Dan heb je het beeld dat je van de Federer van de afgelopen jaren hebt flink geromantiseerd denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Het is niet echt belangrijk of zo, maar goed, wat vaker gevaar genereren op je tegenstanders service, en geen 4 breakpoints weggeven is voor een Federer in zijn Grand Slam winnende vorm, zover ik me herinner, niet echt een probleem.
Terug op het topic: Tipsa staat nog steeds lekker te tennissen.
Ik hoop op een halve finale tussen Federer en Tips.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Tips, sterke pot toch weer op het einde van de eerste set na.
In die eerste heb ik nu al zin.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
Schema morgen:
Nadal - Blake ------- Niet voor 21.00
Berdych - Andreev --------- Rond 02.00
Er waren toch heel veel 'Kiss Cam'-momenten?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Norrage het volgende:
maar hebben jullie het kiss cam moment gemist?????
Reageerden ze nou wel of niet?quote:Niemand reageerde...wat geniaal
Allemaal mensen die in beeld kwamen met frontaal "kiss cam" eronder op de grote videoschermen...hele stadion moest lachen, inclusief nadal en mathieu...en iedereen natuurlijk heel verlegen elkaar een beetje kussen als ze in beeld kwamen
Gebeurd wel vaker dit toernooi. Had het al een keer gezien. Wel leuk jaquote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Norrage het volgende:
maar hebben jullie het kiss cam moment gemist????? Niemand reageerde...wat geniaal
Allemaal mensen die in beeld kwamen met frontaal "kiss cam" eronder op de grote videoschermen...hele stadion moest lachen, inclusief nadal en mathieu...en iedereen natuurlijk heel verlegen elkaar een beetje kussen als ze in beeld kwamen
1) Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1) In die eerste heb ik nu al zin.Die andere wordt me te laat. De bovenste helft van het schema speelt de kwartfinales op donderdag?
2) Overigens zag ik in het tv-schema dat de halve finales op vrijdag zijn en de finale op zondag. Klopt dat? Het gebeurt niet zo vaak dat daar een dag tussen zitten, behalve op grandslamtoernooien dan (behalve bij de US Open).
3) Ik neem aan dat de finale ook dit jaar best-of-five is?
Maar toch fijn dat je het met ons wilde delen!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Norrage het volgende:
dan ben ik gewoon een beetje laat met mijn ontdekking
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar toch fijn dat je het met ons wilde delen!
Yep, wat anders ?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Iemand anders sterk het gevoel dat Davy's vrouw een golddigger is?
quote:Op woensdag 2 april 2008 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik niet, ga pitten na Ancic
Helaas werkt hij niet mee, tweede set 6-3 voor de ezel.
Tijd voor mario nu
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !quote:Op woensdag 2 april 2008 02:00 schreef Tim86 het volgende:
welk cadeautje?
quote:Op woensdag 2 april 2008 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !
God lachtquote:Op woensdag 2 april 2008 02:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hebben jullie deze trouwens al eens gezien
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)quote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
tijd dat het weer me gaat volgen danquote:Op woensdag 2 april 2008 02:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Damn Tim , je hebt echt de lente in de ( lichaam/ geest...)
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.quote:
Neuh mop, lente zit in de lucht, regen kan dat gevoel nimmer wegnemenquote:
ben Ancic fan dus ja, dat vrees ikquote:Op woensdag 2 april 2008 02:14 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vrees je? Davydenko maakt het spel. Het prachtige spel, mag ik wel zeggen. Davydenko verdient het om te winnen/zijn vrouw.
Zou zo langzamerhand moeten weten dat de davy/djoko sympatisanten hier zeldzaam zijn...quote:
Dat is zijn zusquote:Op woensdag 2 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi om te zien..hij heeft al zijn gelach verbruikt voor het jaar erna blijkbaar
Retelekker blondje waar ze steeds op inzoomen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |