´quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was wat jullie deden tijdens schooluitjes?![]()
Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker weten, maar ik baal ervan dat ik gedwongen word om te betalen. Maar er zit dus niks anders op.Die éne euro boeit me niet maar er vanaf komen is soms een gedoe.
Je zit in de SC Optieven naar de COS dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en volgens mijn agenda gaat het dus 3 weken duren
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze adverteren met 1 euro per maand, maar je moet dan wél meteen een jaarabonnement nemen.
Ze hadden ook kunnen roepen dat het 3 cent per dag is, het kost je hoe dan ook 12 euro.
Maar: het abonnement wordt niiét automatisch verlengd."Er vanaf komen" is dus geen probleem.
Iemand heeft mij als "jeugdliefde" opgegeven. Ik weet haar naam niet (meer), Als ik tóch wil weten wie het is, moet ik ook lid worden. Stelletje slimmerikken.
En ik zit er nu mee Thanksquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, ik zal m de volgende keer (over ongeveer 3½ week dus) wat minder achteloos wegschoppen
Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben dus net genaaid. Maar goed het werkt nog niet ééns. Nu ben ik boos. Ik wil graag contact met haar en dat werkt niet eens. Ik laat het maar ff maar morgen ga ik uit me dak. Of ik maak er werk van
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut sitequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken of ze misschien op Hyves staat?
Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En dat is het probleem ook niet. Ik baal dat ik weet dat iemand me zoekt en dat ik dan moet betalen. En misschien duurt het ff ofzo maar godver de godver .. Wat een kut site
Ja zal best ... Ik wil nu contact opnemen en heb er 12 euries voor betaald.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ongededuldig typetje...ze zoekt je volgende week ook nog wel hoor.....
Thanks ga ut proberen... Laters Meisquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hoeft geen eigen Hyves te hebben om op www.hyves.nl te kunnen zoeken. Daar vind je ook een boel scholen en wie weet heeft ze zich daar aangemeld. Tis maar een tip. Dat geld heb je nu toch al betaald.
En ik ben weer weg.
Mot je weer een ban??quote:
Peer Gynt Suitequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 'm net helemaal gezien ja. Volgens mij is het de muziek waarop Anna Pavlova haar Stervende Zwaan deed, maar ik kan het mis hebben.
* gelijk gaat checken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk al, dat er maar 47,5 gram in een pakje shag zit?![]()
Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
Jezus je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef APK het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk al, dat er maar 47,5 gram in een pakje shag zit?![]()
Ik zie het net op het label staan, maar het was mij al wel opgevallen dat ik vloeitjes overhield de laatste tijd .
Je hebt eindelijk weer de vreugde van het stofzuigen en soppen ontdekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |