Ha Ypquote:Op zondag 30 maart 2008 13:18 schreef YPPY het volgende:
Doe je nog eens een foto sturen van je kindjes?
Tnxquote:
Ook ongesteld hier, maar dat dacht ik dus ook......quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]
Dat gebeurt hier toch al tijdenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]
Tofquote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef Troel het volgende:
Ja Marchien, superdag
Tsja, mijn opmerkingsgave laat me nog al eens in de steekquote:
Doe es niet zo onderdanigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:12 schreef Zeeltje het volgende:
oke sorry.. zal het niet meer doen..
Dank jequote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef ColdFeet het volgende:en welkom, gaoxing. Hoeveel wil je afvallen?
Gaat lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Maandagen, you've got to love them.![]()
- Ik woog vanmorgen 90.0 kg
- Het klokje op mijn bureau blijft enthousiast een uur te vroeg aangeven en ik krijg 'm niet ingesteld.
- De lift op mijn werk is stuk.
- Er zitten 2 afdelingen op mijn werk zonder stroom.
- Mijn telefoon heeft -mede door de 2 bovenstaande zaken- nog niet gezwegen vanmorgen.
- Ik ben moe.
- En ik moet nog tot 21.30 uur vanavond (werken en school).
Maandagen.
Cool!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat lekker
Ik ga vanaf vandaag trouwens ook weer aan de bak heb ik besloten. Ik heb 95,5 gemeten vanmorgenEn ik heb een nieuw zwempak gekoopt dus we kunnen weer knallen
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest? Antwerpen is zo leuk.quote:
Gentquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest? Antwerpen is zo leuk.Ben er al een tijd niet meer geweest (alleen af en toe daar naar de bios), maar met een vriendin het voornemen om er een weekend heen te gaan als we alletwee 10 kg kwijt zijn.
![]()
M'n vriend, 2 vrienden van hem en ik gaan aankomend weekend naar Gent.
Maar misschien ben je ook heel langquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon de op 3 na vetste hier inmiddels![]()
![]()
Met vrienden of familie heb ik het niet, maar met m'n vriend wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:20 schreef teigan het volgende:
ik heb er niet zoveel last meer van, ik deed het eerder ook wel, mee eten met anderen, maar die behoefte is eigenlijk nu stukken minder..
Ik rekende in BMIquote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar misschien ben je ook heel lang
Ach ik ben de vetste in het slanke topic(of niet meer op dit moment....)
Neehquote:Op maandag 31 maart 2008 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan gaat de lengte inderdaad niet op, maar vet/spier percentage misschien?
Ben er nog nooit geweest, maar aan de foto's te zien op internet:quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeh![]()
![]()
Maar geeft niks, what comes on, can get off. Ofzo. Lame Engels.
Eigenlijk hebben we vooral veel rondgeslenterd. Winkeltjes gekeken, gebouwen bekeken, de kathedraal in geweest, dat soort dingen. Mijn vriendinnetje en haar vriend zijn nog naar de Zoo geweest, maar daar hadden wij niet zoveel zin in.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal gedaan? Waar ben je geweest?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeh![]()
![]()
Maar geeft niks, what comes on, can get off. Ofzo. Lame Engels.
Fotomuseum ken ik niet, maar 't gaat nu wel op m'n lijstje.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we vooral veel rondgeslenterd. Winkeltjes gekeken, gebouwen bekeken, de kathedraal in geweest, dat soort dingen. Mijn vriendinnetje en haar vriend zijn nog naar de Zoo geweest, maar daar hadden wij niet zoveel zin in.
Verder zijn we nog naar het fotomuseum geweest en hebben we nog even gefotografeerd in een leegstaand vervallen pand.
Even denken, die treintje van 17:05... 17:45 op station... fiets vissen... 18:10 Tongelreepquote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is vast vocht.
Gewoon ff lekprikken.
![]()
We gaan gewoon woensdag weer zwemmen en pakken de draad weer op. Hoe laat kun jij? *agenda pakt*
Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
'Het gaat om het innerlijk, wat telt'
en dat soort wijsheden![]()
Yep hier hetzelfdequote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebben't wordt niets meer met mij
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hier hetzelfde![]()
Zit hier met mijn 111 kg aan de groeipap![]()
Dat hebben wij pas ook voor het eerst op, best lekker alleen mogen van mij de spekjes wegquote:Op maandag 31 maart 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Klinkt heel erg leuk! En heb je nu gewoon stiekem ingebroken in dat pand?
Ik heb eindelijk het gevoel dat ik weekend heb. Gisteren lange dag gehad op mijn werk en het enige wat ik vandaag heb ik mijn oppaskindje en die slaapt letterlijk driekwart an de tijd en het overige kwart issie heel gezellig en leuk.
Ik was zaterdag uit logeren.
De vraag: Wat gaan we eten?
Ik: iets wat niet te vet is, daar ga ik nog steeds van kotsen"
Zij: "macaroni met spinazie?"
Ik: "prima! klinkt goed!"
Macaroni met spinazie is daar dus: Spekjes bakken, spinazie a lá crème erdoor, macaroni erdoor en dan nog een heel zakje kaas
Dat is dus room, spekjes én kaas in één gerecht, hoezo niet vet?Het was wel lekker, maar dat is dus haar idee van gezond eten en daar schrok ik best wel van eigenlijk.
Er passen er toch echt maar 3 op het podium dus zo bijzonder ben je eigenlijk niet eensquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Het 6x op een dag eten gaat niet lukkenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met het eten? Lukt het een beetje met de aanwijzigen van de dietiste?
Heb m'n plan gewijzigd. Ga zo de stad in om een cadeautje te kopen voor m'n vriend.quote:
Ik sta geloof ik op nummer 1quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Die van mij zijn niet veel dikker?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:02 schreef Jojogirl het volgende:
Kreeg je die zweerknopjes er nog in freecell? Die van mij waren zo dik dat ik ze er nu echt nooit meer in zou krijgen, veel dikker dan gewone oorbellen.
Ik wilde net gaan posten dat Freecell ook vooral iin de avonduren misselijk was.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef Sjeen het volgende:
Uhm, Yoni... ik was ook alleen maar 's avonds misselijk
Speler uit laten staan, zover mogelijk uit elkaar halen (voorzover je durft en denkt dat je hem weer in elkaar kan zetten) en dan op een warme plek leggen. Trek rustig een aantal dagen uit om te laten drogen, daarna doet ie het waarschijnlijk wel weer (als er niet te ernstig is gaan roesten of als ie aan stond tijdens het wassen)quote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...
Owww mijn hele lichaam doet pijn van de hele avond dansenDat wordt helaas niet hardlopen, zelfs lopen gaat moeizaam
Ik heb gisteren ook nog eens mijn mp3 speler meegewassen...
Pffff, hoezo blond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |