Ik niet. Hij had ze wel op het tafeltje klaar liggen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand Brian cp's zien betalen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Hanny hoorde ik.Maar zal wel niet die van hoofdpijn zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
er komt weer een band?
Ja vast, daarom kon ze haar natuurlijk niet bellen!!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
De poort was n beeld... daar komt Lieke?
A en B hebben GEEN ceepees betaald.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Dacht ik ook al.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
De poort was n beeld... daar komt Lieke?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:00 schreef Carlaa het volgende:
Misschien kan Amanda Nena uitnodigen.. er komt toch niemand van haar familie. Die zijn waarschijnlijk verhuisd zodra ze hoorden dat Amanda in mei naar huis zou komen.
Kunnen we dan eindelijk in de geest van het programma de Jositband begroeten? Misschien kan Brian de triangel bespelen..quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
er komt weer een band?
Kijk DGK_Redactie, de CeePee's zijn niet betaald, bel ze even en stuur ze naar de puntenpot!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
A en B hebben GEEN ceepees betaald.
A - Dat komt later wel, skattie, hou jij de punten bij je?
A wil zoooooooooo graag dat haar zusje komt!
B - Dat gaat em niet worden, met douchen enzo..............
A - Nee, hè..?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Del wil ook graag net doen of ze iemand heeft om te bellen.
Antwoord redactie:
Nee del!! je hebt niemand! Je bent een naar wezen, daarom heb je geen vrienden.
Je familie moet je ook niet!
Nodig maar een zwerfhond uit het asiel uit!
De groeten!
Del:
[ afbeelding ]
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
Antwoord redactie:
De groeten!
Del:
[ afbeelding ]
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Antwoord redactie:
De groeten!
Del:
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
Wat - is - je - sterrenbeeldquote:Op maandag 24 maart 2008 22:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh en de eerste hebben we al weer gehad:
amanda: Hoe oud ben je Hannie?
100 CP's op: Kijk je weleens naar de Gouden Kooi?
vader abraham?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:11 schreef avonne het volgende:
"we gaan er een feessie van maken!"
Wie heeft die zin ooit verzonnen?
Hannie moet eerst haar drankje opdrinken waar ze snel dronken van wordtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
nou... gaan ze nog wat doen, of wat?
Ja, die jongen toch steelt toch wat, af en toe, hier en daar? Die kan inderdaad vast wel wat uurtjes vrijmaken om onder het mom van familiebezoek een plasma uit die villa te rippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
B - Kennie heeft ook werk en hij komt ook!
- mamma zusquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik zit tussen 7 mensen te twijfelen!
Huub herhaalt - 7 mensen????????????????????????
a.s. Zaterdag, hij heeft een huisquote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
Verstond ik Mike goed? Hij gaat volgende week weg?
bijna letterlijk het lijstje waar ik aan dacht! alleen ik had Selene en Alex er nog bij!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
- juicy (ff zand erafkloppen en in de hoek gooien, merkt ze nooit)
- die ene vent die een tijdje geleden hier in huis iets deed of zo, je weet wel, die ene
Nancyquote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
- die ene vent die een tijdje geleden hier in huis iets deed of zo, je weet wel, die ene
Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).quote:
Waar is tie eigenlijk gebleven? Staat die nu soms in de woonkamer met regenkapje op?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ohnee, daar gaan we weer, dat DGK_Redactie offtopic geleuter.
+1quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Natuurlijk mag je het oneens zijn met de OPquote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Mag ik het absoluut oneens zijn met de OP van Jassy? DGK_REDACTIE is een user, dat respecteer ik, maar gaat nooit inhoudelijk in op vragen die je kunt verwachten als je als REDACTIE binnenkomt. Blijf dan lekker weg.
On Topic: Annie, hou je me tassie even vast?![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Is paashaas Harold weg?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.
wel even bij de les blijven, he?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
En daar zit Mikey dan........quote:
Karton is zo weg hoor..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.
Euhm, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik hou er ook niet vanquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zullen wel weer gauw aftaaien,dit is niet van hun soort.
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
wel even bij de les blijven, he?
- Danielle
- Cementa
- Goldy
- Lieke
- Nadia
- Alex
- Patty
Mijn hart huilt...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
OMG....mute. Tulpen uit Amsterdam.
Sorry Mokum.
Nou ik vind dit wel gezellig,beter dan al die takke herrie.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Euhm, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik hou er ook niet van, en we hebben dit toch al 20 keer eerder gezien, alleen zat Dennis dan in het midden op zn allerbest mee te bleren! Dat was de enige keer dat die jongen eens wat deed.
o ja, en waar staat natasia in je lijstje? nergens? toch ook haar beste vriendin? toch makkelijk als je 300 echte vriendinnen hebt (maar geen 1 echte echte)quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
- Danielle
- Cementa
- Goldy
- Lieke
- Nadia
- Alex
- Patty
En al je oude vrienden komen gezellig langs. En dan ga je misschien een beetje drugs gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Ik hoor geen band...alleen een orkestbandquote:Op maandag 24 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Het is een gezellige boel in de villa. De band zingt alleen het hollandse lied. Iedereen doet mee zelfs jaap weet zijn hand op de maat op te tillen....
Sorry, kom niet meer bij...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Damn, was haar vader metselaar ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
...
- Cementa
...
ja dat hoorde ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat hij ook zei net.. : "Ik verlaat de deur"...
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian, sociale contacten te over.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?quote:
Ze lopen polonaise.......dikke pret.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef Copycat het volgende:
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?
nou... "hij is genoemd!"quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Ja...buiten...helaas "vergeet" ze dan te zingen omdat ze de orkestband niet meer hoort..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lopen polonaise.......dikke pret.
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn nu een polonaise aan het houden met z'n alle, door de hele villa heen. Wat een ritma daar zeg hahahaha lijken wel een stel houten klazen.....
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
hannie is buiten adem en klinkt dan als palma
Ik hoop dat dat allemaal gemeend is.................quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian,
Wat ze nu doen valt nauwelijks een polonaise te noemen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Oh jee, ik moet bekennen dat ik dat weleens gedaan heb met mijn zatte kop.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AHquote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
Mickey raust nog even de drank-voorraad
Kennelijk, vier uur (quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
Dit is toch werkelijk tenenkrommend...is het budget op ofzo?
Ja, dan moet ie 't weer met Schultenbräu-bier doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AH
Ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze is te klein. Jammer, ff lekker schelden tegen die rat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.
Het liefst twee treetjes tegelijk wat ie niet eens kan tillen, ik zie dat ook zo vaak namelijk..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie 't weer met Schulterbrau-bier doen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
Sella fie, je mot genieten van het lefen, sella fie.
Daar heeft Dilana voor.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het liefst twee treetjes tegelijk wat ie niet eens kan tillen, ik zie dat ook zo vaak namelijk..
Oh, morgenochtend Palma in tha house............ ben dan werkenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.
ja en filmpjus vooral als die smerige rat zijn excuses aanbiedtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, morgenochtend Palma in tha house............ ben dan werken
Ik hoop op mooie verslagen!
Ik moet morgen ook werken, dus hoop op mooie filmpjes.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vind het wel gezellig. Alleen lullig dat jou hart huilt. Jij had waarschijnlijk Jonny Jordaan en tante Leen willen hebben, die zijn er helaas niet meer........quote:Op maandag 24 maart 2008 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoor geen band...alleen een orkestband
Ehm, what to do, what to do.......Doortrekken maar.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
The PartyBuzz"!
Of u ziet liever Olga Lawine en Sugar Lee Hooper. De keuze is aan U.
ik ben ook werken...van 9 tot 12 in bespreking dus kan ook niet meelezen!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Alles is beter dan een wijf die denkt dat ze lollig is en denkt dat ze kan zingen...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vind het wel gezellig. Alleen lullig dat jou hart huilt. Jij had waarschijnlijk Jonny Jordaan en tante Leen willen hebben, die zijn er helaas niet meer........
En daarbij ook nog eens een plastic regenkapje op d'r kop heeftquote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles is beter dan een wijf die denkt dat ze lollig is en denkt dat ze kan zingen...
Meen je dat.....ja ieder het zijne. Ik heb er hele mooie herinneringen aan. Grote feesten veel gezelligheid.....en vele polonaises verder. Daar ben ik trots op, kunnen ze me nooit meer afnemen. Een dacht niet gelachen, is een dag niet geleeft.....voor mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Vandaar dat regenkapje natuurlijk, die voelde hem al aankomenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mis MazaruCaps zeggen niks in dit geval.
Amanda wil de jakoesie in met Hannie, het zal ook niet waar zijn.
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Yavido het volgende:
Het lijkt wel kerst met die sneeuw daar in Eemnes
[ afbeelding ]
Als caps te groot zijn voor de layout dan heeft iemand zelf de automatische image resizer uitgezet...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo is nieuwsgierig hoe Hannie eruit ziet onder de pruik.
Dat zou hij ook eens tegen Amanda moeten zeggen
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
neem een goeie browserquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
het valt me op dat ricardo wel meer dingen zegt,quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik dit om te cappen: http://www.gadwin.com/download/ws_setup.exequote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
annie moet maar weer snel ophoepelenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Annie wil dat Brian wint
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
Annie kijkt alleen tvquote:
Krijgen we die discussie weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Is Hannie misschien Flens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.
Plus het rezisen werkt pas nadat de foto geladen is, dus als je lager bent en je reload de pagina, verspringt door het rezisen de hele pagina omhoog.
Het is idd wel irritant, maar ikzelf zit er niet zo mee...
Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.
Oftewel, jammer dan, ik post gewoon mijn caps zoals ik ze wil.
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!
Maar zoals ik al zei, je doet maar
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.
Brian is weer gitaar aan het spelen, terwijl Ricardo aan Amanda's haar plukt.
Ik denk dat er mensen afhaken omdat het zo saaiquote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Mokum. Ik hoop dat deze cap past in de layout.![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker FOK! kers en tot morgen.
Ja... dat krijg je als users non-argumenten gaan gebruiken omdat ze aangesproken worden op hun off-topic door iemand die zich niet aan de COS-hoeren conformeert. Dat je eerst je eigen standaard instellingen moet wijzigen om te zorgen dat de caps niet automatisch verkleinen doet er kennelijk ff niet toe.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Ga lekker je mand in of neem een borrel en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
Handige afleidingsmanoeuvre dus, en het gros trapt erin.. beetje jammer.
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker je mand in en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.
ga je verjaardag maar vieren danquote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brief:
Palma komt morgen niet....
Geen wonder, ze is dan jarig en ze wil geen gedonder op haar verjaardag, Palma en ik vieren onze verjaardag wel zonder haat van DGK
Klaaaaaaar AF !!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Strak plan!!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....![]()
En pijpt in haar slaap, vlgs Brian.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.![]()
Amanda wipt dus echt op batterijen.
[ afbeelding ]
Is wel erg off-t hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan!!![]()
Ik ben er iig weg van.... Truste![]()
![]()
Jij hebt ook sneeuw gehad vanavond dan? kut, off topic.quote:
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.quote:
Truste BQquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.![]()
Tot morgen en welterusten.
Dat zal de uitzending ws niet halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
jammer, lijkt me er uitermate geschikt voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal de uitzending ws niet halen
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......
CL air E IS ZENquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
echt grappig net..Huub ging Brian spelen (keivals) en Jaap komt uit kantoor (hele zware stappen) en Amanda (enorme herrie) en Claire (heel hoog gepingel)
en toen moestie zichzelf spelen, hij koos een kant en klaar stuk, heel druk en zat er als een wilde bij te dirigeren..
grinniken hier
Geen paniek, Ik stream zonder beeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluid
quote:
Ceedeedoosjuhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik geloof het allemaal wel.![]()
Ben er van tussen want ik moet morgen nog iets vroeger op om ijs te krabben.![]()
Nòg knapper is het als je een Pool achter het stuur zet en zelf er naast kan zitten.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengen![]()
![]()
PANIEKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
jaap is zijn oordruppels kwijt
Wie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
ze denken dat ze offstream zijn!
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
stream 1 staat nu op de oordruppels, die onder de bank liggen
Volgens mij moet je onderhand daar ontzettend paranoia worden van; camera aan of niet.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Ziet het volgende:
telefoon gaat
huub neemt op
en gaat zoeken: waar jij (jaap) net stond
claire: hoe kunnen ze dat nou zien? alle camera;s staan anders!
Ik zie liever de vijverquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengen.
Na het (eventueel) winnen van De Gouden Kooi zou hij niet eens bij de eerste 1000 zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Wat heeft Brian toch met de Quote? Wil hij zich in de top 100 van de rijksten zien?
Als meest gewelddadige loverboy zal hij ieder geval hoog eindigen.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Zelfs" na 't eventueel winnen van De Gouden Kooi zou ie niet eens bij de eerste 1000 zitten.
Huub wil graag Joris uitnodigen, maar als hij niet kan, dacht hij er over om Hedda uit te nodigen en hij vroeg hoe Claire daar over dachtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
het gaat nu ineens weer over Hedda?
Claire ziet het niet zitten dat zij een week komt,
want er zijn nog heel veel gevoelens en dan is het niet zeker dat er niks zou kunnen gebeuren.
(waarom ze dit gesprek nu weer voeren weet ik niet,
ik was ff weg...
maar ze hadden het hier ook al over voordat Annie vanavond kwam)
oh telefoon: ze moeten naar bed
Oh ja, verjaardag ..... kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Wie gaat ze dan voor 3 uur uit bed schoppen ?
Ik hoop dat ze een goede drill-instructeur,zo'n sadistisch sergeantje ervoor hebben opgetrommeld
Liekequote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ik geloof niet dat het al rond is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ze wil met haar keuze natuurlijk niemand tekort doen. Die hele in-crowd (lees familie Kubatz) staat te springen om op bezoek te komen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:20 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die haan!!!
Dat was volgens mij een no go.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:18 schreef Lady-night het volgende:
Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |