mooi , zeker 1 week voor het spel uit isquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 demo in mei.
http://www.xbox.com/en-US/games/splash/n/ninjagaiden2/
Dat heet cell shading.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te laat dan toch? Je downt hem, speelt hem en je weet of het wat voor je is of niet... als je nog twijfelde dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi , zeker 1 week voor het spel uit is
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzapquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
ziet er goed uit , maar nog steeds redelijk veel rechte lijnen helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij eternal sonata was het een stuk minderquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee dat is die drukke tekenfilm die ik altijd wegzap
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die Jap manga extreem kapsel dragonball word-up power care-bear ranger punk haar shit niet.
Dat is Disney Gijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.
Mn dochter kijkt ook al naar zo'n vreemde tekenfilm.. stitch ofzo, een vreemde gremlin.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, kunnen we weer ontopic?
Beetje buiten lopen door Central Parkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Retarded het volgende:
kut.... GTA IV is dus wel New YorkIk heb het allemaal niet helemaal gevolgd, maar wil hem alleen hebben omdat de stad deze keer dus New York is. De perfecte stad voor een game als GTA
Lekker scheuren over Broadway .... fuck de verhaallijn in het spel
ja en plasmaguns en andere futuristische bende die een spel uber hard verneuken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef Retarded het volgende:
Hoop nog steeds op een nieuwe Call of Duty die zich afspeelt in de toekomst ... wereld is vergaan, en je kunt Multiplayer knallen in grote verlaten steden (als in I Am Legend) ... New York, Parijs, Bejing, London .... grootschalige maps met brandende auto's waar je achter kunt schuilen
ohh ja tekenfilms zonder verhaalquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg een aandoening van al dat geflits op het scherm.. waar is He-man, de turtles, en de transformers gebleven.
Mn dochter kijkt ook al naar zo'n vreemde tekenfilm.. stitch ofzo, een vreemde gremlin.
ps3 is lekker geruisloosquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef Sackboy het volgende:
Vanochtend een Arcade gehaald met Falcon/175w/Benq ter vervanging van mijn oude Premium. Maar hij maakt nog steeds een godsgruwelijk lawaai zegVoor het geluid hoef je het dus niet te doen. Nu maar hopen dat deze geen disc read errors geeft.
jij vind dit er dus beter uit zien ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek die Jap manga extreem kapsel dragonball word-up power care-bear ranger punk haar shit niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |