quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
Ik zat door het slotje heen te posten net![]()
Anyway:
Welkom Joyce![]()
En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemenIk wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.
En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!
Ik vermoedde al dat je nog moest uitvinden hoe dat moest, vandaar dat ik 't even heb gedaan, zo lullig om na je 2de post al een topic te moeten openen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef J1981 het volgende:
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
Ik heb ook even op de site gekeken. Ga het ook nog ff verder bestuderen, maar het ziet er wel heel prettig en laagdrempelig uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemenIk wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:16 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjesDe echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.
Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.quote:
Hahahaha, das niet goed! (of juist welquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.![]()
Héél herkenbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.![]()
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de autoquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ymme het volgende:
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven![]()
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen![]()
Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!
En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?![]()
Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
Eigenlijk wat ik eerder postte...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Vertel Levi...
Inderdaad, ik vind het ook raar dat het tegenwoordig dus met TomTom gaat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!
En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?![]()
Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
Maar waarom denk je dan dat hij je heeft laten zakken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.
En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandigquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dat dacht ik....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?
Mooie foto's Moblo!!!
Nu met mijn vriendje moet ik opeens naar de andere kant van het land dus ik vind het ook echt wel handig maar wil na een paar keer toch wel zonder rijden (dan heb ik hem nog wel bij voor het geval dat het ergens fout gaat of omleiding of iets is)quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.
Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen johquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |