Ik vroeg het me ook al af. Volgens mij is het gewoon geBasel.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:46 schreef erkel het volgende:
Wat is dat voor rare taal in dat filmpje? Is dat gewoon Zwitsers-Duits of ....
Doe jij eens lief tegen Jankovicquote:Op woensdag 2 april 2008 20:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
![]()
Zitten we weer met die alien opgescheept
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Jankovic![]()
![]()
![]()
Jankovic![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk kan dat, het blijft Nadal. Maar ik hoop van niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Set Blake 6-3, ben benieuwd of Rafa nog terug kan komen.
Ben je vooral voor Blake of vooral tegen Nadal? En zo het laatste, is dat omdat je Nadal ziet als Federers voornaamste concurrent?quote:
Beiden eigenlijk wel. Blake vind ik wel een toffe gozer.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je vooral voor Blake of vooral tegen Nadal? En zo het laatste, is dat omdat je Nadal ziet als Federers voornaamste concurrent?
Ik zie Nadal niet echt (meer) als een bedreiging voor Federer, eerder Djoko.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk wel. Blake vind ik wel een toffe gozer.
Tegen Nadal omdat hij niet te dicht bij Federer moet komen. Kan vaak wel van zijn tennis genieten, maar hij moet gewoon afstand houden.
Ze worden geen van beide #1 hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:14 schreef Norrage het volgende:
ik wil dat nadal uitloopt op djoko, want als djoko #1 wordt en nadal niet is dat zo onterecht
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze worden geen van beide #1 hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
oh my god ik (IK!) zit te genieten van Nadal
En Kristie Boogert maar roepen dat het om 21:00 uur zal beginnenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Roddick morgen om 01.00
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
oh my god ik (IK!) zit te genieten van Nadal
Vaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm......quote:Op donderdag 3 april 2008 07:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Quote van het jaar!
Jaaaaaaa! Kom op tim, gooi er een vamos uit!
Sííííí!!!
Mooie pot btw. Die hamerballen van Blake zijn soms echt niet te stoppen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:12 schreef erkel het volgende:
Ik heb liever weer een Federer in topvorm, dat blijft voor mij toch het mooiste. Ik hoop dan ook dat ie Roddick vanavond verpletterdEn de rest daarna.
Nu KZ weg is, durf je wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef Norrage het volgende:
Roddick speelt altijd foutloos: met dat laffe spel van hem kan hij uberhaupt geen fouten maken, noch een wedstrijd winnen...
Ik hoop op een AO 2007 herhalingquote:Op donderdag 3 april 2008 15:41 schreef Tim86 het volgende:
ik hoop op een US Open herhaling..toen speelden ze beide foutloos en won Federer in straight sets
oh, ik durf altijd wel negatief te zijn over Roddicks spel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |