Ik niet. Hij had ze wel op het tafeltje klaar liggen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Heeft iemand Brian cp's zien betalen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Hanny hoorde ik.Maar zal wel niet die van hoofdpijn zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
er komt weer een band?
Ja vast, daarom kon ze haar natuurlijk niet bellen!!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
De poort was n beeld... daar komt Lieke?
A en B hebben GEEN ceepees betaald.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef blomst het volgende:
Dacht ik ook al.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
De poort was n beeld... daar komt Lieke?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:00 schreef Carlaa het volgende:
Misschien kan Amanda Nena uitnodigen.. er komt toch niemand van haar familie. Die zijn waarschijnlijk verhuisd zodra ze hoorden dat Amanda in mei naar huis zou komen.
Kunnen we dan eindelijk in de geest van het programma de Jositband begroeten? Misschien kan Brian de triangel bespelen..quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
er komt weer een band?
Kijk DGK_Redactie, de CeePee's zijn niet betaald, bel ze even en stuur ze naar de puntenpot!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
A en B hebben GEEN ceepees betaald.
A - Dat komt later wel, skattie, hou jij de punten bij je?
A wil zoooooooooo graag dat haar zusje komt!
B - Dat gaat em niet worden, met douchen enzo..............
A - Nee, hè..?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:03 schreef mazaru het volgende:
Del wil ook graag net doen of ze iemand heeft om te bellen.
Antwoord redactie:
Nee del!! je hebt niemand! Je bent een naar wezen, daarom heb je geen vrienden.
Je familie moet je ook niet!
Nodig maar een zwerfhond uit het asiel uit!
De groeten!
Del:
[ afbeelding ]
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
Antwoord redactie:
De groeten!
Del:
[ afbeelding ]
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Antwoord redactie:
De groeten!
Del:
![]()
Klote Huub!!!
Teringkabouter!!
Allemaal zijn schuld!
Wat - is - je - sterrenbeeldquote:Op maandag 24 maart 2008 22:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh en de eerste hebben we al weer gehad:
amanda: Hoe oud ben je Hannie?
100 CP's op: Kijk je weleens naar de Gouden Kooi?
vader abraham?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:11 schreef avonne het volgende:
"we gaan er een feessie van maken!"
Wie heeft die zin ooit verzonnen?
Hannie moet eerst haar drankje opdrinken waar ze snel dronken van wordtquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
nou... gaan ze nog wat doen, of wat?
Ja, die jongen toch steelt toch wat, af en toe, hier en daar? Die kan inderdaad vast wel wat uurtjes vrijmaken om onder het mom van familiebezoek een plasma uit die villa te rippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
B - Kennie heeft ook werk en hij komt ook!
- mamma zusquote:Op maandag 24 maart 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik zit tussen 7 mensen te twijfelen!
Huub herhaalt - 7 mensen????????????????????????
a.s. Zaterdag, hij heeft een huisquote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
Verstond ik Mike goed? Hij gaat volgende week weg?
bijna letterlijk het lijstje waar ik aan dacht! alleen ik had Selene en Alex er nog bij!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
- juicy (ff zand erafkloppen en in de hoek gooien, merkt ze nooit)
- die ene vent die een tijdje geleden hier in huis iets deed of zo, je weet wel, die ene
Nancyquote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
- die ene vent die een tijdje geleden hier in huis iets deed of zo, je weet wel, die ene
Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).quote:
Waar is tie eigenlijk gebleven? Staat die nu soms in de woonkamer met regenkapje op?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ohnee, daar gaan we weer, dat DGK_Redactie offtopic geleuter.
+1quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Dat van dat huis weet ik natuurlijk, ik wist alleen niet dat hij al zo snel zou oprotten (nou ja eigenlijk had het de dag na kerst van mij al gemogen).
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:17 schreef Yavido het volgende:
Natuurlijk mag je het oneens zijn met de OPquote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Mag ik het absoluut oneens zijn met de OP van Jassy? DGK_REDACTIE is een user, dat respecteer ik, maar gaat nooit inhoudelijk in op vragen die je kunt verwachten als je als REDACTIE binnenkomt. Blijf dan lekker weg.
On Topic: Annie, hou je me tassie even vast?![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Is paashaas Harold weg?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze moeten 'm alleen nog in elkaar vouwen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Who cares. Ik maak me veel meer zorgen over (de buren van) Brian als ze die weer loslaten met zijn 'mensen denken dat ik agressief ben door mijn uiterlijk'.
wel even bij de les blijven, he?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- mamma zus
- nadia
- lieke
- luc
- nicky
En daar zit Mikey dan........quote:
Karton is zo weg hoor..quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat huis snel afbrand, moet ie weer terug op straat.
Euhm, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik hou er ook niet vanquote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zullen wel weer gauw aftaaien,dit is niet van hun soort.
T-lex staat serieus in Amanda's top 7 van naasten?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
wel even bij de les blijven, he?
- Danielle
- Cementa
- Goldy
- Lieke
- Nadia
- Alex
- Patty
Mijn hart huilt...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
OMG....mute. Tulpen uit Amsterdam.
Sorry Mokum.
Nou ik vind dit wel gezellig,beter dan al die takke herrie.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Euhm, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik hou er ook niet van, en we hebben dit toch al 20 keer eerder gezien, alleen zat Dennis dan in het midden op zn allerbest mee te bleren! Dat was de enige keer dat die jongen eens wat deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |