Alles goed daar in het oosten des lands?quote:
ja prima hier hoor en daar in braboland?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles goed daar in het oosten des lands?
Voor in jouw ondertitel? Nee, dat moet je toch echt zelf doen.quote:
Bij de hand.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor in jouw ondertitel? Nee, dat moet je toch echt zelf doen.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet er niet aandenken om mijn buurman te pijpen
Succes met je cursus!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
damn tis weer zover, 2 zinnen veranderen in één en dat weer niet aanpassen, ik ga maar weer denk ik
Dan heb ik het beter bekeken. Toen mijn broer op kamers ging, ben ik in zijn kamer getrokken. Behang eraf halen was dus niet nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, ben helemaal gesloopt. Negen uren behang krabben, leuk hoor zo'n broer die uit huis gaat. Wel geniaal dat er een stoommachine bestaat, die uitvinder verdient een lintje.
Brabanders nemen altijd de weg met de minste moeistequote:Op woensdag 2 april 2008 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter bekeken. Toen mijn broer op kamers ging, ben ik in zijn kamer getrokken. Behang eraf halen was dus niet nodig.
Volle maan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Dodenherdenking op een zondag de zondagsrust zou verstoren?
Omdat de festivals een dag later al voor genoeg decibellen zorgen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Dodenherdenking op een zondag de zondagsrust zou verstoren?
Okee, op die fiets. Toen hij verhuisde naar waar hij nu woont, moest hij ook veel veranderen. De muren hadden een kleurcombinatie die ik niet meer weet en ook niet meer wil wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Brabanders nemen altijd de weg met de minste moeiste.
Mijn broer heeft een huis gekocht en de vorige bewoonster had over het bouwbehang behangen en daar weer overheen geverfd. Zag er dus niet uit, dus drie kamers moesten gedaan worden.
leuk hè klussen bij familiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, ben helemaal gesloopt. Negen uren behang krabben, leuk hoor zo'n broer die uit huis gaat. Wel geniaal dat er een stoommachine bestaat, die uitvinder verdient een lintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |