soory, maar ik dacht ik heb hem ook dicht gegooid, nog snel even nieuwe open maken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:26 schreef Seventees het volgende:
He, ik maak net een mooie nieuwe OP, gooi jij hem snel open. Pfff
Eet smakelijk!
's Liefffff.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
soory, maar ik dacht ik heb hem ook dicht gegooid, nog snel even nieuwe open maken!
Je dacht laat ik ook maar weer eens iets roepen?quote:
Geef me mijn koekjes!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Bellerophon het volgende:
en seven... heide, for christ's sake
Was hij toch ook? Vanwege die toko in Spanje had ik begrepenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef Seventees het volgende:
Is-ie alweer terug?
Ik zag laatst een kort interview met de familie Kazan bij RTL Boulevard. Ze waren zo geschrokken van het slachten van dieren en een van die meisjes had een week niets gegeten van ellende. Ga dan niet, denk ik dan. Je weet dat je zulke dingen kunt verwachten bij zo'n volk.
Ze zullen er wel een flinke som geld voor gekregen hebben. Als ik het goed begrijp was Hans namelijk zowat failliet.
Maar natuurlijkquote:
Groeten uit de Rimboe is geweldigquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik ben wel beniewd moet ik zeggen , vindt het een super programma, en heb vaak om de vorige delen moeten lachen
en zeker nu ik dit bericht lees
Zoiets had ik ook vernomen idd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was hij toch ook? Vanwege die toko in Spanje had ik begrepen
*Aanvalt*quote:
En dan ook nog is de grote illusionist gaan uithangen voor 1 of andere inheemse stam... smart thinking Hansquote:
Trouwens... zandkoekjes bakken is leukquote:
ja bak er even een paar voor ons, maak je nuttigquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens... zandkoekjes bakken is leuk
Jij wijf!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens... zandkoekjes bakken is leuk
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bak er even een paar voor ons, maak je nuttig
ga jij fijn heidi kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Je bent hier ook van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |