Te vet manquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
Ja hoor, na 3 maandjes ben ik nog niet op GTA IV uitgekeken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga GTA toch pas gamen in de grote vakantie ofzo eerder toch geen tijd!
Tegen die tijd is iedereen er al weer op uit gekeken
mjah maarjaquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je niet JorienWaarom speel je niet eerst 1 spel uit en haal je daarna een andere?
Nu doe je alles schots en scheef en achterste voren door elkaar!
Jij noemt het een paar euro, maar ik vind een prijs van 20 euro ONDER de prijs die je hier betaald toch zeker wel de moeite. Dat is dus 30% ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken weinig games waar ik op wil wachten voor die paar euro, maar als ik een game moet noemen waar ik NIET langer op wil wachten is het GTAIV wel,.... hoe kom je er toch op
Ik wil een game waar ik echt op wacht gewoon op release dag. En ben bereid hier ook gewoon voor te betalen.
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Wessiej het volgende:
Aquila potje worms NU?
Teken van zwakte.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu kan ik niet aangzien ik nog in de drukke 2 weken periode op school zit![]()
Maar beter oefen je veel de komende tijd anders maak je geen kans
We treffen elkaar nog Wessiejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |