Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).quote:
Waar is tie eigenlijk gebleven? Staat die nu soms in de woonkamer met regenkapje op?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ohnee, daar gaan we weer, dat DGK_Redactie offtopic geleuter.
+1quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Natuurlijk mag je het oneens zijn met de OPquote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Mag ik het absoluut oneens zijn met de OP van Jassy? DGK_REDACTIE is een user, dat respecteer ik, maar gaat nooit inhoudelijk in op vragen die je kunt verwachten als je als REDACTIE binnenkomt. Blijf dan lekker weg.
On Topic: Annie, hou je me tassie even vast?![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Is paashaas Harold weg?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.
wel even bij de les blijven, he?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
- juicy (ff zand erafkloppen en in de hoek gooien, merkt ze nooit)
- die ene vent die een tijdje geleden hier in huis iets deed of zo, je weet wel, die ene
En daar zit Mikey dan........quote:
Karton is zo weg hoor..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |