Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig legerquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze moesten voetballen, dus gewoon naar het voetbalveld geschopt.ik ben opvangadres voor kinderen uit het buitengebied. Scheelt de moeders twee ritten.
En de andere twee waren aan komen lopen. Blijkbaar is het gezellig hier.
Misschien kan Rouvoet hem dat wel lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die doet toch alleen komkommers, Uri?
Zit mijn wasgoed niet belachelijk te maken jahquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?
Hing er ook nog iemand aan vast?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, even de nieuwe tube-style van FOK! uitproberen op Baccara. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is volgens mij niet zo handig in het aanpassen van bestemmingsplannen....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien kan Rouvoet hem dat wel leren
Een moeder-lijk ben ik wel ja!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel op een afgeleide van moederlijk....
Loop dan ook niet zo hard....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een moeder-lijk ben ik wel ja!
Can you tell?
Alsof het hier wel mag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt idd best kans dat ze in die andere huishoudens geen middeleeuws slagveld mogen nabootsen, compleet met zwaarden en 5-koppig leger
Ik ben zo trots op mij!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo hard....
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Loop dan ook niet zo hard....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof het hier wel mag...![]()
Maar de jongens hielden me echt vol dat ze dit thuis ook zeker wel deden...![]()
Handboeien aan het waslijntjequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mij!Al drie weken, drie dagen in de week. En ik merk een significant verschil!
Zulke gedachten denken moeders per definitie nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh, okay... ja dan mag het natuurlijk wel![]()
![]()
En al die moeders op het schoolplein maar kijken: "dat is zij, van die Camelot-conventie... volgens mij doen ze het op die ronde tafel als de kinderen naar bed zijn"
Hij klinkt lief.....quote:
Oh.. oeps.... schoolpleinmoeders en sex.... what was I thinking...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zulke gedachten denken moeders per definitie niet. Jeweettog!
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Maar verder zijn het écht schatjes!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Ik zoek nog een vrij grote schedequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Hier blijft ook niets geheimquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |