Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speelde boos.
Ander broertje Baldwin heeft trouwens wel een leuke rol in Dirty, Sexy Money op Net 5. Als senator die voor office runt en met een travo neukt.
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, en gereset met een pen. Maar het lichtje gaat na een paar seconden steeds rood knipperen tewijl hij rood moet blijven branden tot je hem met de ab aanzet, waarna hij groen word.
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daardoor kwam ik er ook bij uit. Wilde weten welke broer het was en toen klikte ik even door naar Celebrity Rehab![]()
Wil trouwens vanavond wel zien hoe het met Jeff gaat, voorstukje was toch weer dat hij naar huis wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was al een gekochtequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee dan, hoop voor je dat je hem in bruikleen hebt, anders ben je geloof ik vrij veel geld kwijt
Zoals? Alle series liggen stilquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
Ik ben ook weer helemaal into tv. Zijn veel leuke dingen nu om te volgen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:26 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wil Jeff iedere keer naar huis... maar in 1 van die links die ik in m'n plaatjes post geplakt heb, heb ik al gelezen in welke aflevering hij echt weggaat....
Maarre....En ikke toch gewoon klikken, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Maandag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals? Alle series liggen stil. Jericho gestopt
.
en dan vergeet ik alle Discovery channels. Ik zie een leeuw en blijf hangen. Mythbusters en how it's made, en ik hang alweer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen leven, alleen een heul andere smaak.
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maandag:
Amnt, die is nu afgelopen maar volgende week begint, Hntm. Project Runway en Van Amstelveen naar Afrika.
Dinsdag:
Mijn tent is top en oorlog in de keuken
Woensdag:
Peking Express en tussen de oren.
Donderdag:
71 graden Noord en Celebrity Rehab.
Uit mijn blote hoofd en dit volg ik dus. Ik heb geen leven, sorry.
Wat is NCIS?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bijna goed, video (of 2) is ook handig overigens:
Maandag nog NCIS, Numbers
Dinsdag: House
Woensdag: NCIS, Criminal Minds
Donderdag: House, Close to HOme
Zaterdag: Voetbal
Zondag: Voetbal
Moeilijk uit te leggen, Marine politie ofzoquote:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zei je, geen leven?
(klikbaar)
[ afbeelding ]
Seizoen 3 is klaar in de USA, sinds een paar dagen is bekend dat er zeker een seizoen 4 komtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Lopen we in NL nu achter trouwens bij Prison Break?
Oz vond ik erg tof. The 4400 ook maar die was ik opeens vergeten en toen lag ik eruit. Heb ik al eens verteld volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik heb nog lang niet alles gezien, bij bij Oz pas bij S1, the 4400 kijk ik nooit meer af denk ik want valt tegen, Rome & californication ook nog niet gezien.
Tijd zat nu alle series stil liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |