Die persona, werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
De persona en condooms.
Hebben we voor de zwangerschap ook gedaan. Niet ideaal, maar hier baal ik ook van. Eerst maar eens een heleboel kilo's eraf en dan mogen er wel weer 2 aan door anticonceptie maar niet nu ik net zo lekker bezig was. Ik ga vanmiddag Sasha maar wandelend ophalen bij het kdv denk ik.
Hmmm, klinkt op zich wel goed, maar ik deed zelf triple-meting en ik heb dus een hele gelijkmatige cyclus. Dat maakt het apparaat een beetje overbodig. Ik kan in mijn grafiekje ook goed zien wanneer ik uit moet kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem gebruikt toen we probeerden zwanger te raken en toen gaf hij idd keurig een periode van rode dagen aan en soms zelfs een ovulatie dus het lijkt erop dat hij idd wel de juiste informatie uit de urine-dips haalt.
De reden dat we nu toch voor de ring gingen was omdat we niet altijd even braaf waren op 'rode' dagen.Dat was vroeger geen probleem, maar nu is het toch niet echt handig om gelijk weer zwanger te raken.
Even een paar maandjes wachten maar.
Mocht je interesse hebben, ik weet nog wel iemand die er eentje voor een zacht prijsje te koop heeft. Het apparaatje zelf is nl. niet echt goedkoop in aanschaf.
Ik blijf wel temperaturen hoor, voor de zekerheidquote:Op woensdag 2 april 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Als je idd heel regelmatig bent dan heb je het apparaatje iddniet eens nodig. Ik denk dat ik het nu zelfs ook wel zonder ook maar iets zou kunnen want ik ben echt zo idioot regelmatig in principe. Vaak word ik zelfs rond dezelfde tijd ongesteld ook nog!
6 uur tevoren geen inspannende sport??quote:Niet alleen te kort slapen kan er voor zorgen dat je te dik wordt. Ook te veel slapen is niet goed voor de lijn.
-knipje door Levi-
Slaaptips
De onderzoekers geven ook nog een aantal tips om slaapproblemen te voorkomen.Niet piekeren in bed Niet hongerig of met volle maag gaan slapen Zes uur voor het slapen gaan geen inspannende sport meer beoefenen Hou je slaapkamer donker en koel Sta elke ochtend rond dezelfde tijd op
Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat zuurstof ook slecht voor de lijn is. En je krijgt er kanker van. En van je haar verven word je ook dik. enzo.
Kudquote:Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!
Nou, d'r zit misschien wat in. Mijn huis is ook niet zo heel unclutterigquote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
Hè laat me nou, ik dacht het ei van Columbus te hebben ontdektquote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken heel erg luie magere mensen en actieve dikkerds, dus ik weet niet of dat nou klopt
Ow, dus DAT is het!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
Oh ja, daar kreeg ik een klein stukje van mee. En door wat troep weg te gooien was ze gelijk 20 kilo lichter he? Heb het geprobeerd. Werkt nietquote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
Mijn huis is een grote clutter!En mijn bureau op mijn werk.
En de lades op mijn werk.
En mijn hoofd ook al.
![]()
Ik ben gewoon een grote clutter.Herstel: ik ben een dikke clutter.
Zalm lasagna van de AH:quote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
alternatieve salade met kidneybonen, ananas en tonijnvis
Die kant en klare happen zijn zo klefquote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zalm lasagna van de AH:Volgende keer gewoon weer iets met vark.
Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....quote:Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
@ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)
bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....
Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoor
mja, toch menen ze het inderdaad wel volgens mij... ze doen in elk geval teleurgesteld over 10 kilo in 5 maandenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...
Wat is daar eng aan dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
@ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)
Ik kijk het programma heel bewust niet, maar heb de afvallers met sterren wel gezien en vind het een totaal onverantwoord programma. Levensstijl veranderen is belangrijk als je wilt afvallen, maar dat gaat zo verschrikkelijk rigoreus daar dat het onmogelijk vol te houden is.quote:bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
Echt de beste manier om wakker te worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
kwakveense, wat super! gaaf joh! geniet ervan![]()
@Liejannuh: ik ben niet zo van het 's ochtends lopen, maar ik kan 't wellicht proberen
Om 4 uur 's ochtends? Neuh, dank uquote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Echt de beste manier om wakker te worden.Lekker een rondje rennen voor het ontbijt.
Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjee, ik ben weer even stil van afvallers XXL....
Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
Moeders die tegen kinderen van 10 zeggen: je bekijkt het je dan maar lekker...
Sneu gewoon
Die moeder kon echt niet verder dan zichzelf kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjee, ik ben weer even stil van afvallers XXL....
Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
Moeders die tegen kinderen van 10 zeggen: je bekijkt het je dan maar lekker...
Sneu gewoon
En 7000 kcal met Kerstmis...wow hey!!!quote:Vandaag is dikke woensdag
Gepubliceerd: woensdag 2 april 2008 @ 19:37
Britse experts roepen vandaag, woensdag 2 april, uit tot de één na dikste dag van het jaar. Vandaag werken we met z’n allen gemiddeld 4000 calorieën naar binnen, dat is twee keer zoveel als gezond is.
Vandaag valt precies tussen een periode van vier weken dat mensen hun goede dieetvoornemens aan de kant schuiven en nieuwe diëten beginnen voor de zomer. Ook viel Pasen dit jaar erg vroeg, waardoor er overal nog voldoende paaseitjes rondslingen, tevens goed voor een flinke lading calorieën.
De enige dag dat we nog meer naar binnen werken is eerste kerstdag. Dan proppen we gemiddeld 7000 calorieën in onze maag.
Goedemorgen Isaquote:
Lukt welquote:Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Lukt toch wel? Ik hoop maar dat je direct om half 12 weg kan.
Ja, nog aan het werk, maar duurt niet lang meer.
Tell me your secret recipe. Pleasequote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
Gefeliciteerd Sjeen!![]()
Moet nu nog haasten ook, maar wilde jullie nog even vertellen wat de weegschaal, na 4 keer checken, zei...:
74,3![]()
![]()
geloofde er geen snars van, maar na 4 keer er weer opstappen bleek 't toch echt zo te zijn
Ja, dat! Ik wil ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tell me your secret recipe. Please
Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaamquote:Op donderdag 3 april 2008 09:54 schreef Zeeltje het volgende:
Oh en gister was toch de dikke dag? Omdat het de periode was dat mensen dan weer stoppen met dieeten ofzo iets.. las het in de krant..
Affijn.. wat goed moblo! Maar gaat het niet wat te hard?
oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaam
(gezond afvallen is ongeveer een halve tot een kilo per week, ik denk dat moblo echt niet boven dat gemiddelde uit stijgt)
Gefeliciteerd Sjeen!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
En die vlaai kan ik makkelijk afslaan opeten.![]()
![]()
![]()
Zolang het maar naar beneden gaat, toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..
Yep, helaas was dat echt. Al was het gezin dat nu heeft gewonnen naar mijn idee toch wel goed en verstandig bezig. Kijk, de doelen die ze stellen zijn gewoon onhaalbaar (60 kilo in 6 maandenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...
Kan wel kloppen want als je al mee gaat doen met zo'n programma dan zit er toch een kortsluiting in je hersenen
Meeste gebak kost me niet zoveel moeite om af te slaan... alleen appeltaart en kwarktaart blijft elke keer een overwinning als ik er "nee" op zeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Levi, knap hoor!
Heel vaak zeg ik gewoon zonder nadenken daar ja op, maar ik heb het van de week ook afgeslagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |