quote:
Werkt gewoon hoorquote:
Bij mij stottert hij als een gek. In het begin deed hij het ook perfect, maar sinds gisteren is het baggerquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt gewoon hoor.
Kijk er zelfs twee tegelijk nu.
Mirka weer op de tribune trouwens.
Als je heerst maak je die foutjes dus niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Heersen heb je weinig aan wanneer het op een tiebreak aan komt en je maakt een foutje of twee.
Hij maakt juist weinig foutjes, hooguit wat onbelangrijke punten...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Federer maakt die foutjes echter wel. Z'n service wint hem deze tiebreak, maar overtuigend is het niet. Zo lang hij wint klaag ik echter niet, hij brengt me een ronde verder in XL's game.
Ik denk dat er weinig spelers zijn die één van die 6 servicegames had kunnen breken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd? Het aantal forehands dat Federer al zonder echte rede in het net slaat is hoger dan een Federer/Nadal/Djokovic in topvorm. Betere spelers hadden hem gestraft in zo'n eerste set (mits ze zelf een beetje in vorm zijn).
Valt wel mee volgens mij. 20 winners en 13 UE's is prima. En het percentage gewonnen punten op 1e service van 96.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kijk jij naar dezelfde wedstrijd? Het aantal forehands dat Federer al zonder echte rede in het net slaat is hoger dan een Federer/Nadal/Djokovic in topvorm. Betere spelers hadden hem gestraft in zo'n eerste set (mits ze zelf een beetje in vorm zijn).
Nja, ik wil ook wel weer eens Federer-Nadal zien. En ik heb liever Nadal als nummer 2 van de wereld dan Djoko.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
Als Nadal wint van Mathieu, moet Blake maar van hem winnen, en anders doet Berdych dat wel in de halve finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |