1 uur ?? damm wat gaat er allemaal gebeuren?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:37 schreef SCH het volgende:
Enorm genoten van het kamerdebat gisteravond. Je zag Wilders verSCHrompelen nadat hij in zijn eigen val trapte![]()
Zometeen een uur in de tandartsstoel
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 uur ?? damm wat gaat er allemaal gebeuren?
Succes dan maarquote:
Hoe het was hoor ik over een paar uur.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
En hoe was 't Bos?
Wat moest je doen?? Heb je daar kans op een baan??
Oh maar nou ben ik nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:21 schreef Bos81 het volgende:
en het waarvoor ik in het ziekenhuis was is te privé. Je kan er naar vragen, maar ik negeer ze toch. Als je het teminste doet hier in Hools
Ik weet het, ik had beter niet kunnen zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest, maar ja daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar nou ben ik nieuwsgierig geworden
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]over een tijdje heb ik net zo'n buikie als jij
kun je van pijpen zwanger wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis
Betekent gewoon dat je niet geneukt hebt, maar misschien de heilige geest hebt gepijpt?
SPerma in je wang houden en inbrengen in je vagina (als je een vrouw bent). Vraag maar aan Boris Becker, die is zo vader geworden.quote:
of eerst pijp je je buurman en dan bef je je vrouw en klaag je m daarna aan dat hij je vrouw verkracht heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SPerma in je wang houden en inbrengen in je vagina (als je een vrouw bent). Vraag maar aan Boris Becker, die is zo vader geworden.
Ik moet er niet aandenken om mijn buurman te pijpenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef toma het volgende:
[..]
of eerst pijp je je buurman en dan bef je je vrouw en klaag je m daarna aan dat hij je vrouw verkracht heeft.
Wauw, wat een taal bossiequote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Sperma in je wang houden en inbrengen in je vagina
mijn hersens kraken gewoon van dat kut vak. Fucking rocket science is t gewoonquote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Ja en iedereen is er stil van geworden....
quote:Minder kans op hartaanval door poes in huis 02-04-08
Een kat in huis blijkt goed voor je hart te zijn. Een aaibaar vriendje zorgt voor vermindering van stress en angstgevoelens. Het aaien van het beestje zorgt namelijk voor behoorlijk wat ontspanning.
Het hebben van een kat als huisdier beschermt je tegen hartziekten door verlaging van bloeddruk en hartslag. Door de kat te aaien nemen blijkbaar de stress-gerelateerde hormonen in het bloed af. Hierdoor is de kans op een hartaanval weer kleiner.
Volgens de onderzoekers van de universiteit van Minnesota hebben zelfs kattenbezitters die roken, een hoog cholesterolgehalte of diabetes hebben, baat bij de kat op schoot. Volgens professor Adnan Qureshi zouden kattenbezitters al minder stressgevoelig zijn. Bron: AD/Elsevier
Eerder seksuoloogquote:Op woensdag 2 april 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dokter Bos!
Die ga ik bookmarkenquote:
Mwa, de orale sex was bewust. Alleen het gevolg was een onverwachts iets.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval meer dan Boris Becker, want die liet zich verrassen.
Alles goed daar in het oosten des lands?quote:
ja prima hier hoor en daar in braboland?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles goed daar in het oosten des lands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |