abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57647884
Fok!Dieetclub #239 Met fondue en wondersponzen

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Levitation op 27-03-2008 15:00:09 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 14:54:12 #2
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57647996
Ik zat door het slotje heen te posten net

Anyway:

Welkom Joyce

En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemen Ik wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.

En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!
pi_57648001

J1981, goed dat je al op weg bent! Het werkt dus wel.
pi_57648004
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
pi_57648076
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
Ik zat door het slotje heen te posten net

Anyway:

Welkom Joyce

En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemen Ik wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.

En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!

Laat je ons weten hoe het verder gaat?

En fijn dat de eerst 2,5 kilo weg zijn
pi_57648101
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef J1981 het volgende:
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
Ik vermoedde al dat je nog moest uitvinden hoe dat moest, vandaar dat ik 't even heb gedaan, zo lullig om na je 2de post al een topic te moeten openen. Vond het wel vrolijk staan om je meteen te verwelkomen in de TT. Als je dat liever niet hebt, kunnen we anders wel ff aan een modje vragen om het te wijzigen?
***Levi was here***
pi_57648110
Yoni, wat goed En als dat niets is kun je t ook proberen bij een gewone psycholoog, natuurlijk.
pi_57648143
welkom Joyce
en een topic met je username

nou ik ga zo richting werk... bijna zonder stem
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57648199
Mja.. Schoot al bijna in de stress.

Het mag wat mij betreft wel blijven staan hoor, stoor me er niet zo aan
pi_57648312
tvp
goedemiddag,
zag de topic bij het browsen.ik ben op het werk.zal vanavond mijn gegevens toevoegen op de dieet site om ook aangemeld te worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_57648496
Goed gedaan Yoni, je kunt altijd kijken wat ze hebben. Mooi begin ook.

Welkom Joyce, meteen al een naamtopic, is nog niemand eerder gelukt geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57648877
Goedemorgen ik heb weer even geslapen en er is meteen een nieuweling bij

Welkom Joyce! En voor Yoni

Het kan vast gezonder, maar daar had ik geen zin in: zit nu lekker met een pakje crackers en een bakje 48+ smeerkaas en een bak thee wéér wakker te worden.. katers zijn niet mijn ding, ik weet meteen weer waarom de laatste kater een héle tijd geleden is

Zodadelijk even naar de AH, even frisse lucht happen, en dan ga ik lekker een currygerecht maken denk ik, groene curry met kip en groente denk ik kan zo weer omslaan als ik in de supermarkt ben, maargoed..
Ja doei.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:42:16 #13
159662 J1981
Supermama!
pi_57649043
Dank voor alle welkomstwoorden

Ik ga zo maar eens naar de winkel, zodat ik strakjes snijboontjes kan koken en wat aardappelen in de oven kan gooien. En nog wat vlees voor .
pi_57649202
Welkom Joyce!
En goed aangepakt Yoni!

Ik heb rooibosthee met honing gekocht. Als ik die verkoudheid nu niet versla, weet ik het niet meer.
pi_57649365
dubbel is ook een beetje overdreven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57649398
Welkom Joyce!

Yoni, goed gedaan joh!!
ik neem aan dat het wel ongeveer hetzelfde is als wat ik gehad heb, misschien wat minder intensief, en ik ben er wel beter van geworden....

Ik heb vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen een brugklas, voor de eerste keer, en die zijn eigenlijk best schattig.. En zo enorm direct
Morgen heb ik ze weer 2 uur achter elkaar, dus dat zal wel wat lastiger worden, vooral omdat ik het systeem in het boek nog niet helemaal doorheb(ik geef ze science, en ze zijn nu met houding, en bloed en dergelijke bezig..)
Daarna een uurtje vrij, toen nog 3 uur les geven, waarbij ik mezelf wel wat heb ontzien, en nu net weer thuis..

Ik heb er wel even goed op gelet dat ik genoeg at en dronk tussen de bedrijven door, en zo ben ik de dag weer doorgekomen...
Nu nog even wat dingen voorbereiden voor morgen maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57649745
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:

Ik heb ook even op de site gekeken. Ga het ook nog ff verder bestuderen, maar het ziet er wel heel prettig en laagdrempelig uit.
Thanks fot the tip .
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:16:27 #18
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57649771
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjes De echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.

Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
pi_57649849
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:16 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjes De echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.

Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:20:21 #20
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649852
Yoni wat goed!

En welkom Joyce

En Ymme, ben je geslaagd???

Vandaag weer voor het eerst stage, vanochtend gesprekken gevoerd in Meppel. Was erg leuk! Bij terugkomst op kantoor heb ik welgeteld een uurtje m'n mail kunnen lezen enzo, waarop de server crashte Dus nu maar thuis typen

Hoe is iedereen zijn dag?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:21:31 #21
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649883
Oh, en om me nog even aan te sluiten op het psych verhaal: ook hier iemand die een psych bezoekt (al bijna 3 jaar )
pi_57649886
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

Hoe is iedereen zijn dag?
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:27:12 #23
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649989
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel ) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
pi_57650025
ik ben nu eigenlijk sinds een paar maanden helemaal therapieloos, en het bevalt me nu eigenlijk ook best wel..
Maar daarvoor heb ik verschillende dingen geprobeerd en gedaan, met wisselend succes
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:29:32 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650026
Vertel Levi...

Welkom Joyce Je bent ook al goed op weg

Hier een nieuwe stok achter de deur, ik kan mijn overlijdensrisicoverzekeringspremie (drie x woordwaarde ) verlagen als ik een herkeuring laat doen en lichter zou zijn. Nu ben ik 5 jaar geleden gekeurd en was ik toen zwaarder, ik wil een herkeuring gaan aanvragen als ik weer onder de 80 zit.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57650062
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen

Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...

Morgen sollicitatiegesprek hopen dat dit allemaal wat beter uitloopt. Maar goed, we laten de kop niet hangen.

Dieettechnisch gaat het goed.
Zo dadleijk zalmpje in de pan, en lekker groente erbij (moet nog ff kijken wat), en wat aardappeltjes
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:32:57 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650091
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.
Héél herkenbaar!
pi_57650101
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ymme het volgende:
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen

Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
pi_57650118
ik vond mezelf afgrijselijk altijd op foto's, vind, eigenlijk, maar

we hebben gisteren flink geoefend voor de trouwfoto's volgens mij

hierna nog maar één keer een fotospam denk ik, en dat is als de fotograaf OP het feest de foto's online heeft
Ja doei.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:35:17 #30
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57650135
Wat balen Ymme!!!
En succes morgen, komt vast goed, gewoon lekker jezelf zijn

Ik ga vandaag dimsummetjes eten (marijke is bij de toko geweest ) Mjum!
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:36:24 #31
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57650159
Wat een leuke foto's MB! Heb even niet meegekregen naar wat voor feestje was, gewoon een gala?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:38:49 #32
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650219
He wat klote Ymme!

En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?

Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
pi_57650233
Tof! En ik vind jou er ook heel erg mooi opstaan hoor!

Ik heb trouwens weer eens iets mafs bij mezelf ontdekt. Gisteren echt zo'n eetdag gehad. De hele dag zin in alles en vooral in ongezonde dingen. Behoorlijk aan toegegeven af en toe.

Vandaag denk ik af en toe: "hoe laat is het eigenlijk" en dan: ow, ik moet ook maar weer eens wat gaan eten. En dan eet ik een appeltje of lunch oid. Maar eigenlijk heb ik geen behoefte van binnenuit aan dat eten.
Vreemd fenomeen dat je de ene dag zo'n krijsende zin in eten hebt en de dag of dagen daarna helemaal niet.
pi_57650246
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.

En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
pi_57650257
@Marijke: gala van de Bèta-faculteit van de Radboud Universiteit allemaal studieverenigingen enzo

@Yoni: yup.. mijn zusje moet ook met tomtom rijden

vorige week voor 't eerst zelf met zo'n ding gereden. Best handig hoor, maar blijf toch 't liefst zelf nadenken, en zet m pas aan als 't echt lastig wordt
Ja doei.
pi_57650267
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!

En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?

Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:40:58 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650268
Oh MB wat een leuke foto's En Rene ziet er ook goed uit in pak zeg!
pi_57650290
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel ) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Vertel Levi...
Eigenlijk wat ik eerder postte...
Ik dacht redelijk de baas te zijn over mijn lijf en psyche, maar kom -door dit geleuter- wederom tot de conclusie dat ik er nog niet helemaal ben. Ik ben al enorm veranderd in de laaste paar jaar, maar ik denk dat ik nog een duwtje nodig heb om mezelf écht helemaal op de rit te krijgen.
***Levi was here***
pi_57650297
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!

Inderdaad, ik vind het ook raar dat het tegenwoordig dus met TomTom gaat.
Maar goed, gelukkig kan ik ooit zonder rijden. Maar ja, moet nu wel eerst omschakelen.
En moet theorie opnieuw gaan doen, dit wordt pas mei. Dus tja, zijn we weer paar maanden verder
pi_57650301
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.

En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
Maar waarom denk je dan dat hij je heeft laten zakken?
pi_57650315
Mannen in pak zal toch altijd een fetish blijven alleen jammer dat de vorig jaar nog matchende stropdas dit jaar niet matchte maar het vloekte niet, dus ach

dank je

vond 't echt heel leuk om eens een foto van mezelf te zien en te denken: wow! da's leuk!
Ja doei.
pi_57650327
*negeer*
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:44:48 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650345
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig

Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?

Mooie foto's Moblo!!!
pi_57650348
MB, lieve foto's, maar wat een uber-stijlloze locatie!
Ymme, jammer zeg

Marijke, vertel eens wat meer over de dimsummetjes? Mmmm.
Ik heb niet zo best gegeten de afgelopen week, teveel stress. Vaak te weinig, gsiteravond teveel. In het kader van de goede voornemens: ik ga vanavond weer pilatessen en minilot's thaise rosbiefsalade eten
En ik denk dat ik morgen stiekem een klein rondje ga rennen
pi_57650351
Inderdaad, mannen in pak
Ik wordt ook helemaal verliefd en gek, als ik mijn vriend in pak zie. Helaas komt dit te weing voor

En MB, jouw jurk is echt in 1 woord, geweldig
pi_57650379
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dat dacht ik....

Ik heb een Garmin en heb hem toch nu veel gebruikt maar het is toch fijner als je het zelf kan
pi_57650392
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?

Mooie foto's Moblo!!!
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:47:12 #48
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650406
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.

Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
pi_57650432
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.

Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
Nu met mijn vriendje moet ik opeens naar de andere kant van het land dus ik vind het ook echt wel handig maar wil na een paar keer toch wel zonder rijden (dan heb ik hem nog wel bij voor het geval dat het ergens fout gaat of omleiding of iets is)
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:50:09 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650461
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen joh Ik zakte de eerste keer omdat ik ruzie kreeg met de examinator Hij gaf iets te laat aan, ik reageerde volgens hem verkeerd en hij zat aan het stuur. Toen heb ik 'm gezegd dat hij met z'n fikken van mijn stuur af moest blijven... Mijn instructeur schrok helemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')