Bij mij heeft 1 van mijn teammaten meerdere keren vast gezeten in een muur o.i.d.... erg irritant...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:16 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen vanwege the achievements.
Ik had absoluut geen problemen van mijn teammaten, ik vond de AI juist erg goed. Via 'back' kan je de ROE instellen van je team waardoor ze vuren als er geschoten wordt of juist als eerste beginnen met schieten. Ik had één keer dat ze me niet volgden en dat was in de garage, ze konden blijkbaar niet over een plas water komen. Ik heb ze daarna maar weer opgehaald en ze eromheen geleid. Buiten dat had ik er geen problemen mee.
Maar zoals gezegd ik heb net pas een 360 en heb het eerste deel niet gespeeld.
Je zit op de amerikaanse/japanse marketplace en dan kun je trailers enz van films niet downloaden. Van games kan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Jah ik heb Silver. maarja ik probeer ook trailers te downloaden die al langer dan 7 dagen op Live staan.
En ook die krijg ik maar niet gedownload.
leuk op cd zetten en spelen maarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe de ''brandtrick'' om de beta van BC te spelen werkt.
Servers zijn alleen overbelast hoorde ik zojuist. Nouja in ieder geval van de week maar eens kijken.
Hoe kan ik dan instellen dat ik die trailers wel kan downloaden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zit op de amerikaanse/japanse marketplace en dan kun je trailers enz van films niet downloaden. Van games kan wel.
@ saladin, ik heb pro van iemand overgekocht dus had die hdd over
Ze proberen het ook een hele tijd. Maar als de periode van het 'proberen' voorbij is, kun jij niet meer op Live en wordt je account op niet-actief gezet. Zeg maar vast dag met je handjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar extra Live gekregen (mijn abbonnement werd stilzwijgend verlengt) maar mijn Credit Card werkt niet meer. Ik heb al 3 emails gehad dat ze geen geld kunnen afschrijven, maar ik kan nog steeds op Live. Dat is ondertussen al bijna 2 maanden zo
Hahahaha check die fakkin nerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef jacco het volgende:
Gears Of War 2
http://www.gametrailers.com/player/32198.html
Dat ziet er echt indrukwekkend uit, vooral het water.
Oud. Bovendien komen deze beelden niet rechtstreeks uit het spel. Daar zijn 1. nog geen beelden van vrijgegeven en 2. dit is een tech-demo. Wat dus een indicatie geeft van wat de engine allemaal in zijn mars heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:46 schreef jacco het volgende:
Gears Of War 2
http://www.gametrailers.com/player/32198.html
Dat ziet er echt indrukwekkend uit, vooral het water.
Niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan instellen dat ik die trailers wel kan downloaden?
En hoe kunnen andere die trailers dan wel downloaden?quote:
Dan nog is het best impressive. Leuk voor dat programmeernerdje ook dat hij op 't podium mag. Heb altijd wel een zwak voor zulk soort mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oud. Bovendien komen deze beelden niet rechtstreeks uit het spel. Daar zijn 1. nog geen beelden van vrijgegeven en 2. dit is een tech-demo. Wat dus een indicatie geeft van wat de engine allemaal in zijn mars heeft.
"Enemy chopper inbound"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt wel dingen van de europese marketplace halen alleen staat daar geloof ik maar 1 trailer op van een filmquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef UrAnus het volgende:
[..]
En hoe kunnen andere die trailers dan wel downloaden?
Ook al kreeg ik er een Halo Helm bijquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:17 schreef Reintji het volgende:
Halo 3 "heroic" mappack = gratis!
MP-fun is iets wat jou vreemd is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al kreeg ik er een Halo Helm bij
Mits het publiek goed is kan het vast leuk uitpakken. Heb zeker mijn leuke momenten gehad. Echter,... ik ben een SP-gamer. Altijd geweest,... zal altijd zo blijven. MP is voor mij altijd een extra feature of optie,.... nooit de noodzaak!quote:
Neequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Lijst13 het volgende:
Zo sinds 1 week ben ik ook in het bezit van een xbox360.
Nou had ik alleen een vraagje. Kun je een nick die als bezet wordt aangegeven, maar als je vervolgens gaat kijken er geen activiteit op is. Op de een of andere manier opeisen. Zelfs de variaties met hoofd-kleine letters puntjes ertussen zijn op al gereserveerd.
Voor de rest Rainbow Six is super alleen erg kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |