Die gasten die dat doen mag je afzagen vind ik. Buijs deed het samen met Hofs dit jaar ook een keer. Gelijk neerschoppen die handel!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Blawh het volgende:
Om het toe te passen om tijd te rekken in het hoekje vlak voor tijd vind ik frustrerend om te zien.
Dat snap ik dus ook nooit. Als je die corners bij bijvoorbeeld Ajax ziet, gaan er soms gewoon twee achter elkaar achter het doel langs.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is überhaupt bizar dat spelers die gemiddeld zo'n 6 keer per week trainen en toch professioneel met hun vak bezig zouden zijn, niet een bal over 20 meter voor kunnen krijgen vanaf de cornervlag.
Je moet toch minimaal twee uur per week vrij kunnen maken om even 40 ballen voor te knallen vanaf de hoek om te zorgen dat je in de wedstrijd er minimaal 8 van de 10 rond de 11 meter krijgt waarvan er weer minimaal 4 een goal kans uit komt?
AZ is ook bedroevend met corners. Ik ben tegenwoordig al blij als ze de bal 1 meter hoog krijgen, dan leek het net een serieuze poging, en als ze hem al hoog krijgen schoppen ze hem of direct in de handen van de keeper of over het doel.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Kort is echt irri,
maar noem eens een speler die een goede corner kan nemen
ajax en feyenoord trappen echt schijtcorners
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |