Zo luid de gezegdequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
...stays in vegas?
HOEZO ZIE IK HET DAN OP MIJN SCHERM??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
...stays in vegas?
Ik ook niet, maar toch heb ik er eenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
ik sta boven die mensen want ik wil heel geen key!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef apengek het volgende:
iemand hier nog een key over voor de beta van bad company???
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
auto-aim
staat of ligt je xbox?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn Disk Read Errors een reden om je 360 ter reparatie op te sturen? Zo ja, dan gaat hij na LO weg, en heb ik hem hopelijk voor Ninja Gaiden 2 weer terug.
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
staat of ligt je xbox?
ik had er alleen last van toen ie stond. (incl. krassen)
liggend werkt het (tot nu toe) perfect.
Idem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.
Wil ik ook graag wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Anders binnenkort eens een RROD "veroorzaken". Wat is de beste manier daarvoor? 360 aanzetten en TV-kastje dichtlaten?
mijn fifa cd is ook helemaal kapotquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.
strandlaken eromheen en maximaal gaan gamen? Zorgen dat ie oververhit wordt oid.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb het bij Dead Rising, Oblivion en Lost Odyssey. Orange Box, Bioshock, Halo 3 en CoD4 waren probleemloos.
360 ligt en maakt geen krassen.
Anders binnenkort eens een RROD "veroorzaken". Wat is de beste manier daarvoor? 360 aanzetten en TV-kastje dichtlaten?
Volgens mij moet je dan wel reparatie kosten betalen? Misschien kun je beter een arcade kopen en dan je ouwe zooi verkopen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn Disk Read Errors een reden om je 360 ter reparatie op te sturen? Zo ja, dan gaat hij na LO weg, en heb ik hem hopelijk voor Ninja Gaiden 2 weer terug.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
Vraagje. Die free trail dingen van 48 uur voor X-Live, werken die niet meer ofzo?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:05 schreef Lyzio het volgende:
WTF!? Mijn trailperiode van een maand voor X-Live zou eigenlijk afgelopen zaterdag aflopen. Heb ik een e-mailtje van gekregen. Maar hij werkt nog altijdEnig idee hoe dat kan?
Ik heb ook een jaar extra Live gekregen (mijn abbonnement werd stilzwijgend verlengt) maar mijn Credit Card werkt niet meer. Ik heb al 3 emails gehad dat ze geen geld kunnen afschrijven, maar ik kan nog steeds op Live. Dat is ondertussen al bijna 2 maanden zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:05 schreef Lyzio het volgende:
WTF!? Mijn trailperiode van een maand voor X-Live zou eigenlijk afgelopen zaterdag aflopen. Heb ik een e-mailtje van gekregen. Maar hij werkt nog altijdEnig idee hoe dat kan?
Dat is een erg goed idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien kun je beter een arcade kopen en dan je ouwe zooi verkopen!
Haha, nee. Ik heb dat geprobeerd maar hij slikte m'n redeem code niet. Nu blijkt dat ik gewoon op Live kan.quote:
Ja dat kan!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee.![]()
Je kunt je HD en Wireless controller toch gewoon gebruiken met een Arcade?
Hehe, ik was dit ook reeds van planquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja hij's regio vrij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef nogal het volgende:
Zit er een regio protectie op Las Vegas 2? Zo nee: Dan kan ik hem dus via ebay bestellen van 3busymen?
Ik heb dat idd ook gedaan maar dan een pro. En nu verkopen wat ik niet meer nodig heb! Je krijgt nog best veel als je het in onderdelen verkooptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit ook reeds van planZie ook deze post.
Je kunt hem beter bij Play-Asia kopen met een $10 coupon. Dan kom je op zo'n 32 euro inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef nogal het volgende:
Zit er een regio protectie op Las Vegas 2? Zo nee: Dan kan ik hem dus via ebay bestellen van 3busymen?
Je hebt hem uit elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Je krijgt nog best veel als je het in onderdelen verkoopt
Ik heb een Arcade gehaald en het is een Falcon met een Benq erinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit ook reeds van planZie ook deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg nu ook weer nietquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gaan we binnenkort halen ?
Durf Condemned 2: Bloodshot niet meer te spelennee zit vast in zo kut level
11 april 2008 UEFA Euro 2008
29 april 2008 Grand Theft Auto IV
\
![]()
![]()
Blijft een verbazingwekkend ventje, die Roelof.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden!
Blijf kijken voor het bekend maken van de eerste story line van het eerste ras.
Vanavond om 20:30 hier in het game in ontwikkeling #2. topic!
[ afbeelding ]
Ik raad hem al die dingen aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Blijft een verbazingwekkend ventje, die Roelof.
Inderdaadquote:
Ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
InderdaadWe moeten hem eigenlijk vanalles gaan wijsmaken, zodat hij een BAN krijgt!!111ieinz
Ik nam al aan dat je het niet serieus meende AQ![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
Nog zoveel in te halen voor GTA er is
Gears of War
Assassins Creed
Halo 3
Forza 2
Heb je pas net een 360 dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
Nog zoveel in te halen voor GTA er is
Gears of War
Assassins Creed
Halo 3
Forza 2
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Battlefield Bad Company speelt lekker, alleen teveel mongolen die niet weten wat ze doen en niet eens praten..geen teamplay dus..
En je kan geen friends inviten wat fucking stupid is en nergens op slaat
Voor de rest wel tof!
sinds de launchquote:
lol hoezoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sinds de launch
maar sinds december pas weer aan het spelen
Gears of War? Condenmend 2? of misschien toch Bully ofzo? Geen idee wat je gaat spelen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Vandaag zat eindelijk Ace Combat bij de post, jullie kunnen dus wel raden wat ik vanaf nu ga doen. Hopelijk morgen de wireless adapter voor live
Fucking IGN met hun brakke key distributiesysteem. Was bij de CoD beta veel beter geregeld. Ik wil een key ffs!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Battlefield Bad Company speelt lekker, alleen teveel mongolen die niet weten wat ze doen en niet eens praten..geen teamplay dus..
En je kan geen friends inviten wat fucking stupid is en nergens op slaat
Voor de rest wel tof!
Ik neig ook steeds meer naar PS3 toe met multiplatform games...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn 360. En dan vooral wat de betrouwbaarheid betreft.
Nu ik regelmatig LO speel, meestal in de vorm van lange sessies waarbij je niet altijd kunt saven, valt me pas op hoe irritant en frustrerend die vastlopers en disk read errors eigenlijk zijn. Ben je net 45 minuten door een dungeon gelopen, lekker gelevelled en skills geleerd. *PATS* kun je weer opnieuw beginnen. Laatst ook zo zitten stressen. Een behoorlijk lang stuk verhaal gedaan, paar moeilijke boss fights achter elkaar, maar geen save punt! Dat maakt het spel wel spannender, maar om de verkeerde redenen.
Ik zit er serieus aan te denken om voor GTAIV maar een PS3 te halen. Zeker als op de extra content na, de PS3 versie niet heel erg verschilt van de 360 versie. Als ik moet kiezen tussen stabiliteit en extra content, dan weet ik het wel.
De 360 heeft opzeker de tofste games, en de beste user interface. Maar ik heb nog nooit zo’n slecht ontworpen en in elkaar geschroefd product meegemaakt. Je kunt echt zien dat het snel en goedkoop moest.
Wat dat betreft wel respect voor de PS3. Daar hoor je nooit negatieve geluiden over, tenminste wat de hardware betreft.
Wireless controller wel, je HD kan problemen geven bij bepaalde spellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Timeshift vond ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder, wel een voldoende waard maar meer ook niet...de trailers gaven een veel spannender beeld / gevoel.... Het deed me qua graphics teveel denken aan blacksite...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Timeshift uitgespeeldWat was het vet! Echt een tof spel!
Die kerl had mooi armor aan en ook een vette helm![]()
[ afbeelding ]
Neuh tis zeker anders. COD4 is meer close combat en alles wat je ziet overhoop schieten en Vegas 2 is meer tactisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef jacco het volgende:
Is COD4 wat betreft gameplay te vergelijken met Vegas 2?
Je moet toch wegrijden en zien te ontsnappen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is dat trouwens voor kutmissie in Saints Row?
Ik zit op 14%, en dan zo'n missie van die gasten met een kruis als symbooltje.
Moet je zo met een neger naar een stripclub om Manuel op te wachten, maar dan komt er ineens een gang die je overhoop schiet. Wegrijden helpt niet want dan schieten ze je lek en ontploft je auto, en doodschieten kan je hem niet?
Die spanjaard in een Hummerachtig voertuig dus.
De missie na McManus
Hoeveel heb je er voor gekregen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo erg nu ook weer nietIk bedoel gewoon alles los verkopen ipv als geheel.
Dus:
Voeding
360 zelf
hdd
controller
HD-AV kabels
RROD, daarna stroomadapter kwijtquote:
vind jammer van framedrops op sommige plekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben nu dik over de helft met Vegas 2 maar ik ben de game een klein beetje zat al...
Ik heb constant een "been there, done that" gevoel.. Ik heb constant het idee dat ik deel 1 aan het spelen ben...
En dan heb je nog die teammaten die constant lopen te kloten.. soms volgen ze je niet of zien ze vijanden niet die ze hadden kunnen Melee attacken als het spel dat zou ondersteunen.
Vind het jammer dat ze 60 euro rekenen voor een mappackquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind jammer van framedrops op sommige plekken
160 ongeveerquote:
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen vanwege the achievements.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben nu dik over de helft met Vegas 2 maar ik ben de game een klein beetje zat al...
Ik heb constant een "been there, done that" gevoel.. Ik heb constant het idee dat ik deel 1 aan het spelen ben...
En dan heb je nog die teammaten die constant lopen te kloten.. soms volgen ze je niet of zien ze vijanden niet die ze hadden kunnen Melee attacken als het spel dat zou ondersteunen.
Dan haal ik hem deze week er ook nog ff bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neuh tis zeker anders. COD4 is meer close combat en alles wat je ziet overhoop schieten en Vegas 2 is meer tactisch.
COD4 hoef je geen demo voor, iedereen vind COD4 vet.
Heb je Xbox Live Silver? Dan moet je geloof ik 7 dagen wachten voordat downloadable content downloadbaar is. Met Gold kan je alles downloaden wat net uit is (en gratis is)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef UrAnus het volgende:
Ik probeer zo Trailers van movies te downloaden via xboxlive,
maar telkens krijg ik de melding: This item is not available from your current location en ik krijg dit bij elke trailer.
Hoe is dit op te lossen?
Jah ik heb Silver. maarja ik probeer ook trailers te downloaden die al langer dan 7 dagen op Live staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je Xbox Live Silver? Dan moet je geloof ik 7 dagen wachten voordat downloadable content downloadbaar is. Met Gold kan je alles downloaden wat net uit is (en gratis is)
Bij mij heeft 1 van mijn teammaten meerdere keren vast gezeten in een muur o.i.d.... erg irritant...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:16 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen vanwege the achievements.
Ik had absoluut geen problemen van mijn teammaten, ik vond de AI juist erg goed. Via 'back' kan je de ROE instellen van je team waardoor ze vuren als er geschoten wordt of juist als eerste beginnen met schieten. Ik had één keer dat ze me niet volgden en dat was in de garage, ze konden blijkbaar niet over een plas water komen. Ik heb ze daarna maar weer opgehaald en ze eromheen geleid. Buiten dat had ik er geen problemen mee.
Maar zoals gezegd ik heb net pas een 360 en heb het eerste deel niet gespeeld.
Je zit op de amerikaanse/japanse marketplace en dan kun je trailers enz van films niet downloaden. Van games kan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Jah ik heb Silver. maarja ik probeer ook trailers te downloaden die al langer dan 7 dagen op Live staan.
En ook die krijg ik maar niet gedownload.
leuk op cd zetten en spelen maarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe de ''brandtrick'' om de beta van BC te spelen werkt.
Servers zijn alleen overbelast hoorde ik zojuist. Nouja in ieder geval van de week maar eens kijken.
Hoe kan ik dan instellen dat ik die trailers wel kan downloaden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zit op de amerikaanse/japanse marketplace en dan kun je trailers enz van films niet downloaden. Van games kan wel.
@ saladin, ik heb pro van iemand overgekocht dus had die hdd over
Ze proberen het ook een hele tijd. Maar als de periode van het 'proberen' voorbij is, kun jij niet meer op Live en wordt je account op niet-actief gezet. Zeg maar vast dag met je handjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar extra Live gekregen (mijn abbonnement werd stilzwijgend verlengt) maar mijn Credit Card werkt niet meer. Ik heb al 3 emails gehad dat ze geen geld kunnen afschrijven, maar ik kan nog steeds op Live. Dat is ondertussen al bijna 2 maanden zo
Hahahaha check die fakkin nerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef jacco het volgende:
Gears Of War 2
http://www.gametrailers.com/player/32198.html
Dat ziet er echt indrukwekkend uit, vooral het water.
Oud. Bovendien komen deze beelden niet rechtstreeks uit het spel. Daar zijn 1. nog geen beelden van vrijgegeven en 2. dit is een tech-demo. Wat dus een indicatie geeft van wat de engine allemaal in zijn mars heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef jacco het volgende:
Gears Of War 2
http://www.gametrailers.com/player/32198.html
Dat ziet er echt indrukwekkend uit, vooral het water.
Niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan instellen dat ik die trailers wel kan downloaden?
En hoe kunnen andere die trailers dan wel downloaden?quote:
Dan nog is het best impressive. Leuk voor dat programmeernerdje ook dat hij op 't podium mag. Heb altijd wel een zwak voor zulk soort mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oud. Bovendien komen deze beelden niet rechtstreeks uit het spel. Daar zijn 1. nog geen beelden van vrijgegeven en 2. dit is een tech-demo. Wat dus een indicatie geeft van wat de engine allemaal in zijn mars heeft.
"Enemy chopper inbound"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt wel dingen van de europese marketplace halen alleen staat daar geloof ik maar 1 trailer op van een filmquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef UrAnus het volgende:
[..]
En hoe kunnen andere die trailers dan wel downloaden?
Ook al kreeg ik er een Halo Helm bijquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:17 schreef Reintji het volgende:
Halo 3 "heroic" mappack = gratis!
MP-fun is iets wat jou vreemd is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al kreeg ik er een Halo Helm bij
Mits het publiek goed is kan het vast leuk uitpakken. Heb zeker mijn leuke momenten gehad. Echter,... ik ben een SP-gamer. Altijd geweest,... zal altijd zo blijven. MP is voor mij altijd een extra feature of optie,.... nooit de noodzaak!quote:
Neequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Lijst13 het volgende:
Zo sinds 1 week ben ik ook in het bezit van een xbox360.
Nou had ik alleen een vraagje. Kun je een nick die als bezet wordt aangegeven, maar als je vervolgens gaat kijken er geen activiteit op is. Op de een of andere manier opeisen. Zelfs de variaties met hoofd-kleine letters puntjes ertussen zijn op al gereserveerd.
Voor de rest Rainbow Six is super alleen erg kort.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Wie weet wordt die persoon wel ooit actief.
Al die moeite voor een Nicknamequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Lijst13 het volgende:
[..]Jammer.
En als ik nu een mailtje stuur met een fictief overlijdensbericht erbij. Om aan te tonen dat die persoon nooit meer actief zal kunnen deelnemen op Xbox live?
Dan laten ze hem nog bestaan, want wat kan dat kwaad?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Lijst13 het volgende:
[..]Jammer.
En als ik nu een mailtje stuur met een fictief overlijdensbericht erbij. Om aan te tonen dat die persoon nooit meer actief zal kunnen deelnemen op Xbox live?
mag ik em?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch heb ik er een
Ja het is al gelukt, ik nam gewoon een truck en ramde daarmee al die auto's het water inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet toch wegrijden en zien te ontsnappen!
15 aprilquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:17 schreef Reintji het volgende:
Halo 3 "heroic" mappack = gratis!
Ben weer wat vreemds tegen gekomen, als ik een entry wil doen via een deur sta ik naast de deur, open hem, gooi dan een flashbang naar binnen en dan wordt ik zelf verblind. Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling. Dit doe ik allemaal via cover als ik naast de deur sta ik kijk zelf dus niet de kamer inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij mij heeft 1 van mijn teammaten meerdere keren vast gezeten in een muur o.i.d.... erg irritant...
Terug roepen lukt ook niet.. afschieten kost je xp.. zelfmoord is key in die situatie
Normaal gesproken kan dat niet. Misschien dat je jezelf op offline kunt zetten, ik weet alleen niet of ie je dan nog steeds aanmeldt op Live en je dán pas op offline zet (zoals je bij MSN offline weergeven kunt kiezen) of dat ie je gewoon echt offline laat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja het is al gelukt, ik nam gewoon een truck en ramde daarmee al die auto's het water in![]()
Nog even een vraagje hè, toen ik de console net had heb ik een account gemaakt en ook op Live Silver. Maar nu is de 360 een maand of 2-3 op een plek waar geen internet is. Dus elke keer als ik inlog op me accountje dan zegt ie ''Connection failed with Xbox Live'' enzo, omdat ie dus geen internetverbinding heeft.
Kan ik ergens instellen dat dat account (tijdelijk) niet meer een Live account is maar een normaal account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Is er naast oeverloos lullen nog een doel voor dit topic dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
TVP's op de derde paginaTopic schiet z'n doel grotendeels voorbij...
Ik heb mijn xbox bijna nooit aan internet, en als ik hem erop heb gehad dan heb ik meestal pas een paar keer dat ie wel probeert in te loggen op live daarna.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan dat niet. Misschien dat je jezelf op offline kunt zetten, ik weet alleen niet of ie je dan nog steeds aanmeldt op Live en je dán pas op offline zet (zoals je bij MSN offline weergeven kunt kiezen) of dat ie je gewoon echt offline laat.
Moet je even proberen.
Om maar helemaal in de stijl van het topic te blijven:quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
TVP's op de derde paginaTopic schiet z'n doel grotendeels voorbij...
grafisch mooi hequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is er naast oeverloos lullen nog een doel voor dit topic dan?
Anywho, sinds gisteren trotse eigenaar van PGR4, hij racet weer lekker! Motoren is wel even wennen, maar ik kan natuurlijk ook blijven rijden in vierwielige roestbakken dus ach
Ja, ik kreeg 'm ook. Nu ga ik, ondanks wat ik een paar posts hierboven heb gezegd, toch weer twijfelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Krijg net een mailtje van Gamehubs: ze krijgen de PAL versie van GTA IV![]()
Toch netjes voor 34 euro. Hij wordt trouwens vanaf morgen duurder.
Kane & Lynch had ik destijds met een weekje binnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg 'm ook. Nu ga ik, ondanks wat ik een paar posts hierboven heb gezegd, toch weer twijfelenIk bedoel, 34 euro. Dat is écht heel goedkoop.
Iemand al eerder iets daar besteld, en hoe lang duren de leveringen?
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kane & Lynch had ik destijds met een weekje binnen.
Hoe download je de beta dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
je hebt dus geen key nodig voor battlefield.
heb t net 5min gespeeld maar is nu al vet.
Ik heb het ook geprobeerd, maar na laaaang bellen met de helpdesk blijken ze niet het land van herkomst te kunnen veranderen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Gupje het volgende:
mijn live account is op een Amerikaans Windows live account aangemaakt kan ik die nu ook Nederlands krijgen?
want vind het wel kut dat ik geen MSP kan toevoegen!
download branden op cd ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe download je de beta dan?Vanavond ook eens uitproberen.
Waar vind ik die download dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
download branden op cd ofzo
heb net 2100 punten gehaald nieuwe super content in pgr4![]()
en BULLY, net 45 minuten gespeeld, wat een spel zeg, wat een humorvan die kindjes hard schoppen
hoezo zou je een ban moeten krijgen, het is gewoon speelbaar op een ongemodde 360quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen idee, ga me er ook niet mee bezig houden
krijg je xbox dalijk een ban
voor een kut beta
Ik hoor wel van meer mensen dat hij heel vet is, wacht gewoon nog iets meer reviews afquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef Solaar het volgende:
Heeft iemand Viking: Battle for Asgard al gecheckt? Als ik de PU moet geloven is het een ongelofelijke vette game, maar een 6.5 op IGN brengt me dan weer aan het twijfelen.
met cod4 kregen mensen ook een ban met de betaquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
hoezo zou je een ban moeten krijgen, het is gewoon speelbaar op een ongemodde 360
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, ik wacht nog steeds op mijn RSV2, eerste én meteen de laatste keer dat ik bij Gamehubs bestel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54
Dan wacht ik wel een weekje langer
Die screens waren dus flink opgepoetst. Stelletje schavuiten!quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef Sackboy het volgende:
Hands on van Race Driver GRID. Met ingame beelden!
Niet bepaald mindblowing imho![]()
Dat meen je niet Jorienquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo naar de winkel en bully kopen![]()
6e spel in 3 weken
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, GTAIV besteld. 35 euro en 55 centen. Goedkoopste adres via budgetgaming is Zuiderpark voor 54
Dan wacht ik wel een weekje langer
Te vet manquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
Ja hoor, na 3 maandjes ben ik nog niet op GTA IV uitgekeken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga GTA toch pas gamen in de grote vakantie ofzo eerder toch geen tijd!
Tegen die tijd is iedereen er al weer op uit gekeken
mjah maarjaquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je niet JorienWaarom speel je niet eerst 1 spel uit en haal je daarna een andere?
Nu doe je alles schots en scheef en achterste voren door elkaar!
Jij noemt het een paar euro, maar ik vind een prijs van 20 euro ONDER de prijs die je hier betaald toch zeker wel de moeite. Dat is dus 30% ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken weinig games waar ik op wil wachten voor die paar euro, maar als ik een game moet noemen waar ik NIET langer op wil wachten is het GTAIV wel,.... hoe kom je er toch op
Ik wil een game waar ik echt op wacht gewoon op release dag. En ben bereid hier ook gewoon voor te betalen.
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Wessiej het volgende:
Aquila potje worms NU?
Teken van zwakte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zit![]()
Maar beter oefen je veel de komende tijd anders maak je geen kans
We treffen elkaar nog Wessiejquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
AQuila360, hier een game voor jou:
50 Cent: 'Blood On The Sand'
-UE3
-Like Gears of War Only now you will be playing a Locust
-PS360
- New Character
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is ook goedquote:
Ga je mond spoelen ouwe gek!quote:
quote:
Damn, ik was die kut aap al bijna vergetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
AQuila360, hier een game voor jou:
50 Cent: 'Blood On The Sand'
-UE3
-Like Gears of War
-PS360
- New Character
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo kan dat niet meer? Je kan toch gewoon linken naar een vet filmpje over de Xbox 360 bluray addon?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
kutfok je kan niet eens meer rickrollen wat is dit voor onzin
Ik kreeg een banquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
kutfok je kan niet eens meer rickrollen wat is dit voor onzin
quote:
neequote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef UrAnus het volgende:
Nog een vraagje.
Het verschil tussen component en HDMI is dat goed zichtbaar?
Nee,... HDMI is alleen makkelijker in aansluiting. Er zijn zelfs die zweren bij component.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:09 schreef UrAnus het volgende:
Nog een vraagje.
Het verschil tussen component en HDMI is dat goed zichtbaar?
mooi , zeker 1 week voor het spel uit isquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 demo in mei.
http://www.xbox.com/en-US/games/splash/n/ninjagaiden2/
Dat heet cell shading.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te laat dan toch? Je downt hem, speelt hem en je weet of het wat voor je is of niet... als je nog twijfelde dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi , zeker 1 week voor het spel uit is
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzapquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij eternal sonata was het een stuk minderquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzap
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die Jap manga extreem kapsel dragonball word-up power care-bear ranger punk haar shit niet.
Dat is Disney Gijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.
Mn dochter kijkt ook al naar zo'n vreemde tekenfilm.. stitch ofzo, een vreemde gremlin.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, kunnen we weer ontopic?
Beetje buiten lopen door Central Parkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Retarded het volgende:
kut.... GTA IV is dus wel New YorkIk heb het allemaal niet helemaal gevolgd, maar wil hem alleen hebben omdat de stad deze keer dus New York is. De perfecte stad voor een game als GTA
Lekker scheuren over Broadway .... fuck de verhaallijn in het spel
ja en plasmaguns en andere futuristische bende die een spel uber hard verneuken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef Retarded het volgende:
Hoop nog steeds op een nieuwe Call of Duty die zich afspeelt in de toekomst ... wereld is vergaan, en je kunt Multiplayer knallen in grote verlaten steden (als in I Am Legend) ... New York, Parijs, Bejing, London .... grootschalige maps met brandende auto's waar je achter kunt schuilen
ohh ja tekenfilms zonder verhaalquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.
Mn dochter kijkt ook al naar zo'n vreemde tekenfilm.. stitch ofzo, een vreemde gremlin.
ps3 is lekker geruisloosquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef Sackboy het volgende:
Vanochtend een Arcade gehaald met Falcon/175w/Benq ter vervanging van mijn oude Premium. Maar hij maakt nog steeds een godsgruwelijk lawaai zegVoor het geluid hoef je het dus niet te doen. Nu maar hopen dat deze geen disc read errors geeft.
jij vind dit er dus beter uit zien ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die Jap manga extreem kapsel dragonball word-up power care-bear ranger punk haar shit niet.
quote:
Dat je zelf kan juichen na een doelpunt is wel erg grappigquote:
Hij is wel aardig, maar wel heel erg kort.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:
Is Call of Juarez de moeite waard? Hij kost nu (tijdelijk) namelijk zo'n 15 euro incl. verzenden bij Play-Asia
Proestquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef Sackboy het volgende:
Vanochtend een Arcade gehaald met Falcon/175w/Benq ter vervanging van mijn oude Premium. Maar hij maakt nog steeds een godsgruwelijk lawaai zegVoor het geluid hoef je het dus niet te doen. Nu maar hopen dat deze geen disc read errors geeft.
Ik heb ook een Arcade pakket aangeschaft met het falcon moederbord, benq drive hdmi. Ten opzichte van mijn oude xbox360 is deze vele malen stiller. Ik zou bijna zeggen dat de nieuwe een factor 2 stiller is.quote:
Een maat van me heeft een oude 360, en die maakt inderdaad veel meer herrie dan mijn falcon+benq. Toen ik deze 360 net nieuw had, was hij inderdaad vrij luidruchtig, maar op de een of andere reden word dat na een dag of 2 veel minderquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arcade pakket aangeschaft met het falcon moederbord, benq drive hdmi. Ten opzichte van mijn oude xbox360 is deze vele malen stiller. Ik zou bijna zeggen dat de nieuwe een factor 2 stiller is.
toffe demoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat je zelf kan juichen na een doelpunt is wel erg grappigEn eindelijk weerseffecten!
Nee, ik las ergens om 11 uur ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
is die er al
Huh? Kun je de moeilijkheidsgraad ergens instellen? Bij mij stond ie op amateur denk ik, want ik had de eerste keer met 5-0 gewonnen en de tweede keer met 4-0.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toffe demo![]()
1e wedstrijd 1-0 gewonnen met frankrijk
2e wedstrijd 0-0
3e wedstrijd 3-0 gewonnen met duitsland
ik heb hem al besteld
kan niet wachten, plek bij 1e 10 van NL en 1e 50 van wereld moet toch wel lukken![]()
van de zomer mee doen met xbox cup
Ik ben ontzettend slecht in dat soort spelletjes, ken de knoppen niet en speelde 0-0quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
serieushij staat standaard op semi pro zag ik
TDU is zeker vet. 100% uitgespeeld op de PC, op de 360 dus nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
Was ff gebanned voor 48 uur voor het aanmaken van een perfect Wilders topic. maarja, niks aan te doen.
Speel nu best wel veel TDU. Zeker vet.
GTA 4 TRAILER![]()
Ik heb hem ook een tijdje gespeeld op de PC, maar dat was met cheats en dergelijke. 2 vrienden hebben deze game ook samen met mij gekocht, en het is echt leuk om samen een stukje te rijden, of tegen elkaar te racen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TDU is zeker vet. 100% uitgespeeld op de PC, op de 360 dus nog niet geprobeerd
TDU2 is ook aangekondigd, die zou dit jaar moeten komen geloof ik.
ahhh die! op de psp vond ik 'm helemaal niksquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Test Drive Unlimited
[ afbeelding ]
Als ik dit zie begrijp ik waarom mensen 39 Euro voor een 'demo' uitgeven aan de andere kantquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Test Drive Unlimited
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik dit zie begrijp ik waarom mensen 39 Euro voor een 'demo' uitgeven aan de andere kant
Dit topic is de laatste tijd kansloos. Vraag ik is iets normaals gaat het alleen maar over ene Rick Astley?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Leonos het volgende:
Zit het echte Nederlandse elftal met echte namen in Euro 2008? Demo is iig tof
Dat had ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
. Toen ik deze 360 net nieuw had, was hij inderdaad vrij luidruchtig, maar op de een of andere reden word dat na een dag of 2 veel minder(of ik wende er gewoon snel aan
)
Ik denk dat meer stenen zich zullen aanmelden voor dit duelquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
OJA!!!
4 April kun je Vegas 2 gamen tegen de Gamekings! Ik zeg we zetten Jorien in om die gamekings hun ass te whoopen!
Je had Vegas 2 toch Jorien?
Gamekings is populair Chocobo! Er zullen heel wat schreeuwerige 13 jarige jongetjes aan mee doen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat meer stenen zich zullen aanmelden voor dit duel
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:13 schreef dezenickiscool het volgende:
er zijn weer beta keys for public people on fileplanet !!!
Public keys
KEYS AVAILABLE
edit ; voor battlefield bad company dus
Maak er een tekening vanquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus wanneer gaan jullie nou begrijpen dat Gamekings een stelletje gay noobs zijn?
Gamekings
Dat ben ik gruwelijk met je eens cyb!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
En uiteraard betaal ik geen cent voor de extra wapens in BC. Ophoeren met die oplichtpraktijken. ( EA![]()
)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Nou, beta code binnen, werkt de code niet
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
En uiteraard betaal ik geen cent voor de extra wapens in BC. Ophoeren met die oplichtpraktijken. ( EA![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |