Vandaar dat regenkapje natuurlijk, die voelde hem al aankomenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mis MazaruCaps zeggen niks in dit geval.
Amanda wil de jakoesie in met Hannie, het zal ook niet waar zijn.
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Yavido het volgende:
Het lijkt wel kerst met die sneeuw daar in Eemnes
[ afbeelding ]
Als caps te groot zijn voor de layout dan heeft iemand zelf de automatische image resizer uitgezet...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo is nieuwsgierig hoe Hannie eruit ziet onder de pruik.
Dat zou hij ook eens tegen Amanda moeten zeggen
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
neem een goeie browserquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
het valt me op dat ricardo wel meer dingen zegt,quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik dit om te cappen: http://www.gadwin.com/download/ws_setup.exequote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
annie moet maar weer snel ophoepelenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Annie wil dat Brian wint
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
Annie kijkt alleen tvquote:
Krijgen we die discussie weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Is Hannie misschien Flens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |