Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn nu een polonaise aan het houden met z'n alle, door de hele villa heen. Wat een ritma daar zeg hahahaha lijken wel een stel houten klazen.....
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
hannie is buiten adem en klinkt dan als palma
Ik hoop dat dat allemaal gemeend is.................quote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Ton is zijn steun en toeverlaat. Hij gaat hem helpen ipv Brian,
Wat ze nu doen valt nauwelijks een polonaise te noemen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Oh jee, ik moet bekennen dat ik dat weleens gedaan heb met mijn zatte kop.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
Ik ben er 'trots' op dat ik nog nooit van mijn leven in een polonaise heb gelopen
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AHquote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
Mickey raust nog even de drank-voorraad
Kennelijk, vier uur (quote:Op maandag 24 maart 2008 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
Dit is toch werkelijk tenenkrommend...is het budget op ofzo?
Ja, dan moet ie 't weer met Schultenbräu-bier doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..nu kan het nog he? Straks moet ie zelf weer scharrelen voor de deur bij AH
Ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze is te klein. Jammer, ff lekker schelden tegen die rat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me net ook al af of Palma misschien stiekem onder dat plastic regenkapje zit.
Het liefst twee treetjes tegelijk wat ie niet eens kan tillen, ik zie dat ook zo vaak namelijk..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie 't weer met Schulterbrau-bier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |