?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Federer maakt die foutjes echter wel. Z'n service wint hem deze tiebreak, maar overtuigend is het niet. Zo lang hij wint klaag ik echter niet, hij brengt me een ronde verder in XL's game.
Geen idee. Live streamen + vorige drukken werd mijn computer blijkbaar te veel...quote:
En 5-0*.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Tipsarevic komt er nu wat beter in, 3-0* voor in de tweede set.
Ik zag haar zitten, met dat bolle, emotieloze gezicht en die grote zonnebril en toen kreeg ik zo'n associatie van "Tampert, Kriminalpolizei."quote:
Wat verwacht je dan? Acasuso pakt 5 van de 34 returnpunten. Die enorme afzwaaiers heeft Federer er altijd tussen zitten, zelfs toen hij z'n beste niveau haalde. Dit was gewoon een heel redelijk niveau. Dat 1 van de 2 sets uitdraait op een tb is echt niet raar, of slecht van Federer, dat was de afgelopen jaren ook vaak genoeg het geval.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tuurlijk, weinig, maar als het goed is zijn er ook maar een paar spelers die Federer kunnen verslaan. Het is ook niet slecht of zo, maar aan de andere kant, Federer was ook maar in één game gevaarlijk die eerste set. Het was niet slecht, maar ik ben niet overtuigd. Merkwaardige foutjes, vooral.
Federer heeft soms wel 10 breakpoints nodig voordat hij er een pakt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tja, misschien verwacht ik te veel, maar goed, ik verwachte wel iets meer gevaar op de service van Aca en van Fedje verwacht je dat hij wel 1 van z'n 4 breakpunten pakt. Niet slecht, zeker niet voor elke niet top 3 speler, maar niet echt overtuigend, die eerste set, vond ik.
Als je er zelf amper weggeeft?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als hij in vorm is?! Misschien heb ik hem dan te lang niet in vorm gezien, maar jezus, hoe win je wedstrijden als je met regelmaat 10 breakpoints nodig hebt...
Als hij in vorm is niet, maar volgens mij staat hij niet hoog op de lijst van spelers die het hoogste percentage breakpoints benutten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Als hij in vorm is?! Misschien heb ik hem dan te lang niet in vorm gezien, maar jezus, hoe win je wedstrijden als je met regelmaat 10 breakpoints nodig hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |