abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57658832
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dat was wat jullie deden tijdens schooluitjes?
´
Mmmm die dikke met papier hier heb ik wel te pakken gehad.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_57658876
knip....zit ik zomaar opeens in het verkeerde topic....
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 21:51:23 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57658904
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zeker weten, maar ik baal ervan dat ik gedwongen word om te betalen. Maar er zit dus niks anders op.Die éne euro boeit me niet maar er vanaf komen is soms een gedoe.
Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.
Ze hadden ook kunnen roepen dat het 3 cent per dag is, het kost je hoe dan ook 12 euro.
Maar: het abonnement wordt niiét automatisch verlengd."Er vanaf komen" is dus geen probleem.

Iemand heeft mij als "jeugdliefde" opgegeven. Ik weet haar naam niet (meer), Als ik tóch wil weten wie het is, moet ik ook lid worden. Stelletje slimmerikken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_57658934
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Je zit in de SC Optieven naar de COS dus
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:52:36 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57658947
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en volgens mijn agenda gaat het dus 3 weken duren
Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57659062
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.
Ze hadden ook kunnen roepen dat het 3 cent per dag is, het kost je hoe dan ook 12 euro.
Maar: het abonnement wordt niiét automatisch verlengd."Er vanaf komen" is dus geen probleem.

Iemand heeft mij als "jeugdliefde" opgegeven. Ik weet haar naam niet (meer), Als ik tóch wil weten wie het is, moet ik ook lid worden. Stelletje slimmerikken.
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
pi_57659118
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppen
En ik zit er nu mee Thanks
pi_57659126
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_57659172
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Kick ass..........
pi_57659255
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef Talitha het volgende:

[..]

Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
pi_57659384
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....
pi_57659434
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.

En ik ben weer weg.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_57659467
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....
Ja zal best ... Ik wil nu contact opnemen en heb er 12 euries voor betaald.
pi_57659506
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Talitha het volgende:

[..]

Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.

En ik ben weer weg.
Thanks ga ut proberen... Laters Meis
Ze heeft hyves ...
pi_57660229
Ik nu ook
pi_57660291
Hahahaaa....die rapper die Mohammed Boujeri moet voorstellen in het broddelstulkje van Wilders moet miljoenen van Gekke Geert gaan eisen!!!!

180 miljoen ongeveer. Zoveel dagen heeft het ongeveer ook geduurd voor dat ie klaar was met knippen en plakken.

Go get him rapper

UPDATE:

Ook de Deense striptekenaar Kurt Westergard is boos.
Cartoon door gekke Greet gebruikt zonder toestemming.

Lekker de PVV kapot procederen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Coos op 27-03-2008 23:06:01 ]
pi_57661257
Hahahaha oude vriendin gevonden .. En kreeg net een mailtje "Je bent getikt "
pi_57661891
Geert Wilders..Lekker belangrijk
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57661937
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Lobasca het volgende:
Geert Wilders..Lekker belangrijk
Mot je weer een ban??
pi_57661993
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb 'm net helemaal gezien ja. Volgens mij is het de muziek waarop Anna Pavlova haar Stervende Zwaan deed, maar ik kan het mis hebben.
Peer Gynt Suite

[ Bericht 2% gewijzigd door Coos op 27-03-2008 23:33:48 ]
pi_57662012
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Coos het volgende:

[..]

Mot je weer een ban??
Ja graag, daag me uit!!
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:17:09 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_57662053
Hoe lang is dat eigenlijk al, dat er maar 47,5 gram in een pakje shag zit?

Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57662104
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:

Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
* gelijk gaat checken!
pi_57662134
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:

Jezus je hebt gelijk.
Stelletje oplichters!!
pi_57662180
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:15 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ja graag, daag me uit!!
Je hebt eindelijk weer de vreugde van het stofzuigen en soppen ontdekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')