Amanda ook! En een vieze stinkhoer.quote:
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Is ook een goed nummerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Zou kunnen, viel me gewoon op, spaar dus (kleine) vlaggen van landen waar ik geweest ben en soms moet je best lang zoeken en al helemaal als je in zo'n islamitisch land bent lijkt me dat nogal lastig naast de zoek naar voedsel en allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.
Van een ambassade of een Nederlandse compound? Of misschien verdient er nu iemand wel goud geld die in de vlaggenhandel zit. 'Oh daar zijn weer wat moslims overstuur! Sinds vandaag hebben wij ook een vestiging in zus en zo land.'
Wel iets minder belastend voor de schedelquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda ook! En een vieze stinkhoer. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatie
quote:
Speciaal voor jou (en een beetje voor mezelf)quote:
Max had er zin in, hij ratelde maar doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef Manu82 het volgende:
Zit ondertussen ook P&W te kijken van gister, dus vandaar
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel iets minder belastend voor de schedel
Dat celebrity rehab....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike
is de broer van Jeff Conaway... tenminste, nu Jeff (lekker blond ding uit Grease) zo helemaal verkloot van de drank en drugs zit te ontnuchteren in Celebrity Rehab lijkt Mike sprekend op hem...
Mike:
[ afbeelding ]
Jeff in CR (en dan valt deze foto nog mee):
[ afbeelding ]
Jeff vroeger:
[ afbeelding ]
Conclusie: Mike had mogelijk ooit een hunk geweest kunnen zijn.... ipv een junk
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt toch af en toe wel te gebeuren door programma makers....
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat is allemaal ook vrij recent, kennelijk konden ze zijn zoveelste zwak spel niet meer waarderen...
Voor je het weet sta je zo te tangen dat de barsten in je schedel schieten...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Langdurige blootstelling aan Amanda is ook niet best voor je hersenpan jongùh! Echt ! Echt!
This is TV menquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou me dan ook weer niks verbazen. Nooit over nagedacht maar waarom niet. Alles voor een leuk item met wat leuke beelden.
en bijna omver gereden door de wijkagent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat celebrity rehab....![]()
djees... ik ben echt een provinciaals parelketting-etcetcetc...
en heel toepasselijk:
Nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |