quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar toch fijn dat je het met ons wilde delen!
Yep, wat anders ?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Iemand anders sterk het gevoel dat Davy's vrouw een golddigger is?
quote:Op woensdag 2 april 2008 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik niet, ga pitten na Ancic
Helaas werkt hij niet mee, tweede set 6-3 voor de ezel.
Tijd voor mario nu
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !quote:Op woensdag 2 april 2008 02:00 schreef Tim86 het volgende:
welk cadeautje?
quote:Op woensdag 2 april 2008 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !
God lachtquote:Op woensdag 2 april 2008 02:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al eens gezien
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)quote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
tijd dat het weer me gaat volgen danquote:Op woensdag 2 april 2008 02:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.quote:
Neuh mop, lente zit in de lucht, regen kan dat gevoel nimmer wegnemenquote:
ben Ancic fan dus ja, dat vrees ikquote:Op woensdag 2 april 2008 02:14 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.
Zou zo langzamerhand moeten weten dat de davy/djoko sympatisanten hier zeldzaam zijn...quote:
Dat is zijn zusquote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |