Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ok, dus Mazaru kan gelijk ophouden met gifjes posten, als we dit gaan volgen. Die gifjes zijn nog veel groter qua bestandsgrootte. Jammer, als we nu al beginnen met beperkingen opleggen kan je net zogoed alles gaan verbieden. Maar dat is het probleem niet, bepaalde individuen moeten wat te zeuren hebben.
Oftewel, jammer dan, ik post gewoon mijn caps zoals ik ze wil.
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een leuke bewegende gif en een veel te grote gif die door de layout toch verkleind word? Vast wel!
Maar zoals ik al zei, je doet maar
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je had het over het laden, grotere caps duren 'langer', niet alleen vanwege de grootte, maar ook vanwege de bestandsgrootte. Gifjes met begwegende beelden zijn qua bestandsgrootte nog velen malen groter dan mijn 'grote' caps. Is te verwaarlozen dus.
Brian is weer gitaar aan het spelen, terwijl Ricardo aan Amanda's haar plukt.
Ik denk dat er mensen afhaken omdat het zo saaiquote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Mokum. Ik hoop dat deze cap past in de layout.![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker FOK! kers en tot morgen.
Ja... dat krijg je als users non-argumenten gaan gebruiken omdat ze aangesproken worden op hun off-topic door iemand die zich niet aan de COS-hoeren conformeert. Dat je eerst je eigen standaard instellingen moet wijzigen om te zorgen dat de caps niet automatisch verkleinen doet er kennelijk ff niet toe.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat door dit soort geneuzel de COS al leeg is...
raar dat er steeds meer mensen verdwijnen...toch?
Ga lekker je mand in of neem een borrel en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
Handige afleidingsmanoeuvre dus, en het gros trapt erin.. beetje jammer.
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....quote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker je mand in en maak je niet zo druk om caps en dat soort zaken.
ga je verjaardag maar vieren danquote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brief:
Palma komt morgen niet....
Geen wonder, ze is dan jarig en ze wil geen gedonder op haar verjaardag, Palma en ik vieren onze verjaardag wel zonder haat van DGK
Klaaaaaaar AF !!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Strak plan!!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....![]()
En pijpt in haar slaap, vlgs Brian.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.![]()
Amanda wipt dus echt op batterijen.
[ afbeelding ]
Is wel erg off-t hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan!!![]()
Ik ben er iig weg van.... Truste![]()
![]()
Jij hebt ook sneeuw gehad vanavond dan? kut, off topic.quote:
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.quote:
Truste BQquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.![]()
Tot morgen en welterusten.
Dat zal de uitzending ws niet halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
jammer, lijkt me er uitermate geschikt voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal de uitzending ws niet halen
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......
CL air E IS ZENquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
echt grappig net..Huub ging Brian spelen (keivals) en Jaap komt uit kantoor (hele zware stappen) en Amanda (enorme herrie) en Claire (heel hoog gepingel)
en toen moestie zichzelf spelen, hij koos een kant en klaar stuk, heel druk en zat er als een wilde bij te dirigeren..
grinniken hier
Geen paniek, Ik stream zonder beeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluid
quote:
Ceedeedoosjuhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik geloof het allemaal wel.![]()
Ben er van tussen want ik moet morgen nog iets vroeger op om ijs te krabben.![]()
Nòg knapper is het als je een Pool achter het stuur zet en zelf er naast kan zitten.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengen![]()
![]()
PANIEKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
jaap is zijn oordruppels kwijt
Wie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
ze denken dat ze offstream zijn!
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
stream 1 staat nu op de oordruppels, die onder de bank liggen
Volgens mij moet je onderhand daar ontzettend paranoia worden van; camera aan of niet.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Ziet het volgende:
telefoon gaat
huub neemt op
en gaat zoeken: waar jij (jaap) net stond
claire: hoe kunnen ze dat nou zien? alle camera;s staan anders!
Ik zie liever de vijverquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengen.
Na het (eventueel) winnen van De Gouden Kooi zou hij niet eens bij de eerste 1000 zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Wat heeft Brian toch met de Quote? Wil hij zich in de top 100 van de rijksten zien?
Als meest gewelddadige loverboy zal hij ieder geval hoog eindigen.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Zelfs" na 't eventueel winnen van De Gouden Kooi zou ie niet eens bij de eerste 1000 zitten.
Huub wil graag Joris uitnodigen, maar als hij niet kan, dacht hij er over om Hedda uit te nodigen en hij vroeg hoe Claire daar over dachtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:03 schreef Ziet het volgende:
het gaat nu ineens weer over Hedda?
Claire ziet het niet zitten dat zij een week komt,
want er zijn nog heel veel gevoelens en dan is het niet zeker dat er niks zou kunnen gebeuren.
(waarom ze dit gesprek nu weer voeren weet ik niet,
ik was ff weg...
maar ze hadden het hier ook al over voordat Annie vanavond kwam)
oh telefoon: ze moeten naar bed
Oh ja, verjaardag ..... kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Wie gaat ze dan voor 3 uur uit bed schoppen ?
Ik hoop dat ze een goede drill-instructeur,zo'n sadistisch sergeantje ervoor hebben opgetrommeld
Liekequote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ik geloof niet dat het al rond is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ze wil met haar keuze natuurlijk niemand tekort doen. Die hele in-crowd (lees familie Kubatz) staat te springen om op bezoek te komen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:20 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die haan!!!
Dat was volgens mij een no go.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:18 schreef Lady-night het volgende:
Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |