Nou ik vind dit wel gezellig,beter dan al die takke herrie.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Euhm, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik hou er ook niet van, en we hebben dit toch al 20 keer eerder gezien, alleen zat Dennis dan in het midden op zn allerbest mee te bleren! Dat was de enige keer dat die jongen eens wat deed.
o ja, en waar staat natasia in je lijstje? nergens? toch ook haar beste vriendin? toch makkelijk als je 300 echte vriendinnen hebt (maar geen 1 echte echte)quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
wel even bij de les blijven, he?
- Danielle
- Cementa
- Goldy
- Lieke
- Nadia
- Alex
- Patty
En al je oude vrienden komen gezellig langs. En dan ga je misschien een beetje drugs gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Ik hoor geen band...alleen een orkestbandquote:Op maandag 24 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Het is een gezellige boel in de villa. De band zingt alleen het hollandse lied. Iedereen doet mee zelfs jaap weet zijn hand op de maat op te tillen....
Sorry, kom niet meer bij...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Damn, was haar vader metselaar ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
wel even bij de les blijven, he?
...
- Cementa
...
ja dat hoorde ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat hij ook zei net.. : "Ik verlaat de deur"...
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian, sociale contacten te over.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?quote:
Ze lopen polonaise.......dikke pret.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef Copycat het volgende:
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?
nou... "hij is genoemd!"quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Ja...buiten...helaas "vergeet" ze dan te zingen omdat ze de orkestband niet meer hoort..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lopen polonaise.......dikke pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |