Geen idee eigenlijk. Het deed voorheen zeer en nu ookquote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat het erger is geworden in de vakantie, Rewimo
ik doe wel meequote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool!Samen knallen!
![]()
Wie het eerste onder de 90 is!![]()
dit was eigenlijk een geintje... ik woog vanmorgen 90.0 -een uitschieter naar boven- dus morgen zal ik er wel weer onder zitten.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik doe wel mee![]()
hoewel je het natuurlijk niet als wedstrijd moet zien omdat het iets voor jezelf is, maar ach toch leuk:)
wat is de prijs, een lekkere taart
Voorgesneden groenten zijn echt een uitvinding inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
bedankt voor de supports
straks makkelijke nasi maken. Lang leve wokklaar rijst en voorgesneden groentes
Je mag best SB-en, alleen mag je het hier niet zeggen want dan krijg je prekenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, gisteren helemaal niets gesnoept, niks geks gegeten en toch een kilo zwaarder dan de dag ervoor...
Ik ga maar over op 1 keer in de week wegen want dat schommelen motiveert niet echt.
Oh en Gao, niet aan de SB hoor! dan zou ik me hier niet durven vertonen![]()
![]()
Ik kijk alleen in haar boekje als ik niet weet wat ik die avond moet eten.Verder vul ik het zelf gewoon in.
Ik doe altijd AV-en.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag best SB-en, alleen mag je het hier niet zeggen want dan krijg je preken
Ik SB nu zonder SB boek. Dus eigenlijk doe ik MV-en. Ofzo.
me streven is 85 allereerst, dan ben ik al 25 gezakt, dus daar maar eerst even op komen, en wie weet of ik dan nog verder ga beetje afhankelijk van hoe ik me bij de 85 voel:)quote:Op maandag 31 maart 2008 19:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
dit was eigenlijk een geintje... ik woog vanmorgen 90.0 -een uitschieter naar boven- dus morgen zal ik er wel weer onder zitten.![]()
We doen wel een (voor de gein!!) race wie het eerste onder de 80 zit... met als prijs: eeuwige roem.![]()
Aansteller lijkt me niet. Ieder lichaam is anders, de een heeft er gewoon meer last van dan de ander.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:
hoe lang duurt t voor jullie gewend zijn? ik voel me altijd zo'n aansteller maar ik heb er écht last van
Kan je het werk dan wel aan met z'n tweeën?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe altijd AV-en.Alleen bevat dat dieet soms wat veel chocolade en snoep.
Maar sinds gisteren ben ik weer goed bezig.
![]()
Zit vanaf vandaag met alleen nog mijn (vrouwelijke) collega op de Servicedesk. In oktober waren we nog met z'n 5-en.Vraag me af hoe lang het duurt voor de boel instort.
Probleem is dat het soms heel stil en rustig is (zoals vandaag) en we op andere momenten (zoals gisteren) amper de telefoontjes bij kunnen houden. Daarbij wordt ons werk gewoon minder leuk. Toen we met z'n 5-en waren, kon ik nog wel eens ergens "in duiken" om het op te lossen... maar dat gaat nu gewoon niet meer. Zijn een beetje veredelde telefonistes op het moment.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je het werk dan wel aan met z'n tweeën?Of heb je het nu dan echt smoordruk?
Zo lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Ik slaap normaal regelmatig, maar ik heb er écht geen last van. Helemaal niet.
Ik zet de klokken 's avonds al op nieuwe tijd en houd er wat rekening mee met op bed gaan. Geen enkel probleem.
Ik vind het heerlijk, 's avonds wat langer licht!
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:29 schreef kwakveense het volgende:
ik vind t zo vreselijk dat t s ochtends langer donker is... en bovendien is t ooit ingezet voor iets waar het helemaal niet voor werkt: energiebesparing. t is trouwens uitgezocht dat mensen in de zomer meer op de tijdklok dan op hun innerlijke klok leven, er gebeurt wel echt iets met het ritme van veel mensen.
bovendien: over een paar weken was het zónder de zomertijd even lang licht geweest s avonds als nu... dat heet lente/zomer... is de hele zomertijd niet voor nodig... ik wil mijn oude ritme terug....ik haaaaaat zomertijd. bah. bah. bah. en dan straks in de winter weer allemaal mensen die zeuren (net als ik nu uiteraard) dat het s avonds zo vroeg donker is. nou boehoe. in de winter moet je toch binnen zitten met de lampen en de haard aan...boeiend... *dit onderwerp brengt echt het slechtste in mij naar boven. ik word er hatelijk van. en het is mn eigen schuld want ik heb t zelf aangehaald...*
zo nu ben ik uitgezeurd...
ontbijt, jeej! en liefde en de wereld en bloemetjes enzo
Dat dus!! Van mij mag over een maand of zo, de klok nóg wel een uur vooruit, lekker tot middernacht met de zonquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.![]()
Zomertijd is heerlijk.Lente, zomer... daglicht
Je hebt toch geen reet aan dat het om 04.00uur 's morgens licht is? Dan lig ik met mijn ogen en gordijnen dicht in bed. Heb liever licht om 05.00 uur en dan 's avonds een uurtje extra.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!! Van mij mag over een maand of zo, de klok nóg wel een uur vooruit, lekker tot middernacht met de zon
Conleche hier is er vrijwel nooit voor 9 uit, dus vandaaro.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Elke ochtend in het donker naar je werk/studie/whatever en de hele avond licht buiten!
* veiligheidsspeldje vindt de zomertijd ook wèl een handige uitvinding, weer 's avonds hardlopen enzo
I'm with you!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haaaat wintertijd. In het donker naar mijn werk en in het donker terug. Loop ieder jaar weer tegen een depressie te knokken.![]()
Zomertijd is heerlijk.Lente, zomer... daglicht
Je hebt toch geen reet aan dat het om 04.00uur 's morgens licht is? Dan lig ik met mijn ogen en gordijnen dicht in bed. Heb liever licht om 05.00 uur en dan 's avonds een uurtje extra.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Elke ochtend in het donker naar je werk/studie/whatever en de hele avond licht buiten!
* veiligheidsspeldje vindt de zomertijd ook wèl een handige uitvinding, weer 's avonds hardlopen enzo
ach ja, mijn wijk stond niet voor niks op de lijst van probleemwijken (is later vervangen door een andere wijk)quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
vrouwen die het eng vinden om in het donker buiten te komen
sorry voor diegenen die dat wel doen
Nou ben ik niet bang aangelegd en ik kom ook buiten in het donker, maar ik ga hier in het donker toch echt niet in het Vondelpark lopen hoor, dan vraag je om moeilijkheden. Of nee, daar vráág je natuurlijk niet om, maar hé; je krijgt ze tochquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Niet in het donker door een rotterdams park zonder mobieltje bij is wat anders dan 'het eng vinden in het donker buiten te komen'. Vind ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
- en maar weer eens ff de weekelijkse update voor ons onder de 80, eeuwige-roem-lijstje
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
- B-J: 88,1 (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
gaat mooi zoover 2,5 kg heb ik een gezond gewicht
Ja, maar dat kan ik toch niet lezen als het er niet staatquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Niet in het donker door een rotterdams park zonder mobieltje bij is wat anders dan 'het eng vinden in het donker buiten te komen'. Vind ik.
So, goed bezig! Reuzinquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
- en maar weer eens ff de weekelijkse update voor ons onder de 80, eeuwige-roem-lijstje
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Octo: 84,5 (85,0)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
- Levi: 89,0 (87,5) (87,9) (88,0)
- B-J: 88,1 (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
gaat mooi zoover 2,5 kg heb ik een gezond gewicht
quote:
Dan ben ik nét onder de 30 gedoken. Bij mij ligt de omslag van "obesitas" naar "overgewicht" bij 86.5kg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So, goed bezig! Reuzin
Als ik 85 weeg heb ik nog een BMI van over de 30
Klein zijn
tja gewicht zegt idd ook niet zoveel.... BMI zegt denk ik uiteindelijk meer....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
So, goed bezig! Reuzin
Als ik 85 weeg heb ik nog een BMI van over de 30
Klein zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
bij 68 kg zou ik al ondergewicht hebben
Dat is wel een erg lage ondergrens vind ik. 18,5 heb ik vaker gehoord, maar zelfs bij zo'n BMI kan je dan ribben tellen bij veel mensen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:dan kom ik net op een BMI van 25
Ondergewicht is trouwens onder de 17,5 he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |