Hij werd ook tamelijk bruut afgekapt, door JP.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Max had er zin in, hij ratelde maar door.
Maar één keer per maandquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds voor die streams te betalen?
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Vanavond weer Celebrity Rehab. In zijn betere momenten leek Jeff C. een beetje op een ex van me. Helaas ook qua substance abuse.
Nu is die andere Celebrity Rehab gozer op de radio. Come my lady, come, come my lady, you're my butterfly, sugar, baby!
Vieze spoilert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Baldwin houdt het ook maar 5 afleveringen vol trouwens, ben benieuwd waardoor hij gaat flippen
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdbquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Gert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze spoilert!
Gert! noek! Ban! Nu!
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updatenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ik heb wel digitale tv maar ja..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor,
ik heb een kastje voor digitale tv, maar nu knippert het lichtje rood.
iemand enig idee toevallig? tis een nokia
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb een UPC kastje, maar als hij bij mij knippert is hij aan het updaten
Ik speelde boos.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
oeps, sorry, zag het toevallig ook maar op imdb
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb wel digitale tv maar ja..
Hij geeft geen code aan? Nokia is toch een telefoon?
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje vaag. Hij gaat dus ook niet meer aan![]()
Zal wel defect zijn, neem ik aan
en kun je met die tv bellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Nokia televisie op zolder staan![]()
Die daar allang weg had moeten zijn omdat ie alleen nog maar een blauw scherm geeft, en er inmiddels ook al een wel werkende Sony staat... maar toch
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je de stekker er al uitgehaald hebt?
DSM lijkt me ook wel wat... de pilot was iig veelbelovendquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Met dit kastje iig niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |