Zelfde alliteratie-idee, alleen dan op z'n Groundhogdays.quote:
Zo moeder zo kroost?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
zo actief ook op deze vrijdag...![]()
bah, ben baldadig.Eerst maar eens een hapje eten met mijn geteisem
Gelukkig geen behang en geen leverworst (mag niet van Shequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo moeder zo kroost?
Dat wordt leverworst van het behang schrapen.
Is de herberg niet meer stuk dan?!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:57 schreef Talitha het volgende:
Buuf, ben je nog in de herberg geweest vandaag?
Nope, voor zover ik kan zien is alles weer terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is de herberg niet meer stuk dan?!
Oe! Wij hebben hier vorig jaar een inbraak gehad, waarbij alleen een redelijk gevulde kas werd gejat en verder niets overhoop werd gehaald. Toen kwam er een heuse detective ons allemaal ondervragen en laadde ik direct de verdenking op me omdat ik niet meer wist welke collega's er nog waren toen ik die desbetreffende dag naar huis ging. Waardoor ik helemaal zenuwachtig werd en mezelf waarschijnlijk nog verdachter maaktequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:48 schreef Talitha het volgende:
Nope, voor zover ik kan zien is alles weer terug.
Ik krijg hier op m'n werk net een mailtje. I.v.m. een inbraak onlangs in ons bedrijf gaat de politie aanstaande dinsdag van alle medewerkers de vingerafdrukken afnemen.
ow goh, nou zeg. Wil dat er wel weer afgewassen, al die inkt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, voor zover ik kan zien is alles weer terug.
Ik krijg hier op m'n werk net een mailtje. I.v.m. een inbraak onlangs in ons bedrijf gaat de politie aanstaande dinsdag van alle medewerkers de vingerafdrukken afnemen.
Maar ze hebben je inmiddels dus weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Wij hebben hier vorig jaar een inbraak gehad, waarbij alleen een redelijk gevulde kas werd gejat en verder niets overhoop werd gehaald. Toen kwam er een heuse detective ons allemaal ondervragen en laadde ik direct de verdenking op me omdat ik niet meer wist welke collega's er nog waren toen ik die desbetreffende dag naar huis ging. Waardoor ik helemaal zenuwachtig werd en mezelf waarschijnlijk nog verdachter maakte.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow goh, nou zeg. Wil dat er wel weer afgewassen, al die inkt?![]()
jeutje die is wel heel doorzichtig zeg!![]()
Ze konden niets hard maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:01 schreef Talitha het volgende:
Maar ze hebben je inmiddels dus weer vrijgelaten?
Gezien de datum aanstaande dinsdag zijn wij meer aan het nadenken hoe we onze directeur eens goed kunnen terugpakken.![]()
Voor mij niet doorzichtig genoeg in eerste instantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow goh, nou zeg. Wil dat er wel weer afgewassen, al die inkt?![]()
jeutje die is wel heel doorzichtig zeg!![]()
En de directeur maar lachen om al die mensen die zich gedwee laten ondervragen door de "rechercheur".quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze hebben je inmiddels dus weer vrijgelaten?
Gezien de datum aanstaande dinsdag zijn wij meer aan het nadenken hoe we onze directeur eens goed kunnen terugpakken.![]()
PC Eend, kom d'r maar in.quote:
De beste één april grap vind ik nog dat ze in Groningen de apparaatjes gingen verkopen waarmee de chauffeurs van de stadsbussen de stoplichten op groen konden zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij niet doorzichtig genoeg in eerste instantie.Pas toen ik de brief van de politie las, ondertekend door Lou Geels, begon er bij mij een lampje te branden.
mijn mind is niet dirty genoeg geloof ikquote:
O.. ik dacht dat je bedoelde.... lamaar dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn mind is niet dirty genoeg geloof ik
Ach ja, wie het breed heeft laat het breed hangenquote:
Ik durfde eerst niet maar Leona is idd leuk. Dat vond Amanda ook en zij draaide hem de hele dag door en toen begon ik het wat minder te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
Om ook maar een duit in het zakje te doen wb. muziek heb ik hier een (vind ik zelf) erg mooi en actueel nummer wat bij vele vast al bekend in de oren zal klinken!
Je kan het alhier beluisteren (putfile), het inladen kan mogelijk wat tijd in beslag nemen omdat de file wat groot is (maar ook weer betere kwaliteit natuurlijk)
Zo zie je maar dat het bij mij altijd een verassing isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet maar Leona is idd leuk. Dat vond Amanda ook en zij draaide hem de hele dag door en toen begon ik het wat minder te vinden.
Tja sommige blijven domquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit maar de F5-en in de andere SC![]()
Sinds waneer ben jij een artiest .. En zou ja kom je op mijn trouwerij spelen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
okee okee,... wat is er met deze artiest gebeurd... another one hit wonder[ afbeelding ]
You get what you give
heb jij een gevoelige snaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds waneer ben jij een artiest .. En zou ja kom je op mijn trouwerij spelen ?
Linkje over het hoofd gezien![]()
Ja en vind het nog steeds en K. nummerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij een gevoelige snaar![]()
ken je deze nog...
ho ho... we eren die artiest voor dat ene K. nummertjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en vind het nog steeds en K. nummer
hee... een COSserquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
lieke blijft niet als gastspeler morgen heeft ze haar fandag
en ik heb begrepen dat lde regie lieke niet ziet komen als wel , lricardo wil ook naar lieke dr fandag morgen maar mag niet van de regie
Comment On Streamsquote:
[COS #3458] Lieke komt, Huub ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahahahaha tis uit met quinten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |