Briljant einde jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:50 schreef Wopper1 het volgende:
Zo te lezen een geweldige slotfase gemist bij Youzhny - Almagro![]()
.
Roddick is gelukkig ''gewoon'' door. Begrijp alleen echt niet waarom hij continue 1 meter achter de baseline bleef hangen. Minar was echt niet zo sterk ofzo.
Op Grandstand vandaag in alle 4 de partijen een Rus![]()
.
Ik wil niet te negatief zijn maar is dit niet gewoon spelbederf?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef TheGeneral het volgende:
Youzhny die zichzelf tot bloedens toe slaat:
Zou me niet verbazen als we deze beelden van Youzhny straks terugzien in de gewijzigde versie van Fitna.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef kleinzusje het volgende:Waarom, waarom, waarom
moest ik slapen ?
![]()
Damn !!
Nu wordt het echt tijd voor een Youz fan topic!
Tim alvast een AVA:
[ afbeelding ]
ah wilde het net vragenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef kleinzusje het volgende:Waarom, waarom, waarom
moest ik slapen ?
![]()
Damn !!
Nu wordt het echt tijd voor een Youz fan topic!
Tim alvast een AVA:
[ afbeelding ]
YWquote:
Oh shit, je hebt gelijk !quote:
Tante Sidonia bedoel je natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Blake in twee sets door. Andreev maakt het Canas lastig.
Wiske-Serena zometeen live @ ES.
Tim gaat problemen krijgen met de avatar-politie.quote:
Ik hoop het niet. Laat die walvis maar opbokken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk slaat Serena die dubbele Belgische plank enorm hard naar huis
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef Mindlight het volgende:
Thnx KZ voor die Avatar
En idd, het niveau van de ballenmeisjes is best aardig deze week
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Tim gaat problemen krijgen met de avatar-politie.
Misschien door de lijnrechters geselecteerd. Die zien het vaak niet zo best.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:23 schreef Tim86 het volgende:
het viel mij eerder deze week op dat de ballenchicks best lekker waren allemaal..Almagro zat de eerste 4 games ook meer met die vrouwtjes te ouwehoeren dan te tennissen
Hoe deze echter door de selectie heen is gekomen..
Heerlijk dit.... ze krijgt nog een bagel aan d'r broek ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:17 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Henin gaat dit denk ik niet meer winnen.
Ik ben best blij dat Suske en/of Wiske eruit ligt.quote:
Ik gebruik m op een ander forumquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om naar te kijken ?
Tim thx, effe kijken
Wim
quote:
Werkt gewoon hoorquote:
Bij mij stottert hij als een gek. In het begin deed hij het ook perfect, maar sinds gisteren is het baggerquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt gewoon hoor.
Kijk er zelfs twee tegelijk nu.
Mirka weer op de tribune trouwens.
Als je heerst maak je die foutjes dus niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Heersen heb je weinig aan wanneer het op een tiebreak aan komt en je maakt een foutje of twee.
Hij maakt juist weinig foutjes, hooguit wat onbelangrijke punten...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Federer maakt die foutjes echter wel. Z'n service wint hem deze tiebreak, maar overtuigend is het niet. Zo lang hij wint klaag ik echter niet, hij brengt me een ronde verder in XL's game.
Ik denk dat er weinig spelers zijn die één van die 6 servicegames had kunnen breken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd? Het aantal forehands dat Federer al zonder echte rede in het net slaat is hoger dan een Federer/Nadal/Djokovic in topvorm. Betere spelers hadden hem gestraft in zo'n eerste set (mits ze zelf een beetje in vorm zijn).
Valt wel mee volgens mij. 20 winners en 13 UE's is prima. En het percentage gewonnen punten op 1e service van 96.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd? Het aantal forehands dat Federer al zonder echte rede in het net slaat is hoger dan een Federer/Nadal/Djokovic in topvorm. Betere spelers hadden hem gestraft in zo'n eerste set (mits ze zelf een beetje in vorm zijn).
Nja, ik wil ook wel weer eens Federer-Nadal zien. En ik heb liever Nadal als nummer 2 van de wereld dan Djoko.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal wint van Mathieu, moet Blake maar van hem winnen, en anders doet Berdych dat wel in de halve finale
?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Federer maakt die foutjes echter wel. Z'n service wint hem deze tiebreak, maar overtuigend is het niet. Zo lang hij wint klaag ik echter niet, hij brengt me een ronde verder in XL's game.
Geen idee. Live streamen + vorige drukken werd mijn computer blijkbaar te veel...quote:
En 5-0*.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Tipsarevic komt er nu wat beter in, 3-0* voor in de tweede set.
Ik zag haar zitten, met dat bolle, emotieloze gezicht en die grote zonnebril en toen kreeg ik zo'n associatie van "Tampert, Kriminalpolizei."quote:
Wat verwacht je dan? Acasuso pakt 5 van de 34 returnpunten. Die enorme afzwaaiers heeft Federer er altijd tussen zitten, zelfs toen hij z'n beste niveau haalde. Dit was gewoon een heel redelijk niveau. Dat 1 van de 2 sets uitdraait op een tb is echt niet raar, of slecht van Federer, dat was de afgelopen jaren ook vaak genoeg het geval.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tuurlijk, weinig, maar als het goed is zijn er ook maar een paar spelers die Federer kunnen verslaan. Het is ook niet slecht of zo, maar aan de andere kant, Federer was ook maar in één game gevaarlijk die eerste set. Het was niet slecht, maar ik ben niet overtuigd. Merkwaardige foutjes, vooral.
Federer heeft soms wel 10 breakpoints nodig voordat hij er een pakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tja, misschien verwacht ik te veel, maar goed, ik verwachte wel iets meer gevaar op de service van Aca en van Fedje verwacht je dat hij wel 1 van z'n 4 breakpunten pakt. Niet slecht, zeker niet voor elke niet top 3 speler, maar niet echt overtuigend, die eerste set, vond ik.
Als je er zelf amper weggeeft?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als hij in vorm is?! Misschien heb ik hem dan te lang niet in vorm gezien, maar jezus, hoe win je wedstrijden als je met regelmaat 10 breakpoints nodig hebt...
Als hij in vorm is niet, maar volgens mij staat hij niet hoog op de lijst van spelers die het hoogste percentage breakpoints benutten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als hij in vorm is?! Misschien heb ik hem dan te lang niet in vorm gezien, maar jezus, hoe win je wedstrijden als je met regelmaat 10 breakpoints nodig hebt...
Dan heb je het beeld dat je van de Federer van de afgelopen jaren hebt flink geromantiseerd denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Het is niet echt belangrijk of zo, maar goed, wat vaker gevaar genereren op je tegenstanders service, en geen 4 breakpoints weggeven is voor een Federer in zijn Grand Slam winnende vorm, zover ik me herinner, niet echt een probleem.
Terug op het topic: Tipsa staat nog steeds lekker te tennissen.
Ik hoop op een halve finale tussen Federer en Tips.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Tips, sterke pot toch weer op het einde van de eerste set na.
In die eerste heb ik nu al zin.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
Schema morgen:
Nadal - Blake ------- Niet voor 21.00
Berdych - Andreev --------- Rond 02.00
Er waren toch heel veel 'Kiss Cam'-momenten?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Norrage het volgende:
maar hebben jullie het kiss cam moment gemist?????
Reageerden ze nou wel of niet?quote:Niemand reageerde...wat geniaal
Allemaal mensen die in beeld kwamen met frontaal "kiss cam" eronder op de grote videoschermen...hele stadion moest lachen, inclusief nadal en mathieu...en iedereen natuurlijk heel verlegen elkaar een beetje kussen als ze in beeld kwamen
Gebeurd wel vaker dit toernooi. Had het al een keer gezien. Wel leuk jaquote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Norrage het volgende:
maar hebben jullie het kiss cam moment gemist????? Niemand reageerde...wat geniaal
Allemaal mensen die in beeld kwamen met frontaal "kiss cam" eronder op de grote videoschermen...hele stadion moest lachen, inclusief nadal en mathieu...en iedereen natuurlijk heel verlegen elkaar een beetje kussen als ze in beeld kwamen
1) Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1) In die eerste heb ik nu al zin.Die andere wordt me te laat. De bovenste helft van het schema speelt de kwartfinales op donderdag?
2) Overigens zag ik in het tv-schema dat de halve finales op vrijdag zijn en de finale op zondag. Klopt dat? Het gebeurt niet zo vaak dat daar een dag tussen zitten, behalve op grandslamtoernooien dan (behalve bij de US Open).
3) Ik neem aan dat de finale ook dit jaar best-of-five is?
Maar toch fijn dat je het met ons wilde delen!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Norrage het volgende:
dan ben ik gewoon een beetje laat met mijn ontdekking
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar toch fijn dat je het met ons wilde delen!
Yep, wat anders ?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Iemand anders sterk het gevoel dat Davy's vrouw een golddigger is?
quote:Op woensdag 2 april 2008 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik niet, ga pitten na Ancic
Helaas werkt hij niet mee, tweede set 6-3 voor de ezel.
Tijd voor mario nu
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !quote:Op woensdag 2 april 2008 02:00 schreef Tim86 het volgende:
welk cadeautje?
quote:Op woensdag 2 april 2008 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !
God lachtquote:Op woensdag 2 april 2008 02:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al eens gezien
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)quote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
tijd dat het weer me gaat volgen danquote:Op woensdag 2 april 2008 02:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.quote:
Neuh mop, lente zit in de lucht, regen kan dat gevoel nimmer wegnemenquote:
ben Ancic fan dus ja, dat vrees ikquote:Op woensdag 2 april 2008 02:14 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.
Zou zo langzamerhand moeten weten dat de davy/djoko sympatisanten hier zeldzaam zijn...quote:
Dat is zijn zusquote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
Ik kan het tennis van zowel Djoko als Davy zeker waarderen hoor, ik kijk alleen liever naar de hardhitters maar dat is puur persoonlijke smaak. Davy blijft een grijze muis en ik zie graag wat bezieling bij spelers. Djoko heeft dit wel maar loopt er de laatste maanden dusdanig arrogant bij dat dit ook weer minder wordt. Vroeger was ik ook echt Roddick fan, maar die kerel is ook veranderd..zowel qua mentaliteit als qua tennis.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Zou zo langzamerhand moeten weten dat de davy/djoko sympatisanten hier zeldzaam zijn...![]()
Maar goed, ook Ancic speelt fantastisch, dus wie ook wint, het is mooi.
Serieus? Op andere foto's is ze een stuk minder mooi (nog niet verkeer though)quote:
Absoluut schitterend. Wie zei ook al weer dat "Davydenko meestal niet voor zoveel spectakel zorgde"?quote:Op woensdag 2 april 2008 02:34 schreef -Vaduz- het volgende:
De mooiste partijen plannen ze als laatste in, terwijl je moet slapen.
Jup, zeker weten.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? Op andere foto's is ze een stuk minder mooi (nog niet verkeer though)
We hebben een helderziende!quote:Op woensdag 2 april 2008 02:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup, zeker weten.
Ik zie Ancic nog wel terugbreaken
Dat wordt me iets te laatquote:
Morgen Blake - Nadal ( 21.00 uur)quote:Op woensdag 2 april 2008 02:56 schreef TheGeneral het volgende:
Donkey - Tipsarevic wordt het dus. Toch heeft Ancic ons een hoop plezier bezorgt.
Wel van planquote:Op woensdag 2 april 2008 02:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat wordt me iets te laat. Ik heb alles al uitgedaan in mijn kamer en lig dus in het pikkedonker nog ff met mijn telefoon te internetten....
Ga jij de hele Roddick partij nog kijken KZ?
Federer heeft gelukkig nog niet zo laat hoeven te spelen. 1x om 01.00 uur. Maar dat is nog te overzien. En 2x in de loop van de avond. Maar na 3en is wel erg laat. Bij de AO ging ik maar slapen en zette ik mijn wekker bij de Fed wedstrijden.quote:Op woensdag 2 april 2008 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel van plan![]()
Kon gisteren niks zien, moest om 6.00 uur op![]()
Dus ff het begin en dan kijk ik wel........
Wil m'n held niet te vaak missen
Weet ik mop !quote:Op woensdag 2 april 2008 03:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer heeft gelukkig nog niet zo laat hoeven te spelen. 1x om 01.00 uur. Maar dat is nog te overzien. En 2x in de loop van de avond. Maar na 3en is wel erg laat. Bij de AO ging ik maar slapen en zette ik mijn wekker bij de Fed wedstrijden.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nog een fanquote:Op woensdag 2 april 2008 03:11 schreef APK het volgende:
En bij een zeikpartij midden in de nacht geen gebuffer.
Trust Generaaltjequote:Op woensdag 2 april 2008 03:16 schreef TheGeneral het volgende:
Veel plezier bij Roddick! Ik ben slapen.
1)quote:Op woensdag 2 april 2008 00:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1) Ja.
2) Ja dat klopt.
3) Nee, best of 3.
Valt het je al op dat er weinig Rodd fans zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 10:38 schreef Norrage het volgende:
Roddick speelt echt als een dweil dit toernooi...als hij zo zou spelen als in Dubai had ie een kans tegen Fed, nu wordt eht een straight sets demolition van Rodje...
En jullie hebben het over Ancic zijn lange partijen, maar hebben jullie naar die van Davy gekeken?3-6 7-6 7-6 om er eentje te noemen
Nergens.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:12 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport zendt weer niks uit?
Klote paarden..over saai gesproken.
Eppie, waar kijk jij het?
Is dat blonde meisje in dat filmpje inderdaad zijn zus?quote:Op woensdag 2 april 2008 02:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al eens gezien
Ik vind dit ook wel een cool filmpje: Een compilatie van zijn 12 grandslamoverwinningen. Best indrukwekkend als je het zo achter elkaar ziet.quote:
Jup, dat is zijn zus. En jup dat filmpje is van vorig jaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat blonde meisje in dat filmpje inderdaad zijn zus?![]()
![]()
Diana.
Had haar nog nooit gezien.
Grappig filmpje, is dat echt van vorig jar? Ik dacht dat hij daar 19 was ofzo.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
En bij 3-1* voor Jankovic geeft Dementieva op..
Oke, ik had 'r nog nooit gezien. Mocht iemand haar spreken, ik ben nog beschikbaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup, dat is zijn zus. En jup dat filmpje is van vorig jaar.
Ik vroeg het me ook al af. Volgens mij is het gewoon geBasel.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:46 schreef erkel het volgende:
Wat is dat voor rare taal in dat filmpje? Is dat gewoon Zwitsers-Duits of ....
Doe jij eens lief tegen Jankovicquote:Op woensdag 2 april 2008 20:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
![]()
Zitten we weer met die alien opgescheept
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Jankovic![]()
![]()
![]()
Jankovic![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk kan dat, het blijft Nadal. Maar ik hoop van niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Set Blake 6-3, ben benieuwd of Rafa nog terug kan komen.
Ben je vooral voor Blake of vooral tegen Nadal? En zo het laatste, is dat omdat je Nadal ziet als Federers voornaamste concurrent?quote:
Beiden eigenlijk wel. Blake vind ik wel een toffe gozer.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je vooral voor Blake of vooral tegen Nadal? En zo het laatste, is dat omdat je Nadal ziet als Federers voornaamste concurrent?
Ik zie Nadal niet echt (meer) als een bedreiging voor Federer, eerder Djoko.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk wel. Blake vind ik wel een toffe gozer.
Tegen Nadal omdat hij niet te dicht bij Federer moet komen. Kan vaak wel van zijn tennis genieten, maar hij moet gewoon afstand houden.
Ze worden geen van beide #1 hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:14 schreef Norrage het volgende:
ik wil dat nadal uitloopt op djoko, want als djoko #1 wordt en nadal niet is dat zo onterecht
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze worden geen van beide #1 hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
oh my god ik (IK!) zit te genieten van Nadal
En Kristie Boogert maar roepen dat het om 21:00 uur zal beginnenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Roddick morgen om 01.00
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
oh my god ik (IK!) zit te genieten van Nadal
Vaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm......quote:Op donderdag 3 april 2008 07:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Quote van het jaar!
Jaaaaaaa! Kom op tim, gooi er een vamos uit!
Sííííí!!!
Mooie pot btw. Die hamerballen van Blake zijn soms echt niet te stoppen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:12 schreef erkel het volgende:
Ik heb liever weer een Federer in topvorm, dat blijft voor mij toch het mooiste. Ik hoop dan ook dat ie Roddick vanavond verpletterdEn de rest daarna.
Nu KZ weg is, durf je wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef Norrage het volgende:
Roddick speelt altijd foutloos: met dat laffe spel van hem kan hij uberhaupt geen fouten maken, noch een wedstrijd winnen...
Ik hoop op een AO 2007 herhalingquote:Op donderdag 3 april 2008 15:41 schreef Tim86 het volgende:
ik hoop op een US Open herhaling..toen speelden ze beide foutloos en won Federer in straight sets
oh, ik durf altijd wel negatief te zijn over Roddicks spel hoorquote:
Nee, weet ik, maar ik vond het leuk om te zeggen. Nu KZ er niet meer is, kan ik het met een gerust hart voor haar opnemen als iemand haar aanvalt.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
oh, ik durf altijd wel negatief te zijn over Roddicks spel hoorwat het is echt niet om aan te zien.....
Beter vanaf de baselinequote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar ik vond het leuk om te zeggen. Nu KZ er niet meer is, kan ik het met een gerust hart voor haar opnemen als iemand haar aanvalt.![]()
Ben nooit een fan van Roddick geweest. Ik vind wel dat hij vanaf de baseline beter is dan voorheen. Gaat er iemand nog geld inzetten op Roddick vanavond?
Nee, inderdaad, irritant zeg, maar je bedoelt Davy en Tips. Maar die partij en die dubbel met de Bryans moet wel om 01.00 uur NL tijd afgelopen zijn, anders begint Federer-Roddick ook later (tenzij ze die dubbelwedstrijd dan verplaatsen).quote:Op donderdag 3 april 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Serena sleept er een derde set uit, Rafa dus niet voor 22.00 lijkt me.
Uh, Tipsarevic-Davy bedoel ik. Maak er nog maar wat later van.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Rafa?
Ja, nog negen breaks en een tiebreak en dan zijn we er pas van verlost.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, Tipsarevic-Davy bedoel ik. Maak er nog maar wat later van.
Die was lachwekkend ja, maar die 4 services daarna waren wel geweldig.quote:
quote:
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Maak er maar 22.30 mannen van denk ik.
Eindelijk voorbij.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
williams kan uitserveren, kunnen we eindelijk wat echt tennis gaan kijken
Ik hoop dat ze de dubbel verplaatsen. Die kans zal best aanwezig zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Denken jullie dat ze Federer-Roddick sowieso om 01.00 uur NL tijd laten beginnen (en dat ze de Bryans op een andere baan zetten) of zouden ze het laten uitlopen? Als ze het laten uitlopen wordt het mij waarschijnlijk te laat.
Commentaar slaat kant noch wal. Waarschijnlijk heeft diegene zijn geld op Tipsarevicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
De lieve mensen die commentarieren op Betfair denken dat Tipsa de beste kans heeft... Lijkt mij sterk als je gezien heb wat Davydenko kan doen (tegen Ancic). Die wedstrijd was een hoger niveau dan Tipsa-Youz...
Inderdaad. Hoe kan je in vredesnaam Davy-Ancic als een "zwak" optreden van Davy opvatten? Als hij goed blijft spelen maakt hij zelfs nog kans tegen Federer. Ik weet nog steeds niet zeker of die volledig herstelt is, en Davy is wel de speler om dan kapot tegen te gaanquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de dubbel verplaatsen. Die kans zal best aanwezig zijn.
[..]
Commentaar slaat kant noch wal. Waarschijnlijk heeft diegene zijn geld op Tipsarevic.
Even de H2H bekijken van Davy tegen Fed en je weet genoeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:03 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe kan je in vredesnaam Davy-Ancic als een "zwak" optreden van Davy opvatten? Als hij goed blijft spelen maakt hij zelfs nog kans tegen Federer. Ik weet nog steeds niet zeker of die volledig herstelt is, en Davy is wel de speler om dan kapot tegen te gaan.
Geloof ook niet dat hij al zovaak had verloren als Davydenko al heeft gedaanquote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nooit gewonnen, weet ik. Maar voor alles is een eerste keer. Geloof ook niet dat Fish vaak van Federer gewonnen heeft...
Zou dan wel handig zijn als hij weer eens een servicegame won.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Tips komt er beter in, re-break, leuk.
Nog niks over gehoord. Ik ga ervan uit dat ze de dubbel wel gewoon spelen en daarna Federer-Roddick, omdat ze nog redelijk op schema zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
Is er al wat bekend over de starttijd van Federer? Die blijft gewoon na de dubbel (of 1.00)?
Bryans zijn allang begonnen op een andere baan.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Bryans komen waarschijnlijk gewoon hierna. Federer komt dan wel rond 1.00-1.30, dubbelen doet niet aan normale derde sets.
Laat maar ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bryans zijn allang begonnen op een andere baan.
Gan jullie allemaal wachten op Federer-Roddick? Dan wacht ik ook nog maar een uurtje.quote:
Spelen zoals in Dubai, en hopen op veel errors van Roger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Roddick moet initiatief gaan nemen, anders gaat hij eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |