easy easy...neem effe een pammetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
OMG. Als er nog 1 keer wordt gezegd. "Maar we moeten ook denken wat leuk voor de show is" Dan flip ik echt door hier.
~+1quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
OMG. Als er nog 1 keer wordt gezegd. "Maar we moeten ook denken wat leuk voor de show is" Dan flip ik echt door hier.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
Huub is door een stoel gezakt..
B en A kunnen gewoon niets behalve schreeuwen en elkaar wurgen en slaan onder de douche en in bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef akveor het volgende:
Thanks Dementor.
Het enige probleem wat iknu met Lieke heb is dat ik vind dat Brian en Amanda eerst maar eens aan de beurt moeten zijn. Het moet weer over de rug van Huub. Voor B en A kunnen ze waarschijnlijk niets bedenken of die trappen ze de villa uit. Ik denk dat het ook aan B en A ligt dat Palma nog niet in de villa is geweest.
Deze:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Welke?
Ivar is gisteren ook al bijna door een witte keukenstoel gezakt
ze past wel bij hem vind ik eigenlijk......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
De date van Mikey heeft hem nog geen seconde aangekeken.
tjah en dat allemaal omdat die smerige slabek niet kan trouwen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Amanda zegt dat ipv 1 logé voor een week, ook 2 afwisselend mag zijn.
Hedda komt ook, blijkbaar. zo te horen niet op Huubs initiatief
Huub "het is een optocht van exen, volgende week"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |