o ja, en waar staat natasia in je lijstje? nergens? toch ook haar beste vriendin? toch makkelijk als je 300 echte vriendinnen hebt (maar geen 1 echte echte)quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
wel even bij de les blijven, he?
- Danielle
- Cementa
- Goldy
- Lieke
- Nadia
- Alex
- Patty
En al je oude vrienden komen gezellig langs. En dan ga je misschien een beetje drugs gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Ik hoor geen band...alleen een orkestbandquote:Op maandag 24 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Het is een gezellige boel in de villa. De band zingt alleen het hollandse lied. Iedereen doet mee zelfs jaap weet zijn hand op de maat op te tillen....
Sorry, kom niet meer bij...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Damn, was haar vader metselaar ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
wel even bij de les blijven, he?
...
- Cementa
...
ja dat hoorde ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat hij ook zei net.. : "Ik verlaat de deur"...
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian, sociale contacten te over.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
En daar zit Mikey dan........
Maanden in de belangstelling gestaan en dan ineens zit je daar in je vreemde
appartementje in die vreemde stad... 's avonds blijft het stil...............![]()
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?quote:
Ze lopen polonaise.......dikke pret.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef Copycat het volgende:
Of is het een inside joke waar ik geen weet van heb?
nou... "hij is genoemd!"quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?
Niets ten nadele van T-lex, uiteraard.
Ja...buiten...helaas "vergeet" ze dan te zingen omdat ze de orkestband niet meer hoort..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lopen polonaise.......dikke pret.
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn nu een polonaise aan het houden met z'n alle, door de hele villa heen. Wat een ritma daar zeg hahahaha lijken wel een stel houten klazen.....
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
hannie is buiten adem en klinkt dan als palma
Ik hoop dat dat allemaal gemeend is.................quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian,
Wat ze nu doen valt nauwelijks een polonaise te noemen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Oh jee, ik moet bekennen dat ik dat weleens gedaan heb met mijn zatte kop.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AHquote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
Mickey raust nog even de drank-voorraad
Kennelijk, vier uur (quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
Dit is toch werkelijk tenenkrommend...is het budget op ofzo?
Ja, dan moet ie 't weer met Schultenbräu-bier doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AH
Ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze is te klein. Jammer, ff lekker schelden tegen die rat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.
Het liefst twee treetjes tegelijk wat ie niet eens kan tillen, ik zie dat ook zo vaak namelijk..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie 't weer met Schulterbrau-bier doen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
Sella fie, je mot genieten van het lefen, sella fie.
Daar heeft Dilana voor.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het liefst twee treetjes tegelijk wat ie niet eens kan tillen, ik zie dat ook zo vaak namelijk..
Oh, morgenochtend Palma in tha house............ ben dan werkenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.
ja en filmpjus vooral als die smerige rat zijn excuses aanbiedtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, morgenochtend Palma in tha house............ ben dan werken
Ik hoop op mooie verslagen!
Ik moet morgen ook werken, dus hoop op mooie filmpjes.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vind het wel gezellig. Alleen lullig dat jou hart huilt. Jij had waarschijnlijk Jonny Jordaan en tante Leen willen hebben, die zijn er helaas niet meer........quote:Op maandag 24 maart 2008 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoor geen band...alleen een orkestband
Ehm, what to do, what to do.......Doortrekken maar.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
The PartyBuzz"!
Of u ziet liever Olga Lawine en Sugar Lee Hooper. De keuze is aan U.
ik ben ook werken...van 9 tot 12 in bespreking dus kan ook niet meelezen!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Alles is beter dan een wijf die denkt dat ze lollig is en denkt dat ze kan zingen...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vind het wel gezellig. Alleen lullig dat jou hart huilt. Jij had waarschijnlijk Jonny Jordaan en tante Leen willen hebben, die zijn er helaas niet meer........
En daarbij ook nog eens een plastic regenkapje op d'r kop heeftquote:Op maandag 24 maart 2008 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles is beter dan een wijf die denkt dat ze lollig is en denkt dat ze kan zingen...
Meen je dat.....ja ieder het zijne. Ik heb er hele mooie herinneringen aan. Grote feesten veel gezelligheid.....en vele polonaises verder. Daar ben ik trots op, kunnen ze me nooit meer afnemen. Een dacht niet gelachen, is een dag niet geleeft.....voor mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Vandaar dat regenkapje natuurlijk, die voelde hem al aankomenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mis MazaruCaps zeggen niks in dit geval.
Amanda wil de jakoesie in met Hannie, het zal ook niet waar zijn.
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Yavido het volgende:
Het lijkt wel kerst met die sneeuw daar in Eemnes
[ afbeelding ]
Als caps te groot zijn voor de layout dan heeft iemand zelf de automatische image resizer uitgezet...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo is nieuwsgierig hoe Hannie eruit ziet onder de pruik.
Dat zou hij ook eens tegen Amanda moeten zeggen
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
neem een goeie browserquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
het valt me op dat ricardo wel meer dingen zegt,quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik dit om te cappen: http://www.gadwin.com/download/ws_setup.exequote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
annie moet maar weer snel ophoepelenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Annie wil dat Brian wint
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
Annie kijkt alleen tvquote:
Krijgen we die discussie weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Is Hannie misschien Flens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.
Plus het rezisen werkt pas nadat de foto geladen is, dus als je lager bent en je reload de pagina, verspringt door het rezisen de hele pagina omhoog.
Het is idd wel irritant, maar ikzelf zit er niet zo mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |