"
 "
 Het was wel lekker, maar dat is dus haar idee van gezond eten en daar schrok ik best wel van eigenlijk.
 Het was wel lekker, maar dat is dus haar idee van gezond eten en daar schrok ik best wel van eigenlijk.

Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebbenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
'Het gaat om het innerlijk, wat telt'
en dat soort wijsheden
 't wordt niets meer met mij
 't wordt niets meer met mij  

Yep hier hetzelfdequote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjit... daar moet ik het ook al niet van hebben't wordt niets meer met mij

quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hier hetzelfde
Zit hier met mijn 111 kg aan de groeipap
 Hoe gaat het nu met het eten? Lukt het een beetje met de aanwijzigen van de dietiste?
 Hoe gaat het nu met het eten? Lukt het een beetje met de aanwijzigen van de dietiste? 

Dat hebben wij pas ook voor het eerst op, best lekker alleen mogen van mij de spekjes wegquote:Op maandag 31 maart 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Klinkt heel erg leuk! En heb je nu gewoon stiekem ingebroken in dat pand?
Ik heb eindelijk het gevoel dat ik weekend heb. Gisteren lange dag gehad op mijn werk en het enige wat ik vandaag heb ik mijn oppaskindje en die slaapt letterlijk driekwart an de tijd en het overige kwart issie heel gezellig en leuk.
Ik was zaterdag uit logeren.
De vraag: Wat gaan we eten?
Ik: iets wat niet te vet is, daar ga ik nog steeds van kotsen"
Zij: "macaroni met spinazie?"
Ik: "prima! klinkt goed!"
Macaroni met spinazie is daar dus: Spekjes bakken, spinazie a lá crème erdoor, macaroni erdoor en dan nog een heel zakje kaas
Dat is dus room, spekjes én kaas in één gerecht, hoezo niet vet?Het was wel lekker, maar dat is dus haar idee van gezond eten en daar schrok ik best wel van eigenlijk.

Er passen er toch echt maar 3 op het podium dus zo bijzonder ben je eigenlijk niet eensquote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon de op 3 na vetste hier inmiddels

Lekker hoor....
 Lekker hoor.... 

Het 6x op een dag eten gaat niet lukkenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
 . 4-5 keer gaat maar voelt niet echt prettig. De aardappelpuree heb ik nog niet geprobeerd was ik vergeten te kopen
. 4-5 keer gaat maar voelt niet echt prettig. De aardappelpuree heb ik nog niet geprobeerd was ik vergeten te kopen   .
.    

Heb m'n plan gewijzigd. Ga zo de stad in om een cadeautje te kopen voor m'n vriend.quote:

Daarna heb ik vast meer zin om te leren.
  Daarna heb ik vast meer zin om te leren.

Ik sta geloof ik op nummer 1quote:Op maandag 31 maart 2008 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon de op 3 na vetste hier inmiddels

Wát een slank gerecht, Freecell
 Wát een slank gerecht, Freecell  En een dikke
 En een dikke  

maar dan met kroepoek erbij en een roerei gebakken in een kwart pakje roomboter
 maar dan met kroepoek erbij en een roerei gebakken in een kwart pakje roomboter 
 was alweer een jaar geleden oid. Dus eerst maar even een weekje zweerknopjes. Gisteren gedaan en het voelt nu al weer helemaal normaal
 was alweer een jaar geleden oid. Dus eerst maar even een weekje zweerknopjes. Gisteren gedaan en het voelt nu al weer helemaal normaal  

lekker sarcastisch levi
 lekker sarcastisch levi  

Die van mij zijn niet veel dikker?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:02 schreef Jojogirl het volgende:
Kreeg je die zweerknopjes er nog in freecell? Die van mij waren zo dik dat ik ze er nu echt nooit meer in zou krijgen, veel dikker dan gewone oorbellen.

Hopelijk krijg je de knop nu goed te pakken!
 Hopelijk krijg je de knop nu goed te pakken! 

Nee hoor... flauw grapje. Hopelijk voel je je snel weer beter, maar voor je weegschaal zijn dat niet echt onprettige dingen natuurlijk.
 Nee hoor... flauw grapje. Hopelijk voel je je snel weer beter, maar voor je weegschaal zijn dat niet echt onprettige dingen natuurlijk. 
 Ben vanmorgen bij de fysio geweest dus mijn nek en schouders zijn weer flink wat losser dus ik kan er tegenaan gaan!
 Ben vanmorgen bij de fysio geweest dus mijn nek en schouders zijn weer flink wat losser dus ik kan er tegenaan gaan!  

Verwacht alleen niet dat je er uren rond kan wandelen, het is niet heel erg groot.
 Verwacht alleen niet dat je er uren rond kan wandelen, het is niet heel erg groot.  Maar helemaal legaal zal het ook niet geweest zijn
 Maar helemaal legaal zal het ook niet geweest zijn 
 En met dat knoopie van vriendlief wordt het toch wat lastig om die zwemmers nog wat te laten doen hoor
 En met dat knoopie van vriendlief wordt het toch wat lastig om die zwemmers nog wat te laten doen hoor  
  Maar na de lunch hadden we allebei echt geen trek meer in chocola...zelfs niet voor later. Dus we hebben niks meegenomen
 Maar na de lunch hadden we allebei echt geen trek meer in chocola...zelfs niet voor later. Dus we hebben niks meegenomen  

Ik wilde net gaan posten dat Freecell ook vooral iin de avonduren misselijk was.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef Sjeen het volgende:
Uhm, Yoni... ik was ook alleen maar 's avonds misselijk

Dat wordt helaas niet hardlopen, zelfs lopen gaat moeizaam
 Dat wordt helaas niet hardlopen, zelfs lopen gaat moeizaam 

Speler uit laten staan, zover mogelijk uit elkaar halen (voorzover je durft en denkt dat je hem weer in elkaar kan zetten) en dan op een warme plek leggen. Trek rustig een aantal dagen uit om te laten drogen, daarna doet ie het waarschijnlijk wel weer (als er niet te ernstig is gaan roesten of als ie aan stond tijdens het wassen)quote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...
Owww mijn hele lichaam doet pijn van de hele avond dansenDat wordt helaas niet hardlopen, zelfs lopen gaat moeizaam
Ik heb gisteren ook nog eens mijn mp3 speler meegewassen...
Pffff, hoezo blond?

Rewimo

Rewimo

Maar de batterij van de weegschaal is na maanden halfslachtig weigeren nu dus echt leeg
 Maar de batterij van de weegschaal is na maanden halfslachtig weigeren nu dus echt leeg 
 Ik wil dat het over is. Maar dat kan dus nog maanden duren
 Ik wil dat het over is. Maar dat kan dus nog maanden duren  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |