Briljant einde jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:50 schreef Wopper1 het volgende:
Zo te lezen een geweldige slotfase gemist bij Youzhny - Almagro![]()
.
Roddick is gelukkig ''gewoon'' door. Begrijp alleen echt niet waarom hij continue 1 meter achter de baseline bleef hangen. Minar was echt niet zo sterk ofzo.
Op Grandstand vandaag in alle 4 de partijen een Rus![]()
.
Ik wil niet te negatief zijn maar is dit niet gewoon spelbederf?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef TheGeneral het volgende:
Youzhny die zichzelf tot bloedens toe slaat:
Zou me niet verbazen als we deze beelden van Youzhny straks terugzien in de gewijzigde versie van Fitna.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef kleinzusje het volgende:Waarom, waarom, waarom
moest ik slapen ?
![]()
Damn !!
Nu wordt het echt tijd voor een Youz fan topic!
Tim alvast een AVA:
[ afbeelding ]
ah wilde het net vragenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef kleinzusje het volgende:Waarom, waarom, waarom
moest ik slapen ?
![]()
Damn !!
Nu wordt het echt tijd voor een Youz fan topic!
Tim alvast een AVA:
[ afbeelding ]
YWquote:
Oh shit, je hebt gelijk !quote:
Tante Sidonia bedoel je natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Blake in twee sets door. Andreev maakt het Canas lastig.
Wiske-Serena zometeen live @ ES.
Tim gaat problemen krijgen met de avatar-politie.quote:
Ik hoop het niet. Laat die walvis maar opbokken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk slaat Serena die dubbele Belgische plank enorm hard naar huis
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:46 schreef Mindlight het volgende:
Thnx KZ voor die Avatar
En idd, het niveau van de ballenmeisjes is best aardig deze week
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Tim gaat problemen krijgen met de avatar-politie.
Misschien door de lijnrechters geselecteerd. Die zien het vaak niet zo best.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:23 schreef Tim86 het volgende:
het viel mij eerder deze week op dat de ballenchicks best lekker waren allemaal..Almagro zat de eerste 4 games ook meer met die vrouwtjes te ouwehoeren dan te tennissen
Hoe deze echter door de selectie heen is gekomen..
Heerlijk dit.... ze krijgt nog een bagel aan d'r broek ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:17 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Henin gaat dit denk ik niet meer winnen.
Ik ben best blij dat Suske en/of Wiske eruit ligt.quote:
Ik gebruik m op een ander forumquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om naar te kijken ?
Tim thx, effe kijken
Wim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |