Handboeien aan het waslijntjequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou jou luisteren ze dus. Hoe?!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mij!Al drie weken, drie dagen in de week. En ik merk een significant verschil!
Zulke gedachten denken moeders per definitie nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh, okay... ja dan mag het natuurlijk wel![]()
![]()
En al die moeders op het schoolplein maar kijken: "dat is zij, van die Camelot-conventie... volgens mij doen ze het op die ronde tafel als de kinderen naar bed zijn"
Hij klinkt lief.....quote:
Oh.. oeps.... schoolpleinmoeders en sex.... what was I thinking...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zulke gedachten denken moeders per definitie niet. Jeweettog!
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Handboeien aan het waslijntje![]()
Nou t scheelt al een pak dat ik meisjes heb dus erg vaak komt dat niet voor.
Ik heb dan weer last van hele volksstammen met skeelers door de woonkamer (hoogpolig tapijt vaart er wel bij), slaan ze elkaar de hersens in voor de allernieuwste Bratz en wurgen ze elkaar met het springtouw.
Maar verder zijn het écht schatjes!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Ik zoek nog een vrij grote schedequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei, ik ben met terugwerkende kracht blij met plastic zwaarden.![]()
heb ff gekeken waar die onverklaarbare vermeerdering van zwaarden vandaan kwam. Maar zwaard en schede dienden als zwaard. Hoe geemancipeerd!
Hier blijft ook niets geheimquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Electrisch koken helpt ook niet echt mee......'t is de dood in de pot....
Oh bah, te flauwquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vrij grote schede![]()
Ik ben namelijk zwaardgeschapen
misschien een moeder van 10 kinderen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godsamme zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer de "Grotten van Han" eens.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetjequote:
In het kader van zwaarden mogen we er toch wel een klein beetje op inhakkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig... na minutenlang f5'en op en pagina die vol bleek te zijn (pagina 3 deze keer) zijn er alleen nog maar 4 quotes van het zwaard van PC eend...
Piks Pics pls....quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje![]()
Maar hij is wel degenllijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |