Oeh, tof!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Seizoen 3 is klaar in de USA, sinds een paar dagen is bekend dat er zeker een seizoen 4 komtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?
Oz vond ik erg tof. The 4400 ook maar die was ik opeens vergeten en toen lag ik eruit. Heb ik al eens verteld volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik heb nog lang niet alles gezien, bij bij Oz pas bij S1, the 4400 kijk ik nooit meer af denk ik want valt tegen, Rome & californication ook nog niet gezien.
Tijd zat nu alle series stil liggen.
En DGK danquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Bij Prison break en Lost heb ik dat ook. Prison Break volgde ik al in Engeland en Lost eigenlijk pas sinds vorig jaar, toen er op vakantie niks beters op tv wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oz heeft niet echt een spannend vervolgverhaal, het staat een beetje op zich per aflevering. Af en toe wel leuk om er eentje te kijken maar ik zit niet echt aan de buis gekluisterd zoals bij Lost en Prison break.
http://www.televizier.nl/(...)tschrijvers_voorbij/quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
De series liggen toch niet meer plat?
Ik ben iig alweer bij aflevering zeven van het nieuwe Lost seizoen.
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Oi, dan moet ik maar even heel langzaam afl. 7 bekijken. Jericho heb ik nooit gezien, PB vond ik na seizoen twee niets meer aan. Alleen Heroes mag wmb inderdaad wel opschieten met nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en 8 komt pas op 24 april, en Jericho is gestopt, en prison break komt pas volgend jaar, 24 in januari, heroes ook ergens ver weg, etc.
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kun je op laten sturen door de PVV en anders helpt "Trots op Nederland" je wel een handje. Fucking nep waarde die er aan een stuk laken wordt gegeven. Ik zou zeggen: "De hens erin, in alle vlaggen"
Doe ook even je ogen dicht en zie in stadions volwassen mensen zwaaien met minivlagjes, van links naar rechts of vice versa. Hoe seniel kan een mens zijn dat hij een stukje goed aan een stokje boven zijn hoofd tilt om er vervolgens die beweging mee te maken.
Dansen is zo leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
Voor mij persoonlijik gaat er niets boven een goede maaltijd en een goed orgasme....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En datzelfde geldt overigens voor dansen sex. Hele volkstammen doen het. Je laat wat muziek horen bloot zien en dan gaan mensen bewegen, voetje naar links, voetje naar achteren, alsof je een simplistische aap bent. Je hebt er ook die dat heel expressief doen, het hele lichaam doet mee, inclusief hoofd, dat vinden ze leuk, geeft ze een goed gevoel. Hoe fucking simpel toch....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.![]()
Ik vind vlaggen in de hens steken en dan "dood aan Nederland" roepen n.a.v. een film die nog niemand gezien heeft, juist idioot.
Nou de tiefus dan maarquote:
Ja, ik zit nu aan het maximum aantal bewoners. Maar heb van allebei de edities alle puzzels al opgelost, dus nu kijk ik alleen een keer per dag hoe ze het doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef noekje het volgende:
Over volksstammen gesproken..
Copycat, neuken ze nog een beetje?
Oe, even de nieuwe tube-style van FOK! uitproberen op Baccara.quote:
Ook ik ben net een mens......heel soms laat ik mij verleiden tot apengedrag......Ik kan dan ook niet ontkennen dat ik mij soms gevangen voel tussen de verleiding tot dat gedrag en het willen behoren tot een hogere soort dan de aap. Lastig kiezen af en toe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Jij waagt nooit een dansje. Nmns?
Als apéritif, bijvoorbeeld.
Is ook wel leuk hoor, vooral in Noord Korea. Daar maken ze ook van die mooie figuren en portretten van vlaggetjes.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist, die kleurige stadions vol met vlaggen, spandoeken, vrolijk uitgedoste mensen.![]()
Is ook idioot, net zo idioot als een film maken over andersdenkenden met het doel ze in een kwaad daglicht stellen.quote:Ik vind vlaggen in de hens steken en dan "dood aan Nederland" roepen n.a.v. een film die nog niemand gezien heeft, juist idioot.
Die is wel héél mooi gedaan ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral echt mooie acties, komt meestal voor bij Feyenoord-020 of die bij PSV toen voor Gomes
[ afbeelding ]
Voelde je je bezwaard?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooo. de hele tyfusbende weer opgebokt.
liepen er hier 5 acht jarigen met zwaarden achter elkaar aan. Kwist niet eens dat we zoveel van die rommel hadden
Nogal ja!quote:
Wel eerst gewacht tot hun moeders er weer waren, of gewoon buiten gezet toen je ze zat was?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nogal ja!![]()
En het ergste: er was er maar één van mijzelf. (kinderen dan) Maar ik heb ze zonder bezwaar(d) weer buiten gezet.
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nogal ja!![]()
En het ergste: er was er maar één van mijzelf. (kinderen dan) Maar ik heb ze zonder bezwaar(d) weer buiten gezet.
Je hebt natuurlijk wel een flink zwaard nodig om aan dat exacte aantal te komenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.
We vragen Patty wel evenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een flink zwaard nodig om aan dat exacte aantal te komen
Ze moesten voetballen, dus gewoon naar het voetbalveld geschopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel eerst gewacht tot hun moeders er weer waren, of gewoon buiten gezet toen je ze zat was?
Klinkt als "Cut the crab"quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leent ze dat zwaard van Damocles, die heeft immers wel vaker met dat zwaardje gehalt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef PC eend het volgende:
Ik ben niet zo gemoedelijk...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer, net zoals Rouvoet, 2,2 kinderen over de vloer....dat is nog net te hanteren en goed voor het gemoed.
quote:
Die doet toch alleen komkommers, Uri?quote:
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig legerquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze moesten voetballen, dus gewoon naar het voetbalveld geschopt.ik ben opvangadres voor kinderen uit het buitengebied. Scheelt de moeders twee ritten.
En de andere twee waren aan komen lopen. Blijkbaar is het gezellig hier.
Misschien kan Rouvoet hem dat wel lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die doet toch alleen komkommers, Uri?
Zit mijn wasgoed niet belachelijk te maken jahquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?
Hing er ook nog iemand aan vast?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, even de nieuwe tube-style van FOK! uitproberen op Baccara. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is volgens mij niet zo handig in het aanpassen van bestemmingsplannen....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien kan Rouvoet hem dat wel leren
Een moeder-lijk ben ik wel ja!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel op een afgeleide van moederlijk....
Loop dan ook niet zo hard....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een moeder-lijk ben ik wel ja!
Can you tell?
Alsof het hier wel mag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Ik ben zo trots op mij!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo hard....
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Loop dan ook niet zo hard....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof het hier wel mag...![]()
Maar de jongens hielden me echt vol dat ze dit thuis ook zeker wel deden...![]()
Handboeien aan het waslijntjequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mij!Al drie weken, drie dagen in de week. En ik merk een significant verschil!
Zulke gedachten denken moeders per definitie nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh, okay... ja dan mag het natuurlijk wel![]()
![]()
En al die moeders op het schoolplein maar kijken: "dat is zij, van die Camelot-conventie... volgens mij doen ze het op die ronde tafel als de kinderen naar bed zijn"
Hij klinkt lief.....quote:
Oh.. oeps.... schoolpleinmoeders en sex.... what was I thinking...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zulke gedachten denken moeders per definitie niet. Jeweettog!
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Maar verder zijn het écht schatjes!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Ik zoek nog een vrij grote schedequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Hier blijft ook niets geheimquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....
Oh bah, te flauwquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vrij grote schede![]()
Ik ben namelijk zwaardgeschapen
misschien een moeder van 10 kinderen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vrij grote schede![]()
Ik ben namelijk zwaardgeschapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |