Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg je nou dat huub een hufter is?!
![]()
Dat zie je echt verkeerd! Je moet echt vaker in de cos posten en updates lezen want je snapt er echt niks van
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb slechts drie pagina's max., mag ik toch meeposten?
Uhm...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overMike
uitgooit
![]()
Hoe durf je...
Zo'n zielige man, die alleen maar tegenslag heeft gehad in zijn leven, zo verschrikkelijk uit te schelden?!
Nou ... ik beticht hem wel van loserschap en twijfel aan zijn cold turkey zonder bijwerkingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Leandra het volgende:
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overMike
![]()
Damn, nou begin ik nog melig te worden ook
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handboeien
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
En nu las ik weer, alle onderbroekies van de kids en van die ouwe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handdoeken
Gratis beleggingstip van mij:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Altijd handig: de playlist van je internetradio refreshen: Jason Mraz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gratis beleggingstip van mij:
KLIK
Amanda ook! En een vieze stinkhoer.quote:
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Is ook een goed nummerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Zou kunnen, viel me gewoon op, spaar dus (kleine) vlaggen van landen waar ik geweest ben en soms moet je best lang zoeken en al helemaal als je in zo'n islamitisch land bent lijkt me dat nogal lastig naast de zoek naar voedsel en allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.
Van een ambassade of een Nederlandse compound? Of misschien verdient er nu iemand wel goud geld die in de vlaggenhandel zit. 'Oh daar zijn weer wat moslims overstuur! Sinds vandaag hebben wij ook een vestiging in zus en zo land.'
Wel iets minder belastend voor de schedelquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda ook! En een vieze stinkhoer. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatie
quote:
Speciaal voor jou (en een beetje voor mezelf)quote:
Max had er zin in, hij ratelde maar doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef Manu82 het volgende:
Zit ondertussen ook P&W te kijken van gister, dus vandaar
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel iets minder belastend voor de schedel
Dat celebrity rehab....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike
is de broer van Jeff Conaway... tenminste, nu Jeff (lekker blond ding uit Grease) zo helemaal verkloot van de drank en drugs zit te ontnuchteren in Celebrity Rehab lijkt Mike sprekend op hem...
Mike:
[ afbeelding ]
Jeff in CR (en dan valt deze foto nog mee):
[ afbeelding ]
Jeff vroeger:
[ afbeelding ]
Conclusie: Mike had mogelijk ooit een hunk geweest kunnen zijn.... ipv een junk
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...
Voor je het weet sta je zo te tangen dat de barsten in je schedel schieten...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!
This is TV menquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.
en bijna omver gereden door de wijkagent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat celebrity rehab....![]()
djees... ik ben echt een provinciaals parelketting-etcetcetc...
en heel toepasselijk:
Nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Hij werd ook tamelijk bruut afgekapt, door JP.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Max had er zin in, hij ratelde maar door.
Maar één keer per maandquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Vanavond weer Celebrity Rehab. In zijn betere momenten leek Jeff C. een beetje op een ex van me. Helaas ook qua substance abuse.
Nu is die andere Celebrity Rehab gozer op de radio. Come my lady, come, come my lady, you're my butterfly, sugar, baby!
Vieze spoilert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippen
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdbquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Gert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updatenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ik heb wel digitale tv maar ja..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updaten
Ik speelde boos.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdb
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv maar ja..
Hij geeft geen code aan? Nokia is toch een telefoon?
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aan![]()
Zal wel defect zijn, neem ik aan
en kun je met die tv bellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staan![]()
Die daar allang weg had moeten zijn omdat ie alleen nog maar een blauw scherm geeft, en er inmiddels ook al een wel werkende Sony staat... maar toch
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?
DSM lijkt me ook wel wat... de pilot was iig veelbelovendquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Met dit kastje iig niet meerquote:
Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daardoor kwam ik er ook bij uit. Wilde weten welke broer het was en toen klikte ik even door naar Celebrity Rehab![]()
Wil trouwens vanavond wel zien hoe het met Jeff gaat, voorstukje was toch weer dat hij naar huis wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was al een gekochtequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijt
Zoals? Alle series liggen stilquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:26 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....
Maarre....En ikke toch gewoon klikken, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Maandag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals? Alle series liggen stil. Jericho gestopt
.
en dan vergeet ik alle Discovery channels. Ik zie een leeuw en blijf hangen. Mythbusters en how it's made, en ik hang alweer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen leven, alleen een heul andere smaak.
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Wat is NCIS?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:
Maandag nog NCIS, Numbers
Dinsdag: House
Woensdag: NCIS, Criminal Minds
Donderdag: House, Close to HOme
Zaterdag: Voetbal
Zondag: Voetbal
Moeilijk uit te leggen, Marine politie ofzoquote:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Seizoen 3 is klaar in de USA, sinds een paar dagen is bekend dat er zeker een seizoen 4 komtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?
Oz vond ik erg tof. The 4400 ook maar die was ik opeens vergeten en toen lag ik eruit. Heb ik al eens verteld volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik heb nog lang niet alles gezien, bij bij Oz pas bij S1, the 4400 kijk ik nooit meer af denk ik want valt tegen, Rome & californication ook nog niet gezien.
Tijd zat nu alle series stil liggen.
En DGK danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Bij Prison break en Lost heb ik dat ook. Prison Break volgde ik al in Engeland en Lost eigenlijk pas sinds vorig jaar, toen er op vakantie niks beters op tv wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oz heeft niet echt een spannend vervolgverhaal, het staat een beetje op zich per aflevering. Af en toe wel leuk om er eentje te kijken maar ik zit niet echt aan de buis gekluisterd zoals bij Lost en Prison break.
http://www.televizier.nl/(...)tschrijvers_voorbij/quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Oi, dan moet ik maar even heel langzaam afl. 7 bekijken. Jericho heb ik nooit gezien, PB vond ik na seizoen twee niets meer aan. Alleen Heroes mag wmb inderdaad wel opschieten met nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"
Doe ook even je ogen dicht en zie in stadions volwassen mensen zwaaien met minivlagjes, van links naar rechts of vice versa. Hoe seniel kan een mens zijn dat hij een stukje goed aan een stokje boven zijn hoofd tilt om er vervolgens die beweging mee te maken.
Dansen is zo leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
Voor mij persoonlijik gaat er niets boven een goede maaltijd en een goed orgasme....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen sex. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen bloot zien en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.![]()
Ik vind vlaggen in de hens steken en dan "dood aan Nederland" roepen n.a.v. een film die nog niemand gezien heeft, juist idioot.
Nou de tiefus dan maarquote:
Ja, ik zit nu aan het maximum aantal bewoners. Maar heb van allebei de edities alle puzzels al opgelost, dus nu kijk ik alleen een keer per dag hoe ze het doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef noekje het volgende:
Over volksstammen gesproken..
Copycat, neuken ze nog een beetje?
Oe, even de nieuwe tube-style van FOK! uitproberen op Baccara.quote:
Ook ik ben net een mens......heel soms laat ik mij verleiden tot apengedrag......Ik kan dan ook niet ontkennen dat ik mij soms gevangen voel tussen de verleiding tot dat gedrag en het willen behoren tot een hogere soort dan de aap. Lastig kiezen af en toe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Jij waagt nooit een dansje. Nmns?
Als apéritif, bijvoorbeeld.
Is ook wel leuk hoor, vooral in Noord Korea. Daar maken ze ook van die mooie figuren en portretten van vlaggetjes.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.![]()
Is ook idioot, net zo idioot als een film maken over andersdenkenden met het doel ze in een kwaad daglicht stellen.quote:Ik vind vlaggen in de hens steken en dan "dood aan Nederland" roepen n.a.v. een film die nog niemand gezien heeft, juist idioot.
Die is wel héél mooi gedaan ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral echt mooie acties, komt meestal voor bij Feyenoord-020 of die bij PSV toen voor Gomes
[ afbeelding ]
Voelde je je bezwaard?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooo. de hele tyfusbende weer opgebokt.
liepen er hier 5 acht jarigen met zwaarden achter elkaar aan. Kwist niet eens dat we zoveel van die rommel hadden
Nogal ja!quote:
Wel eerst gewacht tot hun moeders er weer waren, of gewoon buiten gezet toen je ze zat was?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nogal ja!![]()
En het ergste: er was er maar één van mijzelf. (kinderen dan) Maar ik heb ze zonder bezwaar(d) weer buiten gezet.
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nogal ja!![]()
En het ergste: er was er maar één van mijzelf. (kinderen dan) Maar ik heb ze zonder bezwaar(d) weer buiten gezet.
Je hebt natuurlijk wel een flink zwaard nodig om aan dat exacte aantal te komenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.
We vragen Patty wel evenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een flink zwaard nodig om aan dat exacte aantal te komen
Ze moesten voetballen, dus gewoon naar het voetbalveld geschopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel eerst gewacht tot hun moeders er weer waren, of gewoon buiten gezet toen je ze zat was?
Klinkt als "Cut the crab"quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leent ze dat zwaard van Damocles, die heeft immers wel vaker met dat zwaardje gehalt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
Ik ben niet zo gemoedelijk...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.
quote:
Die doet toch alleen komkommers, Uri?quote:
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig legerquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze moesten voetballen, dus gewoon naar het voetbalveld geschopt.ik ben opvangadres voor kinderen uit het buitengebied. Scheelt de moeders twee ritten.
En de andere twee waren aan komen lopen. Blijkbaar is het gezellig hier.
Misschien kan Rouvoet hem dat wel lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die doet toch alleen komkommers, Uri?
Zit mijn wasgoed niet belachelijk te maken jahquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?
Hing er ook nog iemand aan vast?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, even de nieuwe tube-style van FOK! uitproberen op Baccara. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is volgens mij niet zo handig in het aanpassen van bestemmingsplannen....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien kan Rouvoet hem dat wel leren
Een moeder-lijk ben ik wel ja!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel op een afgeleide van moederlijk....
Loop dan ook niet zo hard....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een moeder-lijk ben ik wel ja!
Can you tell?
Alsof het hier wel mag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Ik ben zo trots op mij!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo hard....
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Loop dan ook niet zo hard....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof het hier wel mag...![]()
Maar de jongens hielden me echt vol dat ze dit thuis ook zeker wel deden...![]()
Handboeien aan het waslijntjequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mij!Al drie weken, drie dagen in de week. En ik merk een significant verschil!
Zulke gedachten denken moeders per definitie nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh, okay... ja dan mag het natuurlijk wel![]()
![]()
En al die moeders op het schoolplein maar kijken: "dat is zij, van die Camelot-conventie... volgens mij doen ze het op die ronde tafel als de kinderen naar bed zijn"
Hij klinkt lief.....quote:
Oh.. oeps.... schoolpleinmoeders en sex.... what was I thinking...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zulke gedachten denken moeders per definitie niet. Jeweettog!
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Maar verder zijn het écht schatjes!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Ik zoek nog een vrij grote schedequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Hier blijft ook niets geheimquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....
Oh bah, te flauwquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vrij grote schede![]()
Ik ben namelijk zwaardgeschapen
misschien een moeder van 10 kinderen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godsamme zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer de "Grotten van Han" eens.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetjequote:
In het kader van zwaarden mogen we er toch wel een klein beetje op inhakkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig... na minutenlang f5'en op en pagina die vol bleek te zijn (pagina 3 deze keer) zijn er alleen nog maar 4 quotes van het zwaard van PC eend...
Piks Pics pls....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje![]()
Maar hij is wel degenllijk
Nu alleen nog slijpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damocles is er niks bijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig... na minutenlang f5'en op en pagina die vol bleek te zijn (pagina 3 deze keer) zijn er alleen nog maar 4 quotes van het zwaard van PC eend...
Nee dat bolletje erop, dat hoort zoquote:
Als PC eend daar dan maar ff rekening mee houdt als hij op zoek gaat naar die schede... als jullie er op ingehakt hebben dan hoeft die lang zo diep niet te zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van zwaarden mogen we er toch wel een klein beetje op inhakken![]()
Als Damocles ook 4 keer had kunnen quoten dan had hij het gewoon "klonen" genoemd... problem solvedquote:
En nu eentje met "sabel".quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat bolletje erop, dat hoort zo
Prikkelend ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah, nu straks nog even over het rendement van de wrijving en we zijn precies waar we zijn willen....bij 2.2 kids over de vloerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als PC eend daar dan maar ff rekening mee houdt als hij op zoek gaat naar die schede... als jullie er op ingehakt hebben dan hoeft die lang zo diep niet te zijn
mabelquote:
En boeiend.quote:
Mag het getal achter de komma afgerond worden? Of moet het exact 2.2 zijn??quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, nu straks nog even over het rendement van de wrijving en we zijn precies waar we zijn willen....bij 2.2 kids over de vloer
Middelen met een gereformeerde.....da's trekken aan het kortste eind.....(ze heten niet allemaal "Eend")quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag het getal achter de komma afgerond worden? Of moet het exact 2.2 zijn??
Heb ik ff mazzel dat Rouvoet zelf al ruimschoots verdubbeld heeft.... dan doe ik gewoon gemiddeld met Rouvoet, hoef ik niet nog een keer
Okay, dan niet met Rouvoet, dan kies ik wel een willekeurig buurgezin uit... red ik het ook nog ruimschootsquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middelen met een gereformeerde.....da's trekken aan het kortste eind.....(ze heten niet allemaal "Eend")
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik vind het wel tijd voor een dansje en wat vlaggetjes......
Toedels......quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anyway... ik ben ook iets huisvrouw- en moederachtigs doen in de keuken... Laters
Slaap lekker.....of ehm....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even spelen met de wetten van mijn zwaardtekracht![]()
Whehehe, zo jammer dat ik het al gezien heb.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
APK, vanmiddag 2 Californication afleveringen gekeken, erg leuk.
Of iets te hard "naar achteren" nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef APK het volgende:
Die griet die hem keihard in zijn gezicht beukt tijdens het neuken.
Bovendien: Iedereen weet toch dat Bush en niet de moslims achter de aanslagen op 9/11 zatquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
De stukjes die ik er net van zag bij het nieuws vond ik vooral van een van-dik-hout-zaagt-men-stemmingsmakende-onderbuik-planken-niveau.
Spoiler?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Da's toch de dochter van de man van zijn ex?
Nee man, dat was meteen die eerste (of tweede) aflevering al duidelijk. Dat kleine meiske uit de Nanny.quote:
Oeh, ik dacht pas tijdens 3 of 4.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
Nee man, dat was meteen die eerste (of tweede) aflevering al duidelijk. Dat kleine meiske uit de Nanny.
Mwhaaa dat messen en zwaarden gedoe. En nu weer koppensnellers over Wilders..quote:
Nee máár, wàt een verrassing.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
De stukjes die ik er net van zag bij het nieuws vond ik vooral van een van-dik-hout-zaagt-men-stemmingsmakende-onderbuik-planken-niveau.
Ik ben maar gekapt met laden. Morgen maarquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee máár, wàt een verrassing.
De film (of eiigenlijk is het meer een spotje, het duurt 16 minuten) is hier te zien.
Momenteel is de site nogal traag trouwens.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
Nee máár, wàt een verrassing.
De film (of eiigenlijk is het meer een spotje, het duurt 16 minuten) is hier te zien.
Momenteel is de site nogal traag trouwens.
Heb me iid al jaren geleden opgegeven. En toen kreeg ik nog persoonlijke mailtjes van ex scholieren. Wel grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
Oh.
Ja. dat klopt. Ik heb ook nog een account daar, maar een paar jaar terug moest je opeens betalen om met mensen in contact te kunnen komen. Sindsdien kijk ik er nooit meer. Is wel irritant, want dat berichtje linkt natuurlijk gelijk naar schoolbank?
Thanks Pietje, die doet het prima hier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://rs386.rapidshare.c(...)-com-197203-1fc4.flv
Ja zeker weten, maar ik baal ervan dat ik gedwongen word om te betalen. Maar er zit dus niks anders op.Die éne euro boeit me niet maar er vanaf komen is soms een gedoe. Maar goed ik heb het er wel voor over. Echt wel grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:04 schreef Copycat het volgende:
Oude vriendschappen ophalen is het dan wel waard, lijkt me.
Is ook helemaal niet nodig joh, gewoon in de fik die vlag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo neerbuigend.
Heb helemaal geen behoefte whatsoever om die natte scheet van Wilders volledig te zien.
Sorry... ik had m weggeschopt maar kennelijk ging het jouw kant op... het is niet persoonlijk enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
Voilgens mij kickt m'n PMS in.
Zit nu hier met jeugd sentiment .. Bedankt Lady´squote:Op donderdag 27 maart 2008 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... ik had m weggeschopt maar kennelijk ging het jouw kant op... het is niet persoonlijk enzo
Ik dacht dat Cc m gevangen had?? Jij ook al geraakt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nu hier met jeugd sentiment .. Bedankt Lady´s
Yep en volgens mijn agenda gaat het dus 3 weken durenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cc m gevangen had?? Jij ook al geraakt?
Jij hebt die film ook gekeken? Die muziek op de achtergrond, is dat nou hetzelfde deuntje als bij de Fata Morgana in de Efteling?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet nodig joh, gewoon in de fik die vlag.
Heb 'm net helemaal gezien ja. Volgens mij is het de muziek waarop Anna Pavlova haar Stervende Zwaan deed, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt die film ook gekeken? Die muziek op de achtergrond, is dat nou hetzelfde deuntje als bij de Fata Morgana in de Efteling?Ik kreeg opeens zo'n schooluitjes-gevoel over me.
Nog niet gezien. Maar als je een ladder heb is het niet lang zagenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt die film ook gekeken? Die muziek op de achtergrond, is dat nou hetzelfde deuntje als bij de Fata Morgana in de Efteling?Ik kreeg opeens zo'n schooluitjes-gevoel over me.
Dankzij imam Wilders kan ik me nu dagenlang gaan lopen afvragen welke muziek dat is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 'm net helemaal gezien ja. Volgens mij is het de muziek waarop Anna Pavlova haar Stervende Zwaan deed, maar ik kan het mis hebben.
Dat was wat jullie deden tijdens schooluitjes?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar als je een ladder heb is het niet lang zagen![]()
[ afbeelding ]
´quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was wat jullie deden tijdens schooluitjes?![]()
Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker weten, maar ik baal ervan dat ik gedwongen word om te betalen. Maar er zit dus niks anders op.Die éne euro boeit me niet maar er vanaf komen is soms een gedoe.
Je zit in de SC Optieven naar de COS dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en volgens mijn agenda gaat het dus 3 weken duren
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.
Ze hadden ook kunnen roepen dat het 3 cent per dag is, het kost je hoe dan ook 12 euro.
Maar: het abonnement wordt niiét automatisch verlengd."Er vanaf komen" is dus geen probleem.
Iemand heeft mij als "jeugdliefde" opgegeven. Ik weet haar naam niet (meer), Als ik tóch wil weten wie het is, moet ik ook lid worden. Stelletje slimmerikken.
En ik zit er nu mee Thanksquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppen
Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut sitequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?
Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
Ja zal best ... Ik wil nu contact opnemen en heb er 12 euries voor betaald.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....
Thanks ga ut proberen... Laters Meisquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.
En ik ben weer weg.
Mot je weer een ban??quote:
Peer Gynt Suitequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 'm net helemaal gezien ja. Volgens mij is het de muziek waarop Anna Pavlova haar Stervende Zwaan deed, maar ik kan het mis hebben.
* gelijk gaat checken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk al, dat er maar 47,5 gram in een pakje shag zit?![]()
Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
Jezus je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
Je hebt eindelijk weer de vreugde van het stofzuigen en soppen ontdekt.quote:
http://www.ad.nl/economie/2113274/Minder_shag_in_een_pakje.htmlquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:19 schreef Coos het volgende:
Jezus je hebt gelijk.
Stelletje oplichters!!
Uh er is al maanden stiekum een peuk uit mijn sigaretten pakje gejat .. 19 staat er subtiel opquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Ja okay, maar dat zijn sigaretten en die zijn gewoon duur.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:22 schreef Soury het volgende:
Uh er is al maanden stiekum een peuk uit mijn sigaretten pakje gejat .. 19 staat er subtiel op
druk, druk, druk, maar voor een kus heb ik altijd tijdquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
GVD...ik scroll me de gekte... Hi Ploon!!!
Sjag rook ik thuis .. Is ook super vet duur maar goed roken moet ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat zijn sigaretten en die zijn gewoon duur.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
druk, druk, druk, maar voor een kus heb ik altijd tijd
zoals dit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjag rook ik thuis .. Is ook super vet duur maar goed roken moet ik
[ afbeelding ]
Nee das één keer per maandquote:
Leuk denk ik ????doet ut dus niet maar kan ook aan mij liggen..quote:
Niet doorvertellen hè, dan krijgen we hier weer een tubgirl-invasie.quote:
Maar tis niet fijn dat je mijn 'privé commentaar' in je sig vermeldt!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hè, dan krijgen we hier weer een tubgirl-invasie.
Nou, "leuk"... lekker donker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk denk ik ????doet ut dus niet maar kan ook aan mij liggen..
Dan vergeet ik het maar klikkeloosquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, "leuk"... lekker donker.
Raar dat-ie het niet doet. Bij mij wel, als ik er op klik. Ook zo niet?
Nou ja, je vindt het waarschijnlijk toch tyfusherrie.
Neuhquote:
Echt? Op dit tijdstip? Wat kook je dan?quote:
Uh wederom swarma vlees en wok groente..Zelfde als gister .quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Op dit tijdstip? Wat kook je dan?
Echt koken met pannen en potten en een schilmes of gewoon wat warm maken?
Ohhh, nou ja tis iig niet helemaal kant en klaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh wederom swarma vlees en wok groente..Zelfde als gister .
Poffertjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh, nou ja tis iig niet helemaal kant en klaar![]()
Lust eigenlijk ook wel wat. Even kijken of er nog poffertjes zijn
Ik zit Jerichootjes te kijken, moet eigenlijk slapen.quote:
Wat is er mis met poffertjes!quote:
Ohhhhh hey, ik heb S01 afquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit Jerichootjes te kijken, moet eigenlijk slapen.
Nou dan klopt het weerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zei toch dat ik niet kan koken
Ik ook, ga nu #2 kijken, we bellen wel weer 'es.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:44 schreef CarOnline het volgende:
Ohhhhh hey, ik heb S01 af![]()
En S02E01 heb ik ook al gezien
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, ga nu #2 kijken, we bellen wel weer 'es.
Done en op .. Toetje gaat mee me bed inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je culinaire hoogstandje bereiden
Truste Souryquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Done en op .. Toetje gaat mee me bed in
Dat doe je snelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Done en op .. Toetje gaat mee me bed in
Geef je het wel op aan de belasting?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:02 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben op mijn oppasadres..sta midden in de nacht buiten een sigaret te roken..
Er zijn ook nog mensen die dingen uit liefde doenquote:
Dan neem je die ananassen toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Morning Manu!![]()
Wat pak je weer uit. Mijn dieet, wat doe je...
Dan doe je het toch lekker niet?! En dan hou je mij van een dood door vervelingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan neem je die ananassen toch?![]()
Morguh!Ik heb geen zin om te werken...
Er ligt hier werk wat af moet. En de kaboutertjes laten het bij mij meestal afweten, dus helaas!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker niet?! En dan hou je mij van een dood door verveling![]()
ik zie alleen maar voordelen![]()
Ben nu Hennes online aan het leegkopenjongens groeien zo snel
Dat zou best gezellig zijn buuf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan ik niet wat werk voor je doen??? ah toeahtoeahtoe??!?!?
ik wil werk verd*mme.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zou best gezellig zijn buuf.
Je kunt wat modules voor me doornemen, maar dan moet je de info wel ff telepatisch naar me doorsturen. Anders weet ik straks niet waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |