Ha Ypquote:Op zondag 30 maart 2008 13:18 schreef YPPY het volgende:
Doe je nog eens een foto sturen van je kindjes?
Tnxquote:
Ook ongesteld hier, maar dat dacht ik dus ook......quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]
Dat gebeurt hier toch al tijdenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]
Tofquote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef Troel het volgende:
Ja Marchien, superdag
Tsja, mijn opmerkingsgave laat me nog al eens in de steekquote:
Doe es niet zo onderdanigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:12 schreef Zeeltje het volgende:
oke sorry.. zal het niet meer doen..
Dank jequote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef ColdFeet het volgende:en welkom, gaoxing. Hoeveel wil je afvallen?
Gaat lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Maandagen, you've got to love them.![]()
- Ik woog vanmorgen 90.0 kg
- Het klokje op mijn bureau blijft enthousiast een uur te vroeg aangeven en ik krijg 'm niet ingesteld.
- De lift op mijn werk is stuk.
- Er zitten 2 afdelingen op mijn werk zonder stroom.
- Mijn telefoon heeft -mede door de 2 bovenstaande zaken- nog niet gezwegen vanmorgen.
- Ik ben moe.
- En ik moet nog tot 21.30 uur vanavond (werken en school).
Maandagen.
Cool!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat lekker
Ik ga vanaf vandaag trouwens ook weer aan de bak heb ik besloten. Ik heb 95,5 gemeten vanmorgenEn ik heb een nieuw zwempak gekoopt dus we kunnen weer knallen
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest? Antwerpen is zo leuk.quote:
Gentquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest? Antwerpen is zo leuk.Ben er al een tijd niet meer geweest (alleen af en toe daar naar de bios), maar met een vriendin het voornemen om er een weekend heen te gaan als we alletwee 10 kg kwijt zijn.
![]()
M'n vriend, 2 vrienden van hem en ik gaan aankomend weekend naar Gent.
Maar misschien ben je ook heel langquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon de op 3 na vetste hier inmiddels![]()
![]()
Met vrienden of familie heb ik het niet, maar met m'n vriend wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:20 schreef teigan het volgende:
ik heb er niet zoveel last meer van, ik deed het eerder ook wel, mee eten met anderen, maar die behoefte is eigenlijk nu stukken minder..
Ik rekende in BMIquote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar misschien ben je ook heel lang
Ach ik ben de vetste in het slanke topic(of niet meer op dit moment....)
Neehquote:Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan gaat de lengte inderdaad niet op, maar vet/spier percentage misschien?
Ben er nog nooit geweest, maar aan de foto's te zien op internet:quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeh![]()
![]()
Maar geeft niks, what comes on, can get off. Ofzo. Lame Engels.
Eigenlijk hebben we vooral veel rondgeslenterd. Winkeltjes gekeken, gebouwen bekeken, de kathedraal in geweest, dat soort dingen. Mijn vriendinnetje en haar vriend zijn nog naar de Zoo geweest, maar daar hadden wij niet zoveel zin in.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeh![]()
![]()
Maar geeft niks, what comes on, can get off. Ofzo. Lame Engels.
Fotomuseum ken ik niet, maar 't gaat nu wel op m'n lijstje.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we vooral veel rondgeslenterd. Winkeltjes gekeken, gebouwen bekeken, de kathedraal in geweest, dat soort dingen. Mijn vriendinnetje en haar vriend zijn nog naar de Zoo geweest, maar daar hadden wij niet zoveel zin in.
Verder zijn we nog naar het fotomuseum geweest en hebben we nog even gefotografeerd in een leegstaand vervallen pand.
Even denken, die treintje van 17:05... 17:45 op station... fiets vissen... 18:10 Tongelreepquote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is vast vocht.
Gewoon ff lekprikken.
![]()
We gaan gewoon woensdag weer zwemmen en pakken de draad weer op. Hoe laat kun jij? *agenda pakt*
Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
'Het gaat om het innerlijk, wat telt'
en dat soort wijsheden![]()
Yep hier hetzelfdequote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebben't wordt niets meer met mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hier hetzelfde![]()
Zit hier met mijn 111 kg aan de groeipap![]()
Dat hebben wij pas ook voor het eerst op, best lekker alleen mogen van mij de spekjes wegquote:Op maandag 31 maart 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Klinkt heel erg leuk! En heb je nu gewoon stiekem ingebroken in dat pand?
Ik heb eindelijk het gevoel dat ik weekend heb. Gisteren lange dag gehad op mijn werk en het enige wat ik vandaag heb ik mijn oppaskindje en die slaapt letterlijk driekwart an de tijd en het overige kwart issie heel gezellig en leuk.
Ik was zaterdag uit logeren.
De vraag: Wat gaan we eten?
Ik: iets wat niet te vet is, daar ga ik nog steeds van kotsen"
Zij: "macaroni met spinazie?"
Ik: "prima! klinkt goed!"
Macaroni met spinazie is daar dus: Spekjes bakken, spinazie a lá crème erdoor, macaroni erdoor en dan nog een heel zakje kaas
Dat is dus room, spekjes én kaas in één gerecht, hoezo niet vet?Het was wel lekker, maar dat is dus haar idee van gezond eten en daar schrok ik best wel van eigenlijk.
Er passen er toch echt maar 3 op het podium dus zo bijzonder ben je eigenlijk niet eensquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Het 6x op een dag eten gaat niet lukkenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met het eten? Lukt het een beetje met de aanwijzigen van de dietiste?
Heb m'n plan gewijzigd. Ga zo de stad in om een cadeautje te kopen voor m'n vriend.quote:
Ik sta geloof ik op nummer 1quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Die van mij zijn niet veel dikker?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:02 schreef Jojogirl het volgende:
Kreeg je die zweerknopjes er nog in freecell? Die van mij waren zo dik dat ik ze er nu echt nooit meer in zou krijgen, veel dikker dan gewone oorbellen.
Ik wilde net gaan posten dat Freecell ook vooral iin de avonduren misselijk was.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef Sjeen het volgende:
Uhm, Yoni... ik was ook alleen maar 's avonds misselijk
Speler uit laten staan, zover mogelijk uit elkaar halen (voorzover je durft en denkt dat je hem weer in elkaar kan zetten) en dan op een warme plek leggen. Trek rustig een aantal dagen uit om te laten drogen, daarna doet ie het waarschijnlijk wel weer (als er niet te ernstig is gaan roesten of als ie aan stond tijdens het wassen)quote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...
Owww mijn hele lichaam doet pijn van de hele avond dansenDat wordt helaas niet hardlopen, zelfs lopen gaat moeizaam
Ik heb gisteren ook nog eens mijn mp3 speler meegewassen...
Pffff, hoezo blond?
Geen idee eigenlijk. Het deed voorheen zeer en nu ookquote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat het erger is geworden in de vakantie, Rewimo
ik doe wel meequote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool!Samen knallen!
![]()
Wie het eerste onder de 90 is!![]()
dit was eigenlijk een geintje... ik woog vanmorgen 90.0 -een uitschieter naar boven- dus morgen zal ik er wel weer onder zitten.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik doe wel mee![]()
hoewel je het natuurlijk niet als wedstrijd moet zien omdat het iets voor jezelf is, maar ach toch leuk:)
wat is de prijs, een lekkere taart
Voorgesneden groenten zijn echt een uitvinding inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt voor de supports
straks makkelijke nasi maken. Lang leve wokklaar rijst en voorgesneden groentes
Je mag best SB-en, alleen mag je het hier niet zeggen want dan krijg je prekenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, gisteren helemaal niets gesnoept, niks geks gegeten en toch een kilo zwaarder dan de dag ervoor...
Ik ga maar over op 1 keer in de week wegen want dat schommelen motiveert niet echt.
Oh en Gao, niet aan de SB hoor! dan zou ik me hier niet durven vertonen![]()
![]()
Ik kijk alleen in haar boekje als ik niet weet wat ik die avond moet eten.Verder vul ik het zelf gewoon in.
Ik doe altijd AV-en.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag best SB-en, alleen mag je het hier niet zeggen want dan krijg je preken
Ik SB nu zonder SB boek. Dus eigenlijk doe ik MV-en. Ofzo.
me streven is 85 allereerst, dan ben ik al 25 gezakt, dus daar maar eerst even op komen, en wie weet of ik dan nog verder ga beetje afhankelijk van hoe ik me bij de 85 voel:)quote:Op maandag 31 maart 2008 19:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
dit was eigenlijk een geintje... ik woog vanmorgen 90.0 -een uitschieter naar boven- dus morgen zal ik er wel weer onder zitten.![]()
We doen wel een (voor de gein!!) race wie het eerste onder de 80 zit... met als prijs: eeuwige roem.![]()
Aansteller lijkt me niet. Ieder lichaam is anders, de een heeft er gewoon meer last van dan de ander.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:
hoe lang duurt t voor jullie gewend zijn? ik voel me altijd zo'n aansteller maar ik heb er écht last van
Kan je het werk dan wel aan met z'n tweeën?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe altijd AV-en.Alleen bevat dat dieet soms wat veel chocolade en snoep.
Maar sinds gisteren ben ik weer goed bezig.
![]()
Zit vanaf vandaag met alleen nog mijn (vrouwelijke) collega op de Servicedesk. In oktober waren we nog met z'n 5-en.Vraag me af hoe lang het duurt voor de boel instort.
Probleem is dat het soms heel stil en rustig is (zoals vandaag) en we op andere momenten (zoals gisteren) amper de telefoontjes bij kunnen houden. Daarbij wordt ons werk gewoon minder leuk. Toen we met z'n 5-en waren, kon ik nog wel eens ergens "in duiken" om het op te lossen... maar dat gaat nu gewoon niet meer. Zijn een beetje veredelde telefonistes op het moment.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je het werk dan wel aan met z'n tweeën?Of heb je het nu dan echt smoordruk?
Zo lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Ik slaap normaal regelmatig, maar ik heb er écht geen last van. Helemaal niet.
Ik zet de klokken 's avonds al op nieuwe tijd en houd er wat rekening mee met op bed gaan. Geen enkel probleem.
Ik vind het heerlijk, 's avonds wat langer licht!
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:29 schreef kwakveense het volgende:
ik vind t zo vreselijk dat t s ochtends langer donker is... en bovendien is t ooit ingezet voor iets waar het helemaal niet voor werkt: energiebesparing. t is trouwens uitgezocht dat mensen in de zomer meer op de tijdklok dan op hun innerlijke klok leven, er gebeurt wel echt iets met het ritme van veel mensen.
bovendien: over een paar weken was het zónder de zomertijd even lang licht geweest s avonds als nu... dat heet lente/zomer... is de hele zomertijd niet voor nodig... ik wil mijn oude ritme terug....ik haaaaaat zomertijd. bah. bah. bah. en dan straks in de winter weer allemaal mensen die zeuren (net als ik nu uiteraard) dat het s avonds zo vroeg donker is. nou boehoe. in de winter moet je toch binnen zitten met de lampen en de haard aan...boeiend... *dit onderwerp brengt echt het slechtste in mij naar boven. ik word er hatelijk van. en het is mn eigen schuld want ik heb t zelf aangehaald...*
zo nu ben ik uitgezeurd...
ontbijt, jeej! en liefde en de wereld en bloemetjes enzo
Dat dus!! Van mij mag over een maand of zo, de klok nóg wel een uur vooruit, lekker tot middernacht met de zonquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.![]()
Zomertijd is heerlijk.Lente, zomer... daglicht
Je hebt toch geen reet aan dat het om 04.00uur 's morgens licht is? Dan lig ik met mijn ogen en gordijnen dicht in bed. Heb liever licht om 05.00 uur en dan 's avonds een uurtje extra.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!! Van mij mag over een maand of zo, de klok nóg wel een uur vooruit, lekker tot middernacht met de zon
Conleche hier is er vrijwel nooit voor 9 uit, dus vandaaro.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Elke ochtend in het donker naar je werk/studie/whatever en de hele avond licht buiten!
* veiligheidsspeldje vindt de zomertijd ook wèl een handige uitvinding, weer 's avonds hardlopen enzo
I'm with you!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.![]()
Zomertijd is heerlijk.Lente, zomer... daglicht
Je hebt toch geen reet aan dat het om 04.00uur 's morgens licht is? Dan lig ik met mijn ogen en gordijnen dicht in bed. Heb liever licht om 05.00 uur en dan 's avonds een uurtje extra.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Elke ochtend in het donker naar je werk/studie/whatever en de hele avond licht buiten!
* veiligheidsspeldje vindt de zomertijd ook wèl een handige uitvinding, weer 's avonds hardlopen enzo
ach ja, mijn wijk stond niet voor niks op de lijst van probleemwijken (is later vervangen door een andere wijk)quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
vrouwen die het eng vinden om in het donker buiten te komen
sorry voor diegenen die dat wel doen
Nou ben ik niet bang aangelegd en ik kom ook buiten in het donker, maar ik ga hier in het donker toch echt niet in het Vondelpark lopen hoor, dan vraag je om moeilijkheden. Of nee, daar vráág je natuurlijk niet om, maar hé; je krijgt ze tochquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Niet in het donker door een rotterdams park zonder mobieltje bij is wat anders dan 'het eng vinden in het donker buiten te komen'. Vind ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
- en maar weer eens ff de weekelijkse update voor ons onder de 80, eeuwige-roem-lijstje
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
- B-J: 88,1 (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
gaat mooi zoover 2,5 kg heb ik een gezond gewicht
Ja, maar dat kan ik toch niet lezen als het er niet staatquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Niet in het donker door een rotterdams park zonder mobieltje bij is wat anders dan 'het eng vinden in het donker buiten te komen'. Vind ik.
So, goed bezig! Reuzinquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
- en maar weer eens ff de weekelijkse update voor ons onder de 80, eeuwige-roem-lijstje
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
- B-J: 88,1 (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
gaat mooi zoover 2,5 kg heb ik een gezond gewicht
quote:
Dan ben ik nét onder de 30 gedoken. Bij mij ligt de omslag van "obesitas" naar "overgewicht" bij 86.5kg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So, goed bezig! Reuzin
Als ik 85 weeg heb ik nog een BMI van over de 30
Klein zijn
tja gewicht zegt idd ook niet zoveel.... BMI zegt denk ik uiteindelijk meer....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So, goed bezig! Reuzin
Als ik 85 weeg heb ik nog een BMI van over de 30
Klein zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
bij 68 kg zou ik al ondergewicht hebben
Dat is wel een erg lage ondergrens vind ik. 18,5 heb ik vaker gehoord, maar zelfs bij zo'n BMI kan je dan ribben tellen bij veel mensen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:dan kom ik net op een BMI van 25
Ondergewicht is trouwens onder de 17,5 he
In het rood ja?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow volgens ziekenhuistermen niet hoor... dan zit je al in het rood bij 19,9
dus daarvan uit had ik gerekend
Als ik dit lijstje zie heb ik helemaal medelijden met TARA met z'n BMI van 14 en een beetjequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
tja ondergewicht schijnt nog gevaarlijker te zijn dan overgewicht...
op het werk vond ik laatst een calculator:
BMI <20 = rood
BMI 20-25 = groen
BMI 25-30= oranje
BMI 30-35 = donkeroranje/rood?
zoiets was het.... weet alleen het laatste niet meer zeker... (het gedeelte van overgewicht)
Ow, dan kan ik nog gerust 30 kilo wegen voor het echt ongezond wordtquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm op de site van de hartstichting is het heeeeel anders :
Bij een BMI <10 en een BMI > 30 is het rood
BMI 10-19 is geel: uw gewicht is aan de lage kant... (uhhhh BMI van 11????)
BMI 19-25 is groen: uw heeft een gezond gewicht
BMI 25- 27 is okergeel: uw heeft licht overgewicht; houdt uw gewicht stabiel
BMI 27-30 is oranje: u bent aan de zware kant, houdt uw gewicht stabiel
BMI > 30 is rood: uw gewicht levert gezondheidsrisico;s op
toch wel weer heel anders....
Veel jojo-en is misschien ook niet slim.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:09 schreef freecell het volgende:
Dat lijikt me ook geen goed lijstje?
Bij een BMI van ondr de 17 heb je écht wel ondergewicht.
Ik snap wel dat de hartstichting ondergewicht niet zo'n probleem vindt. Voor je hart en vaten is dat namelijk best prima.
Ook de tip om bij 27-30 je gewiht stabiel te houden is niet erg slim lijkt me. Er mag dan bést wat af!
Om 21:00 nog licht?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zomertijd, op zich maakt het niet uit maar nu is het om 21.00 uur nog bijna licht en dan moet ik slapen
Pfff, vergeet me steeds te wegen, of ik wil ut gewoon niet, dat kan ook maar ik ben al sinds vrijdag niet wezen hardlopen en voor de rest niet echt goed op het eten gelet dus ik vrees met grote vreze (?).
Nou doet mijn keel pijn en loopt mijn hoofd langzaam vol...
Ennnnn..................uitgezeurd.
BIJNA nog lichtquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om 21:00 nog licht?
Waar woon jij, dan ga ik er ook wonen
Onzin, want op de langste dag is het tòch een uur langer lichtquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef kwakveense het volgende:
volgens mijn valtaf profiel: 18.5 tot 25 een gezond gewicht 47.36 kg tot 64.00 kg
klein zijn47,5 kilo
jemig dat wíl ik niet eens wegen
ik hou btw ook niet van de winter hoor, depressive neigingen enzo... maar die donkertje hou je met de klok verchuiven toch ook niet tegen, net als dat t s zomers vanzelf langer licht blijft...t verschilt miss een paar weekjes....
ok ok okquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, want op de langste dag is het tòch een uur langer licht
Ja maar daar gáát het niet omquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, want op de langste dag is het tòch een uur langer licht
Arme Bertquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef teigan het volgende:
met een bmi van 17,5 mocht je regelrecht de eetkliniek in volgens mij..
Misschien dat het zelfs nog wel hoger lag..
Als je heel grof gebouwd bent misschien, maar als je tenger bent wil niet meteen zeggen dat er iets mis met je is als je een bmi van 17,5 hebtquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef teigan het volgende:
met een bmi van 17,5 mocht je regelrecht de eetkliniek in volgens mij..
Misschien dat het zelfs nog wel hoger lag..
Misschien niet makkelijk, maar er zijn genoeg mensen die volgens BMI te zwaar zijn maar geen eetprobleem hebben of ongezond zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:30 schreef teigan het volgende:
voor de eetstoornissengroep lag de regel op bmi 17,5 of 18, als je daaronder kwam mocht je de deeltijdbehandeling niet meer volgen..
Maar daar kom je als tenger meisje ook niet heel makkelijk aan toch?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien niet makkelijk, maar er zijn genoeg mensen die volgens BMI te zwaar zijn maar geen eetprobleem hebben of ongezond zijn
Net zoals niet iedereen die boven de 25 komt ongezond is of een eetprobleem heeft
Evy, al dagen niet meer gezien door de spierpijn...quote:
Over het algemeen meldt men je niet zomaar aan voor een kliniek als je normaal eet en met eten omgaat maar gewoon toevallig weinig weegt. Anders zou het wel heel druk worden in die kliniekenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je heel grof gebouwd bent misschien, maar als je tenger bent wil niet meteen zeggen dat er iets mis met je is als je een bmi van 17,5 hebt
Gelukkig niet inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Over het algemeen meldt men je niet zomaar aan voor een kliniek als je normaal eet en met eten omgaat maar gewoon toevallig weinig weegt. Anders zou het wel heel druk worden in die kliniekenIk ken zat lange dunne mannen die veel eten/snoepen, maar toch niks aankomen.
Oe, Evy. Ik wil zo graag weer beginnen daarmee, maar dat duurt nog wel een half jaartje
Bijna altijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij vind je per definitie de man waar je van houdt mooi
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Bijna altijd
Toen mijn tante mijn oom (bijzonder lelijk toen) ontmoet had en net een relatie met hem had, liet ze een foto van hem aan mijn moeder en mijn 3 andere tantes zien.
Die vielen toen prompt stil...
Mijn tante: Hij is zo leuk!*even stil* en op deze foto staat hij nog knapper dan hij is
Toen hebben ze met z'n vijven héél hard gelachen
Inmiddels is mijn oom heel tof opgedroogdHet is een mooie 60-plusser geworden
Hij is heus écht mooi opgedroogd :d Ik heb hem nooit als lelijk gekend, aangezien ik pas kwam toen hij al ver over de 40 was. En toen viel hij ook al mee. hij schijnt vooral in zijn twintiger jaren eng te zijn geweestquote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is ie echt mooi opgedroogd of went het?
Die persona, werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
De persona en condooms.
Hebben we voor de zwangerschap ook gedaan. Niet ideaal, maar hier baal ik ook van. Eerst maar eens een heleboel kilo's eraf en dan mogen er wel weer 2 aan door anticonceptie maar niet nu ik net zo lekker bezig was. Ik ga vanmiddag Sasha maar wandelend ophalen bij het kdv denk ik.
Hmmm, klinkt op zich wel goed, maar ik deed zelf triple-meting en ik heb dus een hele gelijkmatige cyclus. Dat maakt het apparaat een beetje overbodig. Ik kan in mijn grafiekje ook goed zien wanneer ik uit moet kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem gebruikt toen we probeerden zwanger te raken en toen gaf hij idd keurig een periode van rode dagen aan en soms zelfs een ovulatie dus het lijkt erop dat hij idd wel de juiste informatie uit de urine-dips haalt.
De reden dat we nu toch voor de ring gingen was omdat we niet altijd even braaf waren op 'rode' dagen.Dat was vroeger geen probleem, maar nu is het toch niet echt handig om gelijk weer zwanger te raken.
Even een paar maandjes wachten maar.
Mocht je interesse hebben, ik weet nog wel iemand die er eentje voor een zacht prijsje te koop heeft. Het apparaatje zelf is nl. niet echt goedkoop in aanschaf.
Ik blijf wel temperaturen hoor, voor de zekerheidquote:Op woensdag 2 april 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Als je idd heel regelmatig bent dan heb je het apparaatje iddniet eens nodig. Ik denk dat ik het nu zelfs ook wel zonder ook maar iets zou kunnen want ik ben echt zo idioot regelmatig in principe. Vaak word ik zelfs rond dezelfde tijd ongesteld ook nog!
6 uur tevoren geen inspannende sport??quote:Niet alleen te kort slapen kan er voor zorgen dat je te dik wordt. Ook te veel slapen is niet goed voor de lijn.
-knipje door Levi-
Slaaptips
De onderzoekers geven ook nog een aantal tips om slaapproblemen te voorkomen.Niet piekeren in bed Niet hongerig of met volle maag gaan slapen Zes uur voor het slapen gaan geen inspannende sport meer beoefenen Hou je slaapkamer donker en koel Sta elke ochtend rond dezelfde tijd op
Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat zuurstof ook slecht voor de lijn is. En je krijgt er kanker van. En van je haar verven word je ook dik. enzo.
Kudquote:Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!
Nou, d'r zit misschien wat in. Mijn huis is ook niet zo heel unclutterigquote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
Hè laat me nou, ik dacht het ei van Columbus te hebben ontdektquote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken heel erg luie magere mensen en actieve dikkerds, dus ik weet niet of dat nou klopt
Ow, dus DAT is het!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
Oh ja, daar kreeg ik een klein stukje van mee. En door wat troep weg te gooien was ze gelijk 20 kilo lichter he? Heb het geprobeerd. Werkt nietquote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
Mijn huis is een grote clutter!En mijn bureau op mijn werk.
En de lades op mijn werk.
En mijn hoofd ook al.
![]()
Ik ben gewoon een grote clutter.Herstel: ik ben een dikke clutter.
Zalm lasagna van de AH:quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
alternatieve salade met kidneybonen, ananas en tonijnvis
Die kant en klare happen zijn zo klefquote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zalm lasagna van de AH:Volgende keer gewoon weer iets met vark.
Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....quote:Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
@ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)
bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....
Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoor
mja, toch menen ze het inderdaad wel volgens mij... ze doen in elk geval teleurgesteld over 10 kilo in 5 maandenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...
Wat is daar eng aan dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
@ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)
Ik kijk het programma heel bewust niet, maar heb de afvallers met sterren wel gezien en vind het een totaal onverantwoord programma. Levensstijl veranderen is belangrijk als je wilt afvallen, maar dat gaat zo verschrikkelijk rigoreus daar dat het onmogelijk vol te houden is.quote:bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
Echt de beste manier om wakker te worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
kwakveense, wat super! gaaf joh! geniet ervan![]()
@Liejannuh: ik ben niet zo van het 's ochtends lopen, maar ik kan 't wellicht proberen
Om 4 uur 's ochtends? Neuh, dank uquote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Echt de beste manier om wakker te worden.Lekker een rondje rennen voor het ontbijt.
Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjee, ik ben weer even stil van afvallers XXL....
Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
Moeders die tegen kinderen van 10 zeggen: je bekijkt het je dan maar lekker...
Sneu gewoon
Die moeder kon echt niet verder dan zichzelf kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjee, ik ben weer even stil van afvallers XXL....
Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
Moeders die tegen kinderen van 10 zeggen: je bekijkt het je dan maar lekker...
Sneu gewoon
En 7000 kcal met Kerstmis...wow hey!!!quote:Vandaag is dikke woensdag
Gepubliceerd: woensdag 2 april 2008 @ 19:37
Britse experts roepen vandaag, woensdag 2 april, uit tot de één na dikste dag van het jaar. Vandaag werken we met z’n allen gemiddeld 4000 calorieën naar binnen, dat is twee keer zoveel als gezond is.
Vandaag valt precies tussen een periode van vier weken dat mensen hun goede dieetvoornemens aan de kant schuiven en nieuwe diëten beginnen voor de zomer. Ook viel Pasen dit jaar erg vroeg, waardoor er overal nog voldoende paaseitjes rondslingen, tevens goed voor een flinke lading calorieën.
De enige dag dat we nog meer naar binnen werken is eerste kerstdag. Dan proppen we gemiddeld 7000 calorieën in onze maag.
Goedemorgen Isaquote:
Lukt welquote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Lukt toch wel? Ik hoop maar dat je direct om half 12 weg kan.
Ja, nog aan het werk, maar duurt niet lang meer.
Tell me your secret recipe. Pleasequote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
Gefeliciteerd Sjeen!![]()
Moet nu nog haasten ook, maar wilde jullie nog even vertellen wat de weegschaal, na 4 keer checken, zei...:
74,3![]()
![]()
geloofde er geen snars van, maar na 4 keer er weer opstappen bleek 't toch echt zo te zijn
Ja, dat! Ik wil ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tell me your secret recipe. Please
Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaamquote:Op donderdag 3 april 2008 09:54 schreef Zeeltje het volgende:
Oh en gister was toch de dikke dag? Omdat het de periode was dat mensen dan weer stoppen met dieeten ofzo iets.. las het in de krant..
Affijn.. wat goed moblo! Maar gaat het niet wat te hard?
oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaam
(gezond afvallen is ongeveer een halve tot een kilo per week, ik denk dat moblo echt niet boven dat gemiddelde uit stijgt)
Gefeliciteerd Sjeen!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
En die vlaai kan ik makkelijk afslaan opeten.![]()
![]()
![]()
Zolang het maar naar beneden gaat, toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..
Yep, helaas was dat echt. Al was het gezin dat nu heeft gewonnen naar mijn idee toch wel goed en verstandig bezig. Kijk, de doelen die ze stellen zijn gewoon onhaalbaar (60 kilo in 6 maandenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...
Kan wel kloppen want als je al mee gaat doen met zo'n programma dan zit er toch een kortsluiting in je hersenen
Meeste gebak kost me niet zoveel moeite om af te slaan... alleen appeltaart en kwarktaart blijft elke keer een overwinning als ik er "nee" op zeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Levi, knap hoor!
Heel vaak zeg ik gewoon zonder nadenken daar ja op, maar ik heb het van de week ook afgeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |