Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg je nou dat huub een hufter is?!
![]()
Dat zie je echt verkeerd! Je moet echt vaker in de cos posten en updates lezen want je snapt er echt niks van
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb slechts drie pagina's max., mag ik toch meeposten?
Uhm...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overMike
uitgooit
![]()
Hoe durf je...
Zo'n zielige man, die alleen maar tegenslag heeft gehad in zijn leven, zo verschrikkelijk uit te schelden?!
Nou ... ik beticht hem wel van loserschap en twijfel aan zijn cold turkey zonder bijwerkingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Leandra het volgende:
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overMike
![]()
Damn, nou begin ik nog melig te worden ook
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handboeien
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
En nu las ik weer, alle onderbroekies van de kids en van die ouwe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handdoeken
Gratis beleggingstip van mij:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Altijd handig: de playlist van je internetradio refreshen: Jason Mraz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gratis beleggingstip van mij:
KLIK
Amanda ook! En een vieze stinkhoer.quote:
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Is ook een goed nummerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Zou kunnen, viel me gewoon op, spaar dus (kleine) vlaggen van landen waar ik geweest ben en soms moet je best lang zoeken en al helemaal als je in zo'n islamitisch land bent lijkt me dat nogal lastig naast de zoek naar voedsel en allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.
Van een ambassade of een Nederlandse compound? Of misschien verdient er nu iemand wel goud geld die in de vlaggenhandel zit. 'Oh daar zijn weer wat moslims overstuur! Sinds vandaag hebben wij ook een vestiging in zus en zo land.'
Wel iets minder belastend voor de schedelquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda ook! En een vieze stinkhoer. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatie
quote:
Speciaal voor jou (en een beetje voor mezelf)quote:
Max had er zin in, hij ratelde maar doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef Manu82 het volgende:
Zit ondertussen ook P&W te kijken van gister, dus vandaar
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel iets minder belastend voor de schedel
Dat celebrity rehab....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike
is de broer van Jeff Conaway... tenminste, nu Jeff (lekker blond ding uit Grease) zo helemaal verkloot van de drank en drugs zit te ontnuchteren in Celebrity Rehab lijkt Mike sprekend op hem...
Mike:
[ afbeelding ]
Jeff in CR (en dan valt deze foto nog mee):
[ afbeelding ]
Jeff vroeger:
[ afbeelding ]
Conclusie: Mike had mogelijk ooit een hunk geweest kunnen zijn.... ipv een junk
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...
Voor je het weet sta je zo te tangen dat de barsten in je schedel schieten...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!
This is TV menquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.
en bijna omver gereden door de wijkagent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat celebrity rehab....![]()
djees... ik ben echt een provinciaals parelketting-etcetcetc...
en heel toepasselijk:
Nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Hij werd ook tamelijk bruut afgekapt, door JP.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Max had er zin in, hij ratelde maar door.
Maar één keer per maandquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Vanavond weer Celebrity Rehab. In zijn betere momenten leek Jeff C. een beetje op een ex van me. Helaas ook qua substance abuse.
Nu is die andere Celebrity Rehab gozer op de radio. Come my lady, come, come my lady, you're my butterfly, sugar, baby!
Vieze spoilert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippen
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdbquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Gert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updatenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ik heb wel digitale tv maar ja..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updaten
Ik speelde boos.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdb
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv maar ja..
Hij geeft geen code aan? Nokia is toch een telefoon?
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aan![]()
Zal wel defect zijn, neem ik aan
en kun je met die tv bellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staan![]()
Die daar allang weg had moeten zijn omdat ie alleen nog maar een blauw scherm geeft, en er inmiddels ook al een wel werkende Sony staat... maar toch
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?
DSM lijkt me ook wel wat... de pilot was iig veelbelovendquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Met dit kastje iig niet meerquote:
Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daardoor kwam ik er ook bij uit. Wilde weten welke broer het was en toen klikte ik even door naar Celebrity Rehab![]()
Wil trouwens vanavond wel zien hoe het met Jeff gaat, voorstukje was toch weer dat hij naar huis wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was al een gekochtequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijt
Zoals? Alle series liggen stilquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:26 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....
Maarre....En ikke toch gewoon klikken, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Maandag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals? Alle series liggen stil. Jericho gestopt
.
en dan vergeet ik alle Discovery channels. Ik zie een leeuw en blijf hangen. Mythbusters en how it's made, en ik hang alweer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen leven, alleen een heul andere smaak.
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Wat is NCIS?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:
Maandag nog NCIS, Numbers
Dinsdag: House
Woensdag: NCIS, Criminal Minds
Donderdag: House, Close to HOme
Zaterdag: Voetbal
Zondag: Voetbal
Moeilijk uit te leggen, Marine politie ofzoquote:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Seizoen 3 is klaar in de USA, sinds een paar dagen is bekend dat er zeker een seizoen 4 komtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?
Oz vond ik erg tof. The 4400 ook maar die was ik opeens vergeten en toen lag ik eruit. Heb ik al eens verteld volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik heb nog lang niet alles gezien, bij bij Oz pas bij S1, the 4400 kijk ik nooit meer af denk ik want valt tegen, Rome & californication ook nog niet gezien.
Tijd zat nu alle series stil liggen.
En DGK danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Bij Prison break en Lost heb ik dat ook. Prison Break volgde ik al in Engeland en Lost eigenlijk pas sinds vorig jaar, toen er op vakantie niks beters op tv wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oz heeft niet echt een spannend vervolgverhaal, het staat een beetje op zich per aflevering. Af en toe wel leuk om er eentje te kijken maar ik zit niet echt aan de buis gekluisterd zoals bij Lost en Prison break.
http://www.televizier.nl/(...)tschrijvers_voorbij/quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Oi, dan moet ik maar even heel langzaam afl. 7 bekijken. Jericho heb ik nooit gezien, PB vond ik na seizoen twee niets meer aan. Alleen Heroes mag wmb inderdaad wel opschieten met nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"
Doe ook even je ogen dicht en zie in stadions volwassen mensen zwaaien met minivlagjes, van links naar rechts of vice versa. Hoe seniel kan een mens zijn dat hij een stukje goed aan een stokje boven zijn hoofd tilt om er vervolgens die beweging mee te maken.
Dansen is zo leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
Voor mij persoonlijik gaat er niets boven een goede maaltijd en een goed orgasme....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen sex. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen bloot zien en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.![]()
Ik vind vlaggen in de hens steken en dan "dood aan Nederland" roepen n.a.v. een film die nog niemand gezien heeft, juist idioot.
Nou de tiefus dan maarquote:
Ja, ik zit nu aan het maximum aantal bewoners. Maar heb van allebei de edities alle puzzels al opgelost, dus nu kijk ik alleen een keer per dag hoe ze het doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef noekje het volgende:
Over volksstammen gesproken..
Copycat, neuken ze nog een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |