Zo luid de gezegdequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
...stays in vegas?
HOEZO ZIE IK HET DAN OP MIJN SCHERM??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
...stays in vegas?
Ik ook niet, maar toch heb ik er eenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
ik sta boven die mensen want ik wil heel geen key!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef apengek het volgende:
iemand hier nog een key over voor de beta van bad company???
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
auto-aim
staat of ligt je xbox?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn Disk Read Errors een reden om je 360 ter reparatie op te sturen? Zo ja, dan gaat hij na LO weg, en heb ik hem hopelijk voor Ninja Gaiden 2 weer terug.
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
staat of ligt je xbox?
ik had er alleen last van toen ie stond. (incl. krassen)
liggend werkt het (tot nu toe) perfect.
Idem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.
Wil ik ook graag wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Anders binnenkort eens een RROD "veroorzaken". Wat is de beste manier daarvoor? 360 aanzetten en TV-kastje dichtlaten?
mijn fifa cd is ook helemaal kapotquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die van mij ligt en heeft regelmatig disc read errors, hoewel het ene spel er meer last van heeft dan de ander. Zo krijg ik ze bijvoorbeeld supervaak bij Fifa 08, Oblivion en PGR3, maar bij bijv. COD4 en PGR4 bijna nooit. Alle discs zijn echter volledig krasloos.
strandlaken eromheen en maximaal gaan gamen? Zorgen dat ie oververhit wordt oid.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb het bij Dead Rising, Oblivion en Lost Odyssey. Orange Box, Bioshock, Halo 3 en CoD4 waren probleemloos.
360 ligt en maakt geen krassen.
Anders binnenkort eens een RROD "veroorzaken". Wat is de beste manier daarvoor? 360 aanzetten en TV-kastje dichtlaten?
Volgens mij moet je dan wel reparatie kosten betalen? Misschien kun je beter een arcade kopen en dan je ouwe zooi verkopen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn Disk Read Errors een reden om je 360 ter reparatie op te sturen? Zo ja, dan gaat hij na LO weg, en heb ik hem hopelijk voor Ninja Gaiden 2 weer terug.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
Vraagje. Die free trail dingen van 48 uur voor X-Live, werken die niet meer ofzo?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:05 schreef Lyzio het volgende:
WTF!? Mijn trailperiode van een maand voor X-Live zou eigenlijk afgelopen zaterdag aflopen. Heb ik een e-mailtje van gekregen. Maar hij werkt nog altijdEnig idee hoe dat kan?
Ik heb ook een jaar extra Live gekregen (mijn abbonnement werd stilzwijgend verlengt) maar mijn Credit Card werkt niet meer. Ik heb al 3 emails gehad dat ze geen geld kunnen afschrijven, maar ik kan nog steeds op Live. Dat is ondertussen al bijna 2 maanden zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:05 schreef Lyzio het volgende:
WTF!? Mijn trailperiode van een maand voor X-Live zou eigenlijk afgelopen zaterdag aflopen. Heb ik een e-mailtje van gekregen. Maar hij werkt nog altijdEnig idee hoe dat kan?
Dat is een erg goed idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien kun je beter een arcade kopen en dan je ouwe zooi verkopen!
Haha, nee. Ik heb dat geprobeerd maar hij slikte m'n redeem code niet. Nu blijkt dat ik gewoon op Live kan.quote:
Ja dat kan!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee.![]()
Je kunt je HD en Wireless controller toch gewoon gebruiken met een Arcade?
Hehe, ik was dit ook reeds van planquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee.![]()
Je kunt je HD en Wireless controller toch gewoon gebruiken met een Arcade?
Ja hij's regio vrij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef nogal het volgende:
Zit er een regio protectie op Las Vegas 2? Zo nee: Dan kan ik hem dus via ebay bestellen van 3busymen?
Ik heb dat idd ook gedaan maar dan een pro. En nu verkopen wat ik niet meer nodig heb! Je krijgt nog best veel als je het in onderdelen verkooptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit ook reeds van planZie ook deze post.
Je kunt hem beter bij Play-Asia kopen met een $10 coupon. Dan kom je op zo'n 32 euro inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef nogal het volgende:
Zit er een regio protectie op Las Vegas 2? Zo nee: Dan kan ik hem dus via ebay bestellen van 3busymen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |