Nòg knapper is het als je een Pool achter het stuur zet en zelf er naast kan zitten.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengen![]()
![]()
PANIEKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
jaap is zijn oordruppels kwijt
Wie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
ze denken dat ze offstream zijn!
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
stream 1 staat nu op de oordruppels, die onder de bank liggen
Volgens mij moet je onderhand daar ontzettend paranoia worden van; camera aan of niet.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Ziet het volgende:
telefoon gaat
huub neemt op
en gaat zoeken: waar jij (jaap) net stond
claire: hoe kunnen ze dat nou zien? alle camera;s staan anders!
Ik zie liever de vijverquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het potje glijmiddel van Brain & Amanda interessanter is om in beeld te brengen.
Na het (eventueel) winnen van De Gouden Kooi zou hij niet eens bij de eerste 1000 zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Wat heeft Brian toch met de Quote? Wil hij zich in de top 100 van de rijksten zien?
Als meest gewelddadige loverboy zal hij ieder geval hoog eindigen.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Zelfs" na 't eventueel winnen van De Gouden Kooi zou ie niet eens bij de eerste 1000 zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |