Van het moment zelf komt een foto. Dit is de tekst die er voor komt:quote:Op woensdag 2 april 2008 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt er ook een foto bij de rubriek Baraja?
Ik zou in SPT ook een topic openen. Maar snap de keuze wel, voetbal maakt een zeer belangrijk onderdeel uit van de Sportweek.
Sportweek wordt steeds groter, heeft zich perfect in de markt gevestigd. Ik ben wel abonnee overigens, ik denk dat ik wel PM. Het met Johan vergelijken vind ik vreemd, je kunt Sportweek niet met Johan vergelijken. Dat zijn totaal verschillende bladen. Exacte oplage-aantallen weet ik niet, maar veel onder doen ze niet meer voor de VI.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
Sportweek... Heeft dat nou nog een beetje abonnees? Je hoort er niet veel over eigenlijk. Is dat rendabel naast VI / SI of is het gedoemd net als Johan ooit tenonder te gaan?
Ik had al zo'n idee dat ik er snel bij moest zijn. Hopelijk ben je het eens met m'n verwoording als je het leest.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:28 schreef tong80 het volgende:
Mijn eerste keuze was dezelfde als die van Vaduz
Wel met het commentaar van jack van Gelder.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:24 schreef DANILXL het volgende:
fantastische sportmomenten die ook erg hoog bij mij staan
bij mij ook nog steeds het doelpunt van dennis bergkamp
toen was ik op tenniskamp en toen scoorde hij, ik was een jaar of 9 toen. fantastisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |