En wat vond je van de voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Fijne avond![]()
![]()
PE was trouwens erg goed te doen!!
Auw - brug ingestortquote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoe ging het eigenlijk bij de tandarts SCH?
We hebben er echt over nagedachtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mocht je hem meenemen? Aquariumpje op je kamer enzo.
Hebben ze daar Beloega's?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een paar onbewerkte foto's dan toch maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mee eensquote:Op woensdag 2 april 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
Vink fluit prima
Oh, Beloega's zijn zo coolquote:
Uhuh! Ze hadden er twee, deze die de hele tijd rond zwom, en in de spiegel naar zichzelf staardequote:
Heb je de tandarts weer proberen te verleiden....quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh! Ze hadden er twee, deze die de hele tijd rond zwom, en in de spiegel naar zichzelf staarde, hebben we ook nog een foto van; en de andere keek de hele tijd door de tralies [ afbeelding ]
Maar ze zijn echt huge. En cool.
!
Oeh, wie PM-t de dochter van die schoonmoeder?quote:
Het zijn dan ook erg toffe beesten! Ik ben alleen bang dat ze zoveel eten dat het niet te onderhouden valtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We hebben er echt over nagedacht!
Zo'n groot aquarium past niet eens op mijn kamerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zijn dan ook erg toffe beesten! Ik ben alleen bang dat ze zoveel eten dat het niet te onderhouden valt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgenochtend een worm elektrocuteren...
That would be mequote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef rubbereend het volgende:
nou als iedereen gaat geef ik nog wel bier aan ge liefhebbers
Iets met het zenuwstelsel. Kijken hoe die beestjes reageren op elektrische pulsen. Maar ze staan natuurlijk altijd net iets te hard. Of je vergeet ze uit te zetten tijdens je koffiepauzequote:
We moeten ook mensen testen, ja. Maar de kans is 50% dat ik zelf de lul benquote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
Ik moet mee van Engcatjuh, zal hij voorzichtig met me zijn?
Logisch ja. Wel of niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
We moeten ook mensen testen, ja. Maar de kans is 50% dat ik zelf de lul ben
quote:
* SCH komt de wurmpjes bevrijdenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Iets met het zenuwstelsel. Kijken hoe die beestjes reageren op elektrische pulsen. Maar ze staan natuurlijk altijd net iets te hard. Of je vergeet ze uit te zetten tijdens je koffiepauze
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:40 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH komt de wurmpjes bevrijden
[ afbeelding ]
Tof spannende 2e helftquote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat vond je van de voetbalwedstrijd?
ik voel mij al stukken beterquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dat de zuster weer even langs moet komen?
Heeft iemand je iets gevraag dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten
Wat zou het heerlijk rustig zijn in jou omgevingquote:Op donderdag 3 april 2008 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten
Okeequote:Op donderdag 3 april 2008 13:30 schreef dndiek het volgende:
ik heb niets te klagen, dus dat doe ik ook niet
Best wel. Ik heb ook een wel wat symphatie voor Fiorentina (dat shirtquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat zou het heerlijk rustig zijn in jou omgeving
Bedoel je Wijchen bij Nijmegen?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag! Iemand bekend met wonen in Wiegen (of omgeving)? Ik dacht dat iemand hier namelijk daar in de buurt woont.
wiegah.. de gaksta!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Wijchen ben ik wel bekend mee, da's een kilometer of 25 hier vandaan en er woont familie van mij. Je spreekt het wel uit als wiegen trouwens
quote:
Daar ga ik Comfortably Numb van Pink Floyd echt niet voor afzetten.quote:
draai je hem daarnaquote:Op donderdag 3 april 2008 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ga ik Comfortably Numb van Pink Floyd echt niet voor afzetten.
zo erg is die niet hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik durf de gok niet te nemen. De kans is veel te groot dat ik het nummer totaal niet kan waarderen.
Daar ga ik Het grote avontuur van Pooh echt niet voor afzetten.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar ga ik Het grote avontuur van Pooh echt niet voor afzetten.
Mag. Blijkt helemaal geen dierproef te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:48 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar Willie Worm: "Mij is niks gevraagd, word ik ineens onder stroom gezet door zo'n halve homo"
en Marc slaapt net zo lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook daarna niet, want dan gaan Axel en Marc alsnog janken.
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook daarna niet, want dan gaan Axel en Marc alsnog janken.
Oja, onze worm heette trouwens Herman (sorry Tong), omdat het een herma(n)frodiet is.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag. Blijkt helemaal geen dierproef te zijn.
Worm heeft geen ruggengraat, dus ja, dan tel je niet mee.
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ooooooletje, wat zei je nou????
Ik heb een ontplofte veerkamp aan de balie gehad
Ja, maar dat is een meisje. Axel en Marc zijn echte jongens.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
[..], AZ heeft dan na het draaien van die plaat een goede nacht
![]()
Vraag maar aan SOL als die langs komt dan is haar dochter ook rustig![]()
Wijchen inderdaad, maar door de uitspraak dacht ik Wiegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |