Nee, weet ik, maar ik vond het leuk om te zeggen. Nu KZ er niet meer is, kan ik het met een gerust hart voor haar opnemen als iemand haar aanvalt.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
oh, ik durf altijd wel negatief te zijn over Roddicks spel hoorwat het is echt niet om aan te zien.....
Beter vanaf de baselinequote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar ik vond het leuk om te zeggen. Nu KZ er niet meer is, kan ik het met een gerust hart voor haar opnemen als iemand haar aanvalt.![]()
Ben nooit een fan van Roddick geweest. Ik vind wel dat hij vanaf de baseline beter is dan voorheen. Gaat er iemand nog geld inzetten op Roddick vanavond?
Nee, inderdaad, irritant zeg, maar je bedoelt Davy en Tips. Maar die partij en die dubbel met de Bryans moet wel om 01.00 uur NL tijd afgelopen zijn, anders begint Federer-Roddick ook later (tenzij ze die dubbelwedstrijd dan verplaatsen).quote:Op donderdag 3 april 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Serena sleept er een derde set uit, Rafa dus niet voor 22.00 lijkt me.
Uh, Tipsarevic-Davy bedoel ik. Maak er nog maar wat later van.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Rafa?
Ja, nog negen breaks en een tiebreak en dan zijn we er pas van verlost.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, Tipsarevic-Davy bedoel ik. Maak er nog maar wat later van.
Die was lachwekkend ja, maar die 4 services daarna waren wel geweldig.quote:
quote:
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Maak er maar 22.30 mannen van denk ik.
Eindelijk voorbij.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
williams kan uitserveren, kunnen we eindelijk wat echt tennis gaan kijken
Ik hoop dat ze de dubbel verplaatsen. Die kans zal best aanwezig zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Denken jullie dat ze Federer-Roddick sowieso om 01.00 uur NL tijd laten beginnen (en dat ze de Bryans op een andere baan zetten) of zouden ze het laten uitlopen? Als ze het laten uitlopen wordt het mij waarschijnlijk te laat.
Commentaar slaat kant noch wal. Waarschijnlijk heeft diegene zijn geld op Tipsarevicquote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
De lieve mensen die commentarieren op Betfair denken dat Tipsa de beste kans heeft... Lijkt mij sterk als je gezien heb wat Davydenko kan doen (tegen Ancic). Die wedstrijd was een hoger niveau dan Tipsa-Youz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |