Oh bah, te flauwquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vrij grote schede![]()
Ik ben namelijk zwaardgeschapen
misschien een moeder van 10 kinderen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godsamme zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer de "Grotten van Han" eens.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetjequote:
In het kader van zwaarden mogen we er toch wel een klein beetje op inhakkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig... na minutenlang f5'en op en pagina die vol bleek te zijn (pagina 3 deze keer) zijn er alleen nog maar 4 quotes van het zwaard van PC eend...
Piks Pics pls....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje![]()
Maar hij is wel degenllijk
Nu alleen nog slijpenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damocles is er niks bijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig... na minutenlang f5'en op en pagina die vol bleek te zijn (pagina 3 deze keer) zijn er alleen nog maar 4 quotes van het zwaard van PC eend...
Nee dat bolletje erop, dat hoort zoquote:
Als PC eend daar dan maar ff rekening mee houdt als hij op zoek gaat naar die schede... als jullie er op ingehakt hebben dan hoeft die lang zo diep niet te zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van zwaarden mogen we er toch wel een klein beetje op inhakken![]()
Als Damocles ook 4 keer had kunnen quoten dan had hij het gewoon "klonen" genoemd... problem solvedquote:
En nu eentje met "sabel".quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat bolletje erop, dat hoort zo
Prikkelend ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah, nu straks nog even over het rendement van de wrijving en we zijn precies waar we zijn willen....bij 2.2 kids over de vloerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als PC eend daar dan maar ff rekening mee houdt als hij op zoek gaat naar die schede... als jullie er op ingehakt hebben dan hoeft die lang zo diep niet te zijn
mabelquote:
En boeiend.quote:
Mag het getal achter de komma afgerond worden? Of moet het exact 2.2 zijn??quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, nu straks nog even over het rendement van de wrijving en we zijn precies waar we zijn willen....bij 2.2 kids over de vloer
Middelen met een gereformeerde.....da's trekken aan het kortste eind.....(ze heten niet allemaal "Eend")quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag het getal achter de komma afgerond worden? Of moet het exact 2.2 zijn??
Heb ik ff mazzel dat Rouvoet zelf al ruimschoots verdubbeld heeft.... dan doe ik gewoon gemiddeld met Rouvoet, hoef ik niet nog een keer
Okay, dan niet met Rouvoet, dan kies ik wel een willekeurig buurgezin uit... red ik het ook nog ruimschootsquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middelen met een gereformeerde.....da's trekken aan het kortste eind.....(ze heten niet allemaal "Eend")
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik vind het wel tijd voor een dansje en wat vlaggetjes......
Toedels......quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anyway... ik ben ook iets huisvrouw- en moederachtigs doen in de keuken... Laters
Slaap lekker.....of ehm....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even spelen met de wetten van mijn zwaardtekracht![]()
Whehehe, zo jammer dat ik het al gezien heb.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
APK, vanmiddag 2 Californication afleveringen gekeken, erg leuk.
Of iets te hard "naar achteren" nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef APK het volgende:
Die griet die hem keihard in zijn gezicht beukt tijdens het neuken.
Bovendien: Iedereen weet toch dat Bush en niet de moslims achter de aanslagen op 9/11 zatquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
De stukjes die ik er net van zag bij het nieuws vond ik vooral van een van-dik-hout-zaagt-men-stemmingsmakende-onderbuik-planken-niveau.
Spoiler?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Da's toch de dochter van de man van zijn ex?
Nee man, dat was meteen die eerste (of tweede) aflevering al duidelijk. Dat kleine meiske uit de Nanny.quote:
Oeh, ik dacht pas tijdens 3 of 4.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
Nee man, dat was meteen die eerste (of tweede) aflevering al duidelijk. Dat kleine meiske uit de Nanny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |