neem een goeie browserquote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al eerder een verzoek geweest dear. Je caps zijn te groot voor de lay out.
het valt me op dat ricardo wel meer dingen zegt,quote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo is nieuwsgierig hoe Hannie eruit ziet onder de pruik.
Dat zou hij ook eens tegen Amanda moeten zeggen
Ik gebruik dit om te cappen: http://www.gadwin.com/download/ws_setup.exequote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
annie moet maar weer snel ophoepelenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Annie wil dat Brian wint
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet je zelf even aanzetten, ik gebruik de baggerlayout, daarin is de resizer automatisch al aangezet.Ik heb anders teveel werk aan het constant verkleinen van plaatjes omdat er maar een paar uitzonderingen zijn die de image resizer uit hebben staan. Succes.
Annie kijkt alleen tvquote:
Krijgen we die discussie weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Is Hannie misschien Flens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je snapt wel dat dat eigenlijk niet het punt is... De download-grootte van je plaatje wordt ook ruim 4 x zo groot, dus heel de pagina word trager. Zeker voor mensen met oude pc's hebben er erg veel last van. En geloof me, er zitten er hier nog met pentium 3-tjes bij.
Plus het rezisen werkt pas nadat de foto geladen is, dus als je lager bent en je reload de pagina, verspringt door het rezisen de hele pagina omhoog.
Het is idd wel irritant, maar ikzelf zit er niet zo mee...
Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.
Oftewel, jammer dan, ik post gewoon mijn caps zoals ik ze wil.
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!
Maar zoals ik al zei, je doet maar
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.
Brian is weer gitaar aan het spelen, terwijl Ricardo aan Amanda's haar plukt.
Ik denk dat er mensen afhaken omdat het zo saaiquote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Mokum. Ik hoop dat deze cap past in de layout.![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker FOK! kers en tot morgen.
Ja... dat krijg je als users non-argumenten gaan gebruiken omdat ze aangesproken worden op hun off-topic door iemand die zich niet aan de COS-hoeren conformeert. Dat je eerst je eigen standaard instellingen moet wijzigen om te zorgen dat de caps niet automatisch verkleinen doet er kennelijk ff niet toe.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Ga lekker je mand in of neem een borrel en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
Handige afleidingsmanoeuvre dus, en het gros trapt erin.. beetje jammer.
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker je mand in en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |