We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.
 We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic. Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl
 Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl 

Rewimo

Rewimo

Ben ik weer
 Ben ik weer 
 )
 )
 en ook de andere nieuwe gezichten hier
 en ook de andere nieuwe gezichten hier 

maar ik ben geen modje...
 maar ik ben geen modje... 

Voor jou niet leuk, voor ons wel.
 Voor jou niet leuk, voor ons wel.   Doe je nog eens een foto sturen van je kindjes?
 Doe je nog eens een foto sturen van je kindjes?  

soep en een lekkere warme meergranen afbakstokbroodje.
 soep en een lekkere warme meergranen afbakstokbroodje. 

Geskied dus? Was Christan mee?
 Geskied dus? Was Christan mee? 

Rewimo

Rewimo

Maar goed dus dat ie niet mee was want we hebben heel veel sneeuw gehad en temperaturen tot -22o! Gelukkig vindt Christan het net zo leuk als ik
 Maar goed dus dat ie niet mee was want we hebben heel veel sneeuw gehad en temperaturen tot -22o! Gelukkig vindt Christan het net zo leuk als ik  

Aan slaaptekort ben ik inmiddels redelijk gewend en alcohol mag het komende jaar niet, dus brak zal ik niet snel zijn
 Aan slaaptekort ben ik inmiddels redelijk gewend en alcohol mag het komende jaar niet, dus brak zal ik niet snel zijn  

Ha Ypquote:Op zondag 30 maart 2008 13:18 schreef YPPY het volgende:
Doe je nog eens een foto sturen van je kindjes?
 Eerdaags, k? Ik ben op het moment -figuurlijk- begraven in jpg's van het afgelopen jaar: uitzoeken, weggooien en archiveren.... joepie!
 Eerdaags, k? Ik ben op het moment -figuurlijk- begraven in jpg's van het afgelopen jaar: uitzoeken, weggooien en archiveren.... joepie! 

Rewimo

Rewimo

Tnxquote:
 Ik zag dat je nog steeds lekker gaat
 Ik zag dat je nog steeds lekker gaat  

maar heb door rugklachten niet veul gesport, en veel te lekker gegeten deze week
 maar heb door rugklachten niet veul gesport, en veel te lekker gegeten deze week  dus echt een surprise was het niet
 dus echt een surprise was het niet  Daarbij wil het poepen weer eens niet opschieten
 Daarbij wil het poepen weer eens niet opschieten 
 kan mn broeken inmiddels uit doen zonder de knoopjes los te maken
 kan mn broeken inmiddels uit doen zonder de knoopjes los te maken  dus het gaat cm-technisch nog steeds lekker inderdaad
 dus het gaat cm-technisch nog steeds lekker inderdaad 
 en daarna even een rondje hardlopen
 en daarna even een rondje hardlopen  

Ook ongesteld hier, maar dat dacht ik dus ook......quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]

Dat gebeurt hier toch al tijdenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
Even een hele stomme opmerking misschien... Maar waarom hier iets neerzetten met de mededeling zie het andere forum? Laat het dat gewoon helemaal achterwege, diegene die het zouden moeten lezen, lezen het toch wel
[disclaimer]Ja, heel erg ongesteld inderdaad...[/disclaimer]

en
 en  zelfs dat niet gedaan, maar hmjah, dan denk ik ook niet dat ik een geweldig gezelschap was geweest vanmorgen.
 zelfs dat niet gedaan, maar hmjah, dan denk ik ook niet dat ik een geweldig gezelschap was geweest vanmorgen. 

Tofquote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef Troel het volgende:
Ja Marchien, superdag

In ieder geval goed om te horen dat het een mooie dag was
 In ieder geval goed om te horen dat het een mooie dag was  

Tsja, mijn opmerkingsgave laat me nog al eens in de steekquote:

Doe es niet zo onderdanigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:12 schreef Zeeltje het volgende:
oke sorry.. zal het niet meer doen..
 Dat past hier niet
 Dat past hier niet   

Dank jequote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef ColdFeet het volgende:en welkom, gaoxing. Hoeveel wil je afvallen?
 Tussen de 20 en 25 kg. Maar voorlopig ben ik heel blij met 15.
 Tussen de 20 en 25 kg. Maar voorlopig ben ik heel blij met 15.

nu al en ben niet blij met het vooruitzicht de hele week 's avonds alleen thuis te zitten.
 nu al en ben niet blij met het vooruitzicht de hele week 's avonds alleen thuis te zitten.

Gaat lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Maandagen, you've got to love them.
- Ik woog vanmorgen 90.0 kg
- Het klokje op mijn bureau blijft enthousiast een uur te vroeg aangeven en ik krijg 'm niet ingesteld.
- De lift op mijn werk is stuk.
- Er zitten 2 afdelingen op mijn werk zonder stroom.
- Mijn telefoon heeft -mede door de 2 bovenstaande zaken- nog niet gezwegen vanmorgen.
- Ik ben moe.
- En ik moet nog tot 21.30 uur vanavond (werken en school).
Maandagen.

En ik heb een nieuw zwempak gekoopt dus we kunnen weer knallen
 En ik heb een nieuw zwempak gekoopt dus we kunnen weer knallen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |