ga je verjaardag maar vieren danquote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brief:
Palma komt morgen niet....
Geen wonder, ze is dan jarig en ze wil geen gedonder op haar verjaardag, Palma en ik vieren onze verjaardag wel zonder haat van DGK
Klaaaaaaar AF !!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Strak plan!!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic: Ik heb effe meegelezen.. Waar zijn we hier mee bezig? Punt er achter, zand er over![]()
Fok!![]()
Klaar nu
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben hier niet degene die zich drukt maakt over niet automatisch verkleinende plaatjes....![]()
En pijpt in haar slaap, vlgs Brian.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was gewoon een constatering.![]()
Amanda wipt dus echt op batterijen.
[ afbeelding ]
Is wel erg off-t hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strak plan!!![]()
Ik ben er iig weg van.... Truste![]()
![]()
Jij hebt ook sneeuw gehad vanavond dan? kut, off topic.quote:
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.quote:
Truste BQquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel het kinderarmpje van Brian zijn, anders spuugt ze hem uit.![]()
Tot morgen en welterusten.
Dat zal de uitzending ws niet halenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
jammer, lijkt me er uitermate geschikt voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal de uitzending ws niet halen
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
Amanda vertelde dat Bwian met een stijve lul onder de douche stond en in zijn eigen gezicht urineerde.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die flink tegen hem zeikt.......
CL air E IS ZENquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Moet je eens opletten hoe knap ik morgen uren lang achter het stuur van mijn bussie zit om mijn Poolse collega's naar hun werk te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:22 schreef Ziet het volgende:
dat claire urenlang in dezelfde houding kan zitten vind ik ergens toch wel weer knap.
ook knap dat ze zo lang naar dit gepingel van huub kan luisteren...
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
echt grappig net..Huub ging Brian spelen (keivals) en Jaap komt uit kantoor (hele zware stappen) en Amanda (enorme herrie) en Claire (heel hoog gepingel)
en toen moestie zichzelf spelen, hij koos een kant en klaar stuk, heel druk en zat er als een wilde bij te dirigeren..
grinniken hier
Geen paniek, Ik stream zonder beeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijne aanvulling voor mijn streams zonder geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |