abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 08:32:41 #201
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57773593
Mijn lief heeft ook een buikje. Beetje zacht vind ik wel leuk, maar van mij hoeft hij ook echt niet zwaarder te worden. Mannen met een bierbuik vind ik duidelijk minder aantrekkelijk.
*Zei madam met een BMI van 30+*

Al heb ik V. natuurlijk nooit met een buik gezien en denk ik dat als hij er een zou hebben, ik het ook prima zou vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 2 april 2008 @ 08:46:47 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57773720
Nah... nog 2 weken en dan gaat die stomme Nuvaring eruit en hij komt er ook niet weer in.
Vandaag weer zwaarder dan gisteren en ik heb echt niks geks gedaan. Ik was toch al geen fan van die zooi en dit bevestigt het me maar weer eens.
  woensdag 2 april 2008 @ 08:50:06 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_57773748
2 dagen gezond gegeten en 1,6 kilo lichter op de weegschaal vanmorgen
BE, frustrerend lijkt me dat! Wat ga je als alternatief gebruiken?
disclaimer
  woensdag 2 april 2008 @ 08:58:03 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57773823
De persona en condooms.
Hebben we voor de zwangerschap ook gedaan. Niet ideaal, maar hier baal ik ook van. Eerst maar eens een heleboel kilo's eraf en dan mogen er wel weer 2 aan door anticonceptie maar niet nu ik net zo lekker bezig was. Ik ga vanmiddag Sasha maar wandelend ophalen bij het kdv denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 april 2008 @ 09:34:03 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57774256
Dat is wel balen, BE. Ik gebruik de nuvaring al jaren inmiddels en mij bevalt het goed. Maar ja, het is voor iedereen anders met anticonceptie. Het kan lastig zijn om de juiste methode te vinden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57774295
whoei! Goedemorgen!!

weer kunnen poepen is tof De weegschaal gaf 75,5 aan.
De eerste keer dat ik erop stapte zei hij zelfs 74,5, maar dat geloofde ik niet en dat was idd niet waar.. de twee keren erna was het 75,5, maargoed, dat is ook iets waar ik heel blij mee ben

zodadelijk 'lekker' naar college (heb echt een off-week ) en daarna mag ik weer spinnen
Ja doei.
pi_57774920
Goedemorgen mensen!
quote:
Op woensdag 2 april 2008 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
De persona en condooms.
Hebben we voor de zwangerschap ook gedaan. Niet ideaal, maar hier baal ik ook van. Eerst maar eens een heleboel kilo's eraf en dan mogen er wel weer 2 aan door anticonceptie maar niet nu ik net zo lekker bezig was. Ik ga vanmiddag Sasha maar wandelend ophalen bij het kdv denk ik.
Die persona, werkt dat een beetje?
  woensdag 2 april 2008 @ 10:24:46 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57775036
Ik heb hem gebruikt toen we probeerden zwanger te raken en toen gaf hij idd keurig een periode van rode dagen aan en soms zelfs een ovulatie dus het lijkt erop dat hij idd wel de juiste informatie uit de urine-dips haalt.
De reden dat we nu toch voor de ring gingen was omdat we niet altijd even braaf waren op 'rode' dagen. Dat was vroeger geen probleem, maar nu is het toch niet echt handig om gelijk weer zwanger te raken. Even een paar maandjes wachten maar.

Mocht je interesse hebben, ik weet nog wel iemand die er eentje voor een zacht prijsje te koop heeft. Het apparaatje zelf is nl. niet echt goedkoop in aanschaf.
pi_57775083
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem gebruikt toen we probeerden zwanger te raken en toen gaf hij idd keurig een periode van rode dagen aan en soms zelfs een ovulatie dus het lijkt erop dat hij idd wel de juiste informatie uit de urine-dips haalt.
De reden dat we nu toch voor de ring gingen was omdat we niet altijd even braaf waren op 'rode' dagen. Dat was vroeger geen probleem, maar nu is het toch niet echt handig om gelijk weer zwanger te raken. Even een paar maandjes wachten maar.

Mocht je interesse hebben, ik weet nog wel iemand die er eentje voor een zacht prijsje te koop heeft. Het apparaatje zelf is nl. niet echt goedkoop in aanschaf.
Hmmm, klinkt op zich wel goed, maar ik deed zelf triple-meting en ik heb dus een hele gelijkmatige cyclus. Dat maakt het apparaat een beetje overbodig. Ik kan in mijn grafiekje ook goed zien wanneer ik uit moet kijken

En om eventuele vragen op te vangen; nee, het was niet de 'schuld' van deze methode dat ik nu zwanger ben, dus de methode bevalt me nog steeds prima
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 10:30:20 #210
43556 miss_dynastie
pi_57775119
Succes CF!
  woensdag 2 april 2008 @ 10:33:13 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57775162
Als je idd heel regelmatig bent dan heb je het apparaatje iddniet eens nodig. Ik denk dat ik het nu zelfs ook wel zonder ook maar iets zou kunnen want ik ben echt zo idioot regelmatig in principe. Vaak word ik zelfs rond dezelfde tijd ongesteld ook nog!
pi_57775198
Veel succes CF
pi_57776172
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Als je idd heel regelmatig bent dan heb je het apparaatje iddniet eens nodig. Ik denk dat ik het nu zelfs ook wel zonder ook maar iets zou kunnen want ik ben echt zo idioot regelmatig in principe. Vaak word ik zelfs rond dezelfde tijd ongesteld ook nog!
Ik blijf wel temperaturen hoor, voor de zekerheid Straks verschuift de regelmaat ineens een paar dagen.

Net een heleboel lekker fruit ingeslagen
  woensdag 2 april 2008 @ 11:39:14 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57776359
Ik ga de persona ook eens proberen heb hem al ene hele tijd hier liggen alleen nog even staafjes kopen
  woensdag 2 april 2008 @ 12:05:49 #215
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57776870
geen betekent ook geen anticonceptie heeft t toch nog zo zn voordelen

vanochtend gewogen voor de lijstjes update... ik kan mn gewicht nog steeds niet zo goed geloven.... deze getallen heb ik sinds mn 18e niet meer gezien man... echt heeel gek....

oeh en vanochtend heel heel heel fijn nieuws in mn mailbox: mn aanvraag voor een onderzoeksverblijf bij een bibliotheek van Yale is gehonoreerd. ik krijg een volledig vergoed verblijf en reis van een maand naar die bieb om onderzoek te doen (en t is echt de hemel daar voor mijn onderwerp, die bieb is voor mij gebouwd) incl. verblijf in een mooi huis in dezelfde straat, een maandsalaris extra voor levensonderhoud, en een huurauto. Froukje is blij (ohja, zo heet ik dus....:$)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57777603
Klinkt inderdaad echt gaaf Kwakveense

Waar doe jij onderzoek in dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 april 2008 @ 12:48:14 #217
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57777625
Wauw, kwakveense, dat klinkt helemaal geweldig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57777844
Kwakveense! Dat is pas goed nieuws! Lekker zeg! Wanneer ga je?
  woensdag 2 april 2008 @ 14:01:13 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57779138
Wat gaaf Kwakveense!
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 april 2008 @ 14:28:58 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57779831
Sjiek Kwakveense!

Hier vanmorgen een beetje blij door de weegschaal, 85,8 is toch weer beter dan vorige week... Al vrees ik voor volgende week, ben morgen jarig, dat vier ik zaterdag (we gaan wel allemaal gezonde hapjes maken deze keer ) en vrijdag uit eten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57780300
Succes straks CF met verdedigen .

Kwakveense: naar Yale toe, klinkt stoer. Wat ga je daar doen?
  woensdag 2 april 2008 @ 14:52:41 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57780336
leuk kwakveense klinkt allemaal erg goed en als een echte uitdaging gefeliciteerd ermee

ik weeg me niet, ben ongesteld, en dan ben ik altijd zwaarder... *kop in het zand*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 2 april 2008 @ 14:55:54 #223
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57780425
Ook te lang slapen slecht voor de lijn
quote:
Niet alleen te kort slapen kan er voor zorgen dat je te dik wordt. Ook te veel slapen is niet goed voor de lijn.

-knipje door Levi-

Slaaptips
De onderzoekers geven ook nog een aantal tips om slaapproblemen te voorkomen.

• Niet piekeren in bed
  • Niet hongerig of met volle maag gaan slapen
  • Zes uur voor het slapen gaan geen inspannende sport meer beoefenen
  • Hou je slaapkamer donker en koel
  • Sta elke ochtend rond dezelfde tijd op
  • 6 uur tevoren geen inspannende sport?? Dat betekent dat ik na 17.00 uur niet meer zou moeten sporten. Wanneer moet ik dan in vredesnaam wél sporten.
    ***Levi was here***
      woensdag 2 april 2008 @ 14:56:53 #224
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57780451
    ik denk dat zuurstof ook slecht voor de lijn is. En je krijgt er kanker van. En van je haar verven word je ook dik. enzo.
    disclaimer
      woensdag 2 april 2008 @ 15:01:03 #225
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_57780542
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
    ik denk dat zuurstof ook slecht voor de lijn is. En je krijgt er kanker van. En van je haar verven word je ook dik. enzo.
    Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!
    ***Levi was here***
      woensdag 2 april 2008 @ 15:10:15 #226
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57780739
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Weet je wat ook slecht voor je is? Verwekt worden, ga je dood van!
    Kud
    disclaimer
    pi_57780838
    Sowieso die tips

Niet piekeren in bed is al raar. Ik ken niemand die zegt: "kom laat ik vanavond eens gaan piekeren in bed" Volgens mij is dat niet echt een keuze

En elke dag rond dezelfde tijd opstaan kan alleen als ik elke ochtend om 6 uur opsta. Ik heb namelijk ongeveer 1x per week een dienst waarbij ik er om 6 uur uit moet
    pi_57780879
    Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_57780953
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
    Gisteravond in Oprah was er een man die zei dat je van troep in je huis dik werd (dus clutter hè). Volgens mij komt dezelfde aflevering de volgende dag 's middags, dus dat is straks
    Nou, d'r zit misschien wat in. Mijn huis is ook niet zo heel unclutterig en ik ben soms ook wat lui aangelegd, ergo: luie mensen hebben neiging tot dikte????
    pi_57780988
    Ik ken heel erg luie magere mensen en actieve dikkerds, dus ik weet niet of dat nou klopt
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      woensdag 2 april 2008 @ 15:21:13 #231
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_57781025
    Mijn huis is een grote clutter! En mijn bureau op mijn werk. En de lades op mijn werk. En mijn hoofd ook al.
    Ik ben gewoon een grote clutter. Herstel: ik ben een dikke clutter.
    ***Levi was here***
    pi_57781054
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
    Ik ken heel erg luie magere mensen en actieve dikkerds, dus ik weet niet of dat nou klopt
    Hè laat me nou, ik dacht het ei van Columbus te hebben ontdekt
    pi_57781055
    Moet je Oprah straks even kijken
      woensdag 2 april 2008 @ 15:23:29 #234
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57781072
    quote:
    Ow, dus DAT is het!
    disclaimer
      † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 15:23:45 #235
    43556 miss_dynastie
    pi_57781081
    quote:
    Oh ja, daar kreeg ik een klein stukje van mee. En door wat troep weg te gooien was ze gelijk 20 kilo lichter he? Heb het geprobeerd. Werkt niet .
    pi_57781150
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef Levitation het volgende:
    Mijn huis is een grote clutter! En mijn bureau op mijn werk. En de lades op mijn werk. En mijn hoofd ook al.
    Ik ben gewoon een grote clutter. Herstel: ik ben een dikke clutter.

*Check!
    pi_57782546
    Ik heb geen clutter, ben zelfs best wel netjes en opruimerig. Ben ik nu dan gelijk dun?
    pi_57782584
    Hier nog een chaoot ten top. En mijn puinhopen beginnen zich nu steeds verder door het huis te verspreiden..

Mèn, dat een brugklasje het mij zo verschrikkelijk moeilijk kan maken zeg, dat had ik nou nooit verwacht. Vandaag had ik maar 1 les, en die heb ik niet afgemaakt, zo vervelend waren ze, en zo trok ik het mij aan..
    En dat geeft natuurlijk het gevoel dat ik even flink moet gaan troosteten, dus ik moet mezelf nog even zien te beheersen tot ik bij de fruitschaal ben..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      woensdag 2 april 2008 @ 17:22:43 #239
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57783586
    @ teigan: welk vak geef je? brugklassers zijn ook naar...en t lijkt me heel moeilijk t niet op jezelf te betrekken als ze vervelend zijn of niet willen...

@ allemaal: bedankt! ik ben ook echt zó blij! t i maar een maandje, maar toch...

ik doe (nu volgt een saai verhaal over mijn werk) onderzoek naar 18e eeuwse engelse taalnormen. er werden veel grammatica's gepubliceerd in die tijd. ik doe onderzoek naar de taal van de bvenklasse uit die tijd (via brieven) om te zien hoe hun taalgebruik overeenstemt met de norm in de boeken. dit om te zien of hun taal een voorbeeld kan zijn geweest (de schrijvers van de grammatica's schreven zelf namelijk niet zoals ze voorschreven vaak). Aan de andere kant kijk ik ook of variatie in taalgebruik tussen de mensen die ik ebstudeer verklaard kan worden uit een sociaal netwerk perspectief: wie kent wie en hoe close zijn ze. dat is in moderne taalknde aangeoond een factor in taalgebruik en verandering, en ik kijk of het historisch is toe te passen.

in die bibliotheek hebben ze heel erg veel over de 18e eeuw, en alle brieven van en aan de ma die mijn onderzoeksonderwerp is (de bibliotheek s van degene die de editie heeft gemaakt van de brieven waar ik mee werk) ze hebben er echt bijna alles wat ik nodig heb voor mn proefschrift en ik mag er een maand spelen emt ahndschriften/manuscripte brieven. zodat ik spelling kan bestuderen naast grammatica (dat kan namelijk niet met mijn gepublcieerde bronnen, daarin is de spelling evranderd)

oh ik kan niet typen trouwens sorry
    pi_57784842
    kwakveense...wat stoer!! En wat gaaf! Geniet er van!
      woensdag 2 april 2008 @ 18:38:14 #241
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_57785087
    Hoe is het nu Teigan?? Pff, lijkt me superzwaar.

kwakveense wat is dat tof!!! Je moet er wel keiveel zin in hebben.

Ben ruim een kilo afgevallen in 2 week dus het gaat nog steeds naar beneden, daarom eten we straks pizza
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      woensdag 2 april 2008 @ 18:44:46 #242
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57785252
    ik heb rete honger (moest net even een website crisis bezweren.... ja ik en programmeren... muhahaha.... met mijn spelling... het probleem was dan ook een verdwaalde random "r" ergens midden tussen de javascript definitions...)

nu lekker capucijnertjes met spekjes maken (spekjes is niet gezond maar wel heul lekker dus ik mag t af en toe van mezelf. en dan niks magere variant. bah. gewoon uitgebakken reepjes speklap. mjammie.
    pi_57785769
    Klinkt lekker hoor kwakveens, en af en toe kan inderdaad best.

Ik heb net van iedere hap stampot boerenkool genoten. Héérlijk. Met mosterd erdoor en zilveruitjes en augurken en wordt erbij ! Ik zit nu dan ook stampvol (ow, dáár komt dan woord vandaan )
    Op de één of andere manier vult een groot bord boerenkool toch beter dan een vol bord spaggetti oid.
      woensdag 2 april 2008 @ 19:33:05 #244
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57786470
    aardappels, boter/vet en kool... niks vult beter
      woensdag 2 april 2008 @ 19:51:32 #245
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57786950
    alternatieve salade met kidneybonen, ananas en tonijnvis
    disclaimer
      woensdag 2 april 2008 @ 19:54:04 #246
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_57787023
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
    alternatieve salade met kidneybonen, ananas en tonijnvis
    Zalm lasagna van de AH: Volgende keer gewoon weer iets met vark.
    ***Levi was here***
      woensdag 2 april 2008 @ 19:55:55 #247
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57787079
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zalm lasagna van de AH: Volgende keer gewoon weer iets met vark.
    Die kant en klare happen zijn zo klef Ik neem alleen de moussaka, want dat is een kutklus om zelf te maken
    disclaimer
      Licht Ontvlambaar woensdag 2 april 2008 @ 20:56:59 #248
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57788744
    verse pasta met tonijnsaus, broccoli en worteltjes
    pi_57789010
    Tof zeg, kwakveense. Als ik het goed begrijp ben je dus met je promotieonderzoek bezig?

MoBlo, zondag een rondje rennen bij jou in het dorp? Ik logeer toch bij je bijna-buurman.
      woensdag 2 april 2008 @ 21:20:22 #250
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57789509
    @ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)

bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
    pi_57789865
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
    @ jup, ben aan t promoveren (in juni zit ik op de helft van mn 4 jaar en dat vind ik een heeeeele enge gedachte...)

bah zit de afvallers xxl langs te zappen, weer zo iemand die van de coaches 60 kilo in 6 maanden moet afvallen...
    Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....
      woensdag 2 april 2008 @ 21:34:53 #252
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57789990
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat hoorde ik ook, ging er toch vanuit dat ze dat fout zeiden....
    Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoor
    disclaimer
      Licht Ontvlambaar woensdag 2 april 2008 @ 21:39:13 #253
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57790135
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je 100 kilo overgewicht hebt (bij wijze van) is dat niet zo bizar hoor
    Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...
    pi_57790200
    kwakveense, wat super! gaaf joh! geniet ervan

@Liejannuh: ik ben niet zo van het 's ochtends lopen, maar ik kan 't wellicht proberen
    Ja doei.
      woensdag 2 april 2008 @ 21:42:24 #255
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57790237
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het aantal kilo's misschien niet, maar de tijdspanne toch wel...
    mja, toch menen ze het inderdaad wel volgens mij... ze doen in elk geval teleurgesteld over 10 kilo in 5 maanden
    pi_57790339
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
    Wat is daar eng aan dan? Is toch gewoon leuk?
    quote:
    Ik kijk het programma heel bewust niet, maar heb de afvallers met sterren wel gezien en vind het een totaal onverantwoord programma. Levensstijl veranderen is belangrijk als je wilt afvallen, maar dat gaat zo verschrikkelijk rigoreus daar dat het onmogelijk vol te houden is.
    Zie het als de mensen die van niet sporten, naar 6 keer per week naar de sportschool gaan. Hou je meestal ook maar een tijdje vol.
    pi_57790403
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
    kwakveense, wat super! gaaf joh! geniet ervan

@Liejannuh: ik ben niet zo van het 's ochtends lopen, maar ik kan 't wellicht proberen
    Echt de beste manier om wakker te worden. Lekker een rondje rennen voor het ontbijt.
      woensdag 2 april 2008 @ 21:57:21 #258
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_57790742
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Echt de beste manier om wakker te worden. Lekker een rondje rennen voor het ontbijt.
    Om 4 uur 's ochtends? Neuh, dank u
    De afvallers, tja er doet ook een gezin mee uit een dorp vlak bij ons en mijn moeder ken hun wel vaag maar het gaat zelfs hun te ver en weten nu al dat, als het programma afgelopen is, ze minder gaan sporten en een wekelijkse shoarma weer op tafel komt.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_57790851
    Zelfs ik ga alleen in het weekend voor mn ontbijt hardlopen. Ik ga ook geen rondjes rennen om 6 uur.
    pi_57790861
    er is ook niets mis met weekelijkse shoarma

al doen wij het om de zoveel weken, maar altijd wel één dag 'ongezond' ofzo.. al is het nog steeds niet echt heel erg

meestal wel een keer hambugers (zelfgebakken), wraps (met veul groente) of shoarma dus gisteren nog
    Ja doei.
    pi_57790957
    uniekhoorn, lief dat je het vraagt.
    Het gaat nu wel, maar het houdt niet over. Ik ben blij dat er vanaf alle kanten nu goed ingegrepen wordt, zodat ik vrijdag hopelijk weer met een schone lei kan beginnen, maar ik zie toch nog heel erg tegen die les op.

Vanavond even optijd naar bed, en dan morgen nog even een paar uurtjes lesgeven en zien dat ik dingen op orde krijg voor de lessen van vrijdag.
    Het is gewoon een hele drukke periode nu, en dat breekt mij ook deels op..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      woensdag 2 april 2008 @ 22:15:02 #262
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_57791422
    Ik zat ook de Afvallers XXL te kijken en ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo weinig om de gezondheid van hun kinderen geven. Pubers die al over de 100 kilo wegen En dan meedoen aan dat programma en dan binnen een paar weken weer elke dag aan de vette zooi zitten omdat de kinderen niet meewerken Vind je het gek na jarenlang ze volstoppen met van alles en nog wat...

Die in 6 maanden kwijt te raken kilo's zijn vaak wel bizar hoog, maar ik heb het idee dat de coaches meestal meer teleurgesteld zijn in het gebrek aan motivatie en doorzettingsvermogen van de gezinnen.
      woensdag 2 april 2008 @ 22:21:10 #263
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_57791680
    Ik kijk het programma zelf niet maar tis wel erg rigoreus... een beetje BigDiet achtig maar dat vond ik toen wel een leuk programma
      † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 22:29:24 #264
    43556 miss_dynastie
    pi_57792002
    Tjee, ik ben weer even stil van afvallers XXL....
    Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
    Moeders die tegen kinderen van 10 zeggen: je bekijkt het je dan maar lekker...
    Sneu gewoon
      woensdag 2 april 2008 @ 22:38:16 #265
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_57792355
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
    Iemand die zichzelf wijs maakt dat ze van maat 48 naar 42 is gegaan met 5,9 kilo afvallen...
    Sneu gewoon
    Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...
    Kan wel kloppen want als je al mee gaat doen met zo'n programma dan zit er toch een kortsluiting in je hersenen
    pi_57792957
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
    Sneu gewoon
    Die moeder kon echt niet verder dan zichzelf kijken
    Ze versprak zich ook toen ze wou zeggen 'het lukt ons niet' begon ze eerst met ' het lukt mij niet'
    pi_57797126
    Hoeveel kcal heb jij gisteren gehad?
    quote:
    Vandaag is dikke woensdag

Gepubliceerd: woensdag 2 april 2008 @ 19:37

Britse experts roepen vandaag, woensdag 2 april, uit tot de één na dikste dag van het jaar. Vandaag werken we met z’n allen gemiddeld 4000 calorieën naar binnen, dat is twee keer zoveel als gezond is.

Vandaag valt precies tussen een periode van vier weken dat mensen hun goede dieetvoornemens aan de kant schuiven en nieuwe diëten beginnen voor de zomer. Ook viel Pasen dit jaar erg vroeg, waardoor er overal nog voldoende paaseitjes rondslingen, tevens goed voor een flinke lading calorieën.

De enige dag dat we nog meer naar binnen werken is eerste kerstdag. Dan proppen we gemiddeld 7000 calorieën in onze maag.
    En 7000 kcal met Kerstmis...wow hey!!!
    pi_57797215
    Nou, de 4000 ga ik niet halen hoor
    Al moet ik zeggen dat er gisteren nog wel een stapeltje overgebleven paaseitjes naar binnen is gegaan
    pi_57797233
    Goeiemorgen, Freecell!
    pi_57797245
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 06:46 schreef Isabeau het volgende:
    Goeiemorgen, Freecell!
    Goedemorgen Isa
    Nog aan het werk?
    Ik moet zo ook, dan om half 12 vrij en om 12 uur is mijn oppaskindje weer hier, beetje doorfietsen dus
    pi_57797247
    Lukt toch wel? Ik hoop maar dat je direct om half 12 weg kan.
    Ja, nog aan het werk, maar duurt niet lang meer.
    pi_57797264
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 06:53 schreef Isabeau het volgende:
    Lukt toch wel? Ik hoop maar dat je direct om half 12 weg kan.
    Ja, nog aan het werk, maar duurt niet lang meer.
    Lukt wel Ik kan absoluut om half 12 weg en het is maximaal 20 minuutjes fietsen.
    Veel succes met het laatste beetje werken nog!

* freecell neemt nog een slok thee en kijkt op de klok: moet zo weg!
      donderdag 3 april 2008 @ 07:21:28 #273
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57797315
    Volgens het fobo is Sjeen vandaag jarig. Dusseh, Sjeen, gefeliciteerd
    disclaimer
    pi_57797517
    Gefeliciteerd Sjeen!
    pi_57797939
    goedemorgen

Gefeliciteerd Sjeen!

Moet nu nog haasten ook, maar wilde jullie nog even vertellen wat de weegschaal, na 4 keer checken, zei...:

74,3 geloofde er geen snars van, maar na 4 keer er weer opstappen bleek 't toch echt zo te zijn
    Ja doei.
      donderdag 3 april 2008 @ 09:21:32 #276
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57798376
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
    goedemorgen

Gefeliciteerd Sjeen!

Moet nu nog haasten ook, maar wilde jullie nog even vertellen wat de weegschaal, na 4 keer checken, zei...:

74,3 geloofde er geen snars van, maar na 4 keer er weer opstappen bleek 't toch echt zo te zijn
    Tell me your secret recipe. Please
    disclaimer
    pi_57798589
    om half 11 voor het eerst bij de dietiste zijn ben benieuwd
    nu ga ik het proberen op de gezonde hopelijk blijvende manier
    pi_57798667
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tell me your secret recipe. Please
    Ja, dat! Ik wil ook!
    ***Levi was here***
      donderdag 3 april 2008 @ 09:48:59 #279
    147048 Zeeltje
    Nog teveel kilo's
    pi_57798804
    Jeej het gaat wat beter.. Met mijn gewicht dan. Ik ben van 78 vorig week naar 77,5
    The girl that lost her mind
      donderdag 3 april 2008 @ 09:54:24 #280
    147048 Zeeltje
    Nog teveel kilo's
    pi_57798924
    Oh en gister was toch de dikke dag? Omdat het de periode was dat mensen dan weer stoppen met dieeten ofzo iets.. las het in de krant..

Affijn.. wat goed moblo! Maar gaat het niet wat te hard?
      Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 09:57:47 #281
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57798991

Kersenvlaai
    pi_57799010
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 09:57 schreef Sjeen het volgende:
    [ afbeelding ]

Kersenvlaai
    Goede smaak

Gefeliciteerd
      donderdag 3 april 2008 @ 10:00:14 #283
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57799033
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 09:57 schreef Sjeen het volgende:
    [ afbeelding ]

Kersenvlaai
    Limbo
    disclaimer
    pi_57799122
    Gefeliciteerd Sjeen!
    En die vlaai kan ik makkelijk afslaan.
    ***Levi was here***
      donderdag 3 april 2008 @ 10:08:28 #285
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57799154
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 09:54 schreef Zeeltje het volgende:
    Oh en gister was toch de dikke dag? Omdat het de periode was dat mensen dan weer stoppen met dieeten ofzo iets.. las het in de krant..

Affijn.. wat goed moblo! Maar gaat het niet wat te hard?
    Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaam
    (gezond afvallen is ongeveer een halve tot een kilo per week, ik denk dat moblo echt niet boven dat gemiddelde uit stijgt )
    disclaimer
      donderdag 3 april 2008 @ 10:14:46 #286
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_57799263
    Van harte gefeliciteerd Sjeen
    pi_57799317
    Ik heb gisteren trouwens appeltaart afgeslagen. Ben nog steeds een beetje trots op mezelf.
    Gisteren trouwens voor het eerst in tijden niets gesnoept! Alleen gezonde maaltijden en tussendoortjes! Misschien kan ik het toch.
    ***Levi was here***
      donderdag 3 april 2008 @ 10:23:51 #288
    147048 Zeeltje
    Nog teveel kilo's
    pi_57799432
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij gaat ze helemaal niet te hard. De rest gaat gewoon vrij langzaam
    (gezond afvallen is ongeveer een halve tot een kilo per week, ik denk dat moblo echt niet boven dat gemiddelde uit stijgt )
    oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..
      donderdag 3 april 2008 @ 10:26:25 #289
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_57799488
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:

En die vlaai kan ik makkelijk afslaan opeten.
    Gefeliciteerd Sjeen!
      donderdag 3 april 2008 @ 10:27:04 #290
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57799500
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

oh nee maar dat is ook goed! Alleen realiseer me dat het toch vrij snel gaat maar misschien idd ook omdat het bij de meest juist niet snel gaat..
    Zolang het maar naar beneden gaat, toch?
    De een gaat nou eenmaal wat sneller dan de ander... ik ga ook altijd erg snel, zowel omlaag als omhoog
    Maandag 95,5 op de schaal, vanmorgen 93,9. Dik kans dat ik dus maandag al op 92,5 zit
    disclaimer
      donderdag 3 april 2008 @ 10:37:22 #291
    147048 Zeeltje
    Nog teveel kilo's
    pi_57799685
    Ja.. maar naar eigen ervaring; hoe sneller ik afviel hoe meer ik aan kwam..
    Maar alles is beter dan een nog een keer een overgewicht te hebben..
      donderdag 3 april 2008 @ 10:55:06 #292
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57799986
    Stiekem ben ik wel een beetje trots op mezelf.
    Ik baal als een stekker dat het afvallen niet echt wil lukken ondanks dat ik niet bovenmatig snaai en toch heb ik gisteren niet toegegeven aan de neiging om chocoladecake te gaan halen enzo.
    Ik heb mezelf getroost met een zelfgemaakt kopje warme chocolademelk en dat was het.

Ik heb best wat honger de laatste dagen, mss wel door het wennen aan werken, en ik heb ook daarmee niet aan snaaitrek toegegeven maar me gehouden aan fruit en een liga. Toch beter dan chocoladerepen etc.

Dus afvallen wil even niet, maar gelukkig ook niet een enorme terugval qua eten.
    Nu nog wat meer beweegmomenten inbouwen in de week en dan zal het wel beter gaan. Heb deze week ook niet gezwommen wegens geen zin en hoofdpijn.
    pi_57800681
    Zojuist weer appeltaart afgeslagen. Als ik toch alles op at wat me hier aangeboden wordt, zou ik binnen de kortste keren weer 100kg+ wegen.
    ***Levi was here***
      donderdag 3 april 2008 @ 11:34:44 #294
    147048 Zeeltje
    Nog teveel kilo's
    pi_57800778
    even:.. ik vind xxl afvallers kut
      Licht Ontvlambaar donderdag 3 april 2008 @ 11:36:20 #295
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57800818
    Levi... BE, ben eigenlijk best heel trots op jullie (en ook op de rest hoor )

donderdag 3 april 2008 @ 11:46:15 #296
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57801040
    Levi, knap hoor!
    Heel vaak zeg ik gewoon zonder nadenken daar ja op, maar ik heb het van de week ook afgeslagen!
      † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 11:49:27 #297
    43556 miss_dynastie
    pi_57801123
    Van harte Sjeen
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Echt? Jeetje dat is gewoon te dom voor woorden...
    Kan wel kloppen want als je al mee gaat doen met zo'n programma dan zit er toch een kortsluiting in je hersenen
    Yep, helaas was dat echt. Al was het gezin dat nu heeft gewonnen naar mijn idee toch wel goed en verstandig bezig. Kijk, de doelen die ze stellen zijn gewoon onhaalbaar (60 kilo in 6 maanden ), maar omdat er bij deze mensen niet zo heel erg veel af moest en ze wel goed bezig waren, kwam het allemaal wat redelijker over. Kan misschien ook een geval van 'schijn bedriegt' zijn, maar wie zal het zeggen .
    pi_57801168
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
    Levi, knap hoor!
    Heel vaak zeg ik gewoon zonder nadenken daar ja op, maar ik heb het van de week ook afgeslagen!
    Meeste gebak kost me niet zoveel moeite om af te slaan... alleen appeltaart en kwarktaart blijft elke keer een overwinning als ik er "nee" op zeg.

Wat ik trouwens nog steeds heel moeilijk vind, is onderscheid maken tussen honger en last van mijn maag/darmen. Ik wil nu eigenlijk de hele tijd aan mijn brood beginnen, omdat ik denk dat ik honger heb. Maar als ik op de klok kijk, is het nog geen lunchtijd en dus denk ik dat mijn maag mij weer aan het foppen is.
    ***Levi was here***
      donderdag 3 april 2008 @ 12:04:09 #300
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_57801477
    gefeliciteerd Sjeen maak er een mooie dag van en geniet van de kersenvlaai

ondanks ongesteldheid vanmorgen toch 88 kg

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')