Je hebt hem uit elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Je krijgt nog best veel als je het in onderdelen verkoopt
Ik heb een Arcade gehaald en het is een Falcon met een Benq erinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit ook reeds van planZie ook deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg nu ook weer nietquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gaan we binnenkort halen ?
Durf Condemned 2: Bloodshot niet meer te spelennee zit vast in zo kut level
11 april 2008 UEFA Euro 2008
29 april 2008 Grand Theft Auto IV
\
![]()
![]()
Blijft een verbazingwekkend ventje, die Roelof.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden!
Blijf kijken voor het bekend maken van de eerste story line van het eerste ras.
Vanavond om 20:30 hier in het game in ontwikkeling #2. topic!
[ afbeelding ]
Ik raad hem al die dingen aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Blijft een verbazingwekkend ventje, die Roelof.
Inderdaadquote:
Ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
InderdaadWe moeten hem eigenlijk vanalles gaan wijsmaken, zodat hij een BAN krijgt!!111ieinz
Ik nam al aan dat je het niet serieus meende AQ![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
Nog zoveel in te halen voor GTA er is
Gears of War
Assassins Creed
Halo 3
Forza 2
Heb je pas net een 360 dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
Nog zoveel in te halen voor GTA er is
Gears of War
Assassins Creed
Halo 3
Forza 2
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Battlefield Bad Company speelt lekker, alleen teveel mongolen die niet weten wat ze doen en niet eens praten..geen teamplay dus..
En je kan geen friends inviten wat fucking stupid is en nergens op slaat
Voor de rest wel tof!
sinds de launchquote:
lol hoezoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sinds de launch
maar sinds december pas weer aan het spelen
Gears of War? Condenmend 2? of misschien toch Bully ofzo? Geen idee wat je gaat spelen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Vandaag zat eindelijk Ace Combat bij de post, jullie kunnen dus wel raden wat ik vanaf nu ga doen. Hopelijk morgen de wireless adapter voor live
Fucking IGN met hun brakke key distributiesysteem. Was bij de CoD beta veel beter geregeld. Ik wil een key ffs!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Battlefield Bad Company speelt lekker, alleen teveel mongolen die niet weten wat ze doen en niet eens praten..geen teamplay dus..
En je kan geen friends inviten wat fucking stupid is en nergens op slaat
Voor de rest wel tof!
Ik neig ook steeds meer naar PS3 toe met multiplatform games...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn 360. En dan vooral wat de betrouwbaarheid betreft.
Nu ik regelmatig LO speel, meestal in de vorm van lange sessies waarbij je niet altijd kunt saven, valt me pas op hoe irritant en frustrerend die vastlopers en disk read errors eigenlijk zijn. Ben je net 45 minuten door een dungeon gelopen, lekker gelevelled en skills geleerd. *PATS* kun je weer opnieuw beginnen. Laatst ook zo zitten stressen. Een behoorlijk lang stuk verhaal gedaan, paar moeilijke boss fights achter elkaar, maar geen save punt! Dat maakt het spel wel spannender, maar om de verkeerde redenen.
Ik zit er serieus aan te denken om voor GTAIV maar een PS3 te halen. Zeker als op de extra content na, de PS3 versie niet heel erg verschilt van de 360 versie. Als ik moet kiezen tussen stabiliteit en extra content, dan weet ik het wel.
De 360 heeft opzeker de tofste games, en de beste user interface. Maar ik heb nog nooit zo’n slecht ontworpen en in elkaar geschroefd product meegemaakt. Je kunt echt zien dat het snel en goedkoop moest.
Wat dat betreft wel respect voor de PS3. Daar hoor je nooit negatieve geluiden over, tenminste wat de hardware betreft.
Wireless controller wel, je HD kan problemen geven bij bepaalde spellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee.![]()
Je kunt je HD en Wireless controller toch gewoon gebruiken met een Arcade?
Timeshift vond ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder, wel een voldoende waard maar meer ook niet...de trailers gaven een veel spannender beeld / gevoel.... Het deed me qua graphics teveel denken aan blacksite...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Timeshift uitgespeeldWat was het vet! Echt een tof spel!
Die kerl had mooi armor aan en ook een vette helm![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |